Dunco klakam na kolena pred tvojou nekonecne nesmiernou inteligenciou a neskutocne vysokym IQ ktorymi disponujes a mam pre teba jeden navrh. Co keby si vydal knihu "Duncove inovacie bratislavskej MHD.." a prestal tie zvasty davat sem ☠
v okamihu jak by sa nieco z toho co tu pises stalo pravdou tak to si fakt radsej kupim auto, myslim si ze v Bratislave bolo prelinkovani uz viac nez dost, btw ten list citatela do Bratislavskych novin si nahodou nebol ty? dost sa to na teba podoba
To som hovoril, však na to človek pozre a vidí to. Je to len miesto kde sa rozbiehajú trate na dva hlavné smery a je to na dobrom cestnom a SAD+MHD uzle, tak preto tam je tá stanica. Okrem toho v minulosti určite pracovníci Istrochemu hodne ju využívali.
YES ? ale myslel som,že hlavová by bola dočasne, kým by sa makalo na tuneli. Určite bude úsek Filiálka - Predmestie skôr prevádzkyschopný ako samotný tunel tak by sa mohla využívať čím skôr,nie? ?
Pretože by si jazdou proti správnemu smeru zablokoval koľaj v správnom smere na x minút, pričom táto trať je vyťažená až za hranicu svojej priepustnosti, takže to neprichádza do úvahy. Zmier sa s tým ,že jednoduché riešenia väčšinou nefungujú.
Okrem toho by si otáčením pantografov na Vinohradoch NIČOMU nepomohol.
Vinohrady sú oficiálne aj neoficiálne akokoľvek ZASTÁVKA, bez ohľadu na to, čo má napísené na tabuliach Dopravný podnik. Dopravňa bez koľajového rozvetvenia je zastávka.
Keby sa tie peniaze "nestrácali" nebol by problém. Ľudia dane platia, tak nech majú z toho aj niečo. Keby sa nekradlo bola by pohoda. Zatiaľ neplatím dane z toho a toho ale onedlho budem a nehodlám dávať akékoľvek peniaze na to aby si mohol nejaký župan, jeho majstri riťolezectva, primátor, magistrát a podobná parazitická háveď kupovať BMW, stavať vily pod Slavínom a ísť 3x ročne na dovolenku okolo sveta obrazne povedané. To im platiť nebudem! Radšej by som šiel mrznúť do Nórska za polárny kruh, tam majú ešte aj super hudbu...
Existuje, volakedy som nieco take videl.. ale myslel som tym ci tie supravy maju bezne radiaci vozen na oboh stranach.. ale mozem sa mylit..
Re #77244 S499.1023: Povodne mi islo o jednu hlavnu stanicu kde by vlaky koncili, ale faktom je ze ked rychliky a podobne budeme tahat do Stareho mesta, alebo Petrzalky tak to moc zmysel nema.
Oficialne stanica a nevidim dovod preco by tam nemohol zastat, vodic prejst na druhu stranu a ist naspat.
Re #77243 Dunčo: Jezis, havo, uz sa spamataj. Preco by mala byt Filialka hlavova stanica? Ano ma dobru polohu, ale ked tam uz pojde vlak tak nech pokracuje do Petrzalky nie? Aspon sa nebudes stazovat ze musis cestou na Hlavnu stanicu AZ JEDEN KRAT prestupit.
A čo teraz? Sú to tak čo narobíš? Nič! Vlak na Masaryovo som nenašiel. Ale určite taký chodil keď si ho pamätám z vývesiek na Hlavnej stanici. A zavrhovnie hlavových staníc je somarina, ešte keď si pridáme k tomu,že naša Filiálka má veľmi dobrú polohu.
Chlapče, pozor, aby ti za také výrazy, ako "židácke názory" niekto veľmi škaredo neupravil dezén. A čo sa týka peňazí, opakujem, kde ich vezmeš? Zaplatíš zo svojho? Myslíš, že rastú na strome?
Konkrétne v tom, že také jednoduché to nie je. V období, keď sa problematika zaviazania PZZ pri kukurici do radiča CSS riešila som tam zhodou okolností pracoval . Keďže prechod z jedného signálneho plánu do druhého, ktroý by niektoré fázy vynechával, vyžaduje prechod cez tzv. celočervenú, sme zistili, že zabolokovanie križovatky touto dvojnásobnou zmenou signálneho plánu by bolo horšie, ako prechod do režimu prerušovanej žltej.
SDX
Re #77243 Dunčo: Jezis, havo, uz sa spamataj. Preco by mala byt Filialka hlavova stanica? Ano ma dobru polohu, ale ked tam uz pojde vlak tak nech pokracuje do Petrzalky nie? Aspon sa nebudes stazovat ze musis cestou na Hlavnu stanicu AZ JEDEN KRAT prestupit.