Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #77209:
Lenže ten vlak by musel chodiť s rušnňami na obocho koncoch, lebo prepriahanie v stanici Vinohrady neni možné, nejbližšia výhybka je na hl.st alebo až pred Račou kúsok a navyše by ten vlak musel ísť až do Rače po opačnej koľaji. Teda podľa teba je lepšie nechať vlaky končiť na Vinohradoch než na Filiálke? Je to dosť komplikované čo si vymyslel, fakt a z hľadiska tej bezpečnosti na stanici vo Vinohradoch by to neprešlo. Okrem toho Vinohrady niesú stanica ale vlastne charakterom stavby koľajiska a pod. len zastávka, kde má vlak len zastaviť, umožniť cestujúcim nástup/výstup a pokračuje odtiaľ, nekončí tam!
Reply on: Dunčo #77208:
Samozrejme ze by sa to vyuzivalo pre vlaky, ktore nie su depovane v BA. Napriklad osobak z Trnavy funguje tak ze pride, vystupia a nastupia ludia a ide naspat... a to by sa kludne dalo aj na Predmesti aj na Vinohradoch. Ostatne by chodili az po Hl.St.
Reply on: SDX #77207:
Tak to by dopadlo. Keď má vlak končiť v nejakej stanici tak by mal mať aj nejakú manipulčnú koľaj pre odstavenie končiaceho vlaku. Okrem toho na Vinohradoch pochybujem, že by mohol končiť vlak, aj kvôli bezpečnosti prevádzky. To rovno tie všetky vlaky môžeme nechať chodiť na Hlavnú stanicu.
Reply on: Dunčo #77206:
Skor na Vinohradoch..
Reply on: SDX #77205:
Na Predmesti aby končili vlaky ??? ?
Reply on: Dunčo #77204:
Jezis, este raz: ja nehovorim nic o Filialke, Filialka bude len priebezna stanica nic viac, ja hovorim o Predmesti/Vinohradoch.
Reply on: SDX #77201:
Ešte mi povedz akoby sa vlak otočil z Hlavnej stanice na Filiálku bez prepriahania? Na predmestie by došiel v pohode priamo, ale tam by musel prepriahať rušeň na druhý koniec vlaku alebo by tam bol pripravený jeden ktorý by sa rýchlo zapojil na druhý koniec a ťahal by do Petržky cez Filiálku. Je to dosť treštené. Vlak idúce zo Záhoria nepokračujú ani na Nové Mesto, tak už vôbec nie na Petržku. Do Petržky pôjdu len vlaky idúce z Viedne a pokračujúce ďalej na smer Trnava alebo Nové Zámky. Ale určite na Hlavnej stanici bude stáť furt dosť vlakov, však len pozri koľko toho ide z Budapešti do Prahy alebo až do Hamburgu. Myslím,že by sa nič nestalo keby sa časť výkonov presunula na Filiálku. Určite aspoň tie osobáky zo smeru Trnava, Nové Zámky a Dunajská streda, resp. Komárno.
Reply on: Dunčo #77202:
Samozrejme, ze rychliky by chodili na Hl.St. ale budu nadalej stat na Vinohradoch, cize bude prestup..
Reply on: SDX #77201:
No vraj na začiatkoch by tam končili len osobáky (Os) a rýchliky by chodili na Hlavnú stanicu. Otec aj mama pracujú na ŽSR,resp. na ZSSK. Takže taký je plán, že najpr len osobáky. Až po vybudovaní mimoúrovňového križovania s Jarošovou, poprípade aj Riazanskou, záleží od toho kde sa naplánuje začiatok zapustenia trate, teda jej klesanie. Ale asi pre budúcnosť by to bolo lepšie začať už pred Riazanskou. Trebars určite by sem mohli prdĺžiť vlaky idúce z Komárna, aspoň by ľudia nemuseli mať k dispozícii len 1 a 50 ako riadne linky na dopravu z Nového mesta. Okrem toho na Filiálku ti idú priame spoje od - Lamač, Dúbravka, Petržalka, Slávičie údolie, Ružinov, Trnávka, Vajnory, Letisko, Vrakuňa, Podunajské Biskupice, Vlčie hrdlo, Nivy a na jeden prestup to je z Devína, DNV, Záhorskej Bystrice, Rače a juhu Petržky. Tá stanica má vynikajúcu polohu a ešte lepšiu dostupnosť spojmi, tak načo váhať?!
Reply on: Dunčo #77169:
Mne by sa pozdavalo spojenie ZST Vinohrady a ZST Petrzalka nejakym nadchodom do jednej stanice s tym ze aj vlaky zo smeru Devinska Nova Ves by pokracovali na Vinohrady. A vlaky na smer Trnava budu predpokladam dalej koncit na Hlavnej stanici.. pripadne by mohli ist cez tunel do Petrzalky...

Re #77170 Dunčo: Jezis, naco by ti teraz bola Filialka ako hlavova stanica? Zatial povazujem sa lepsie ked sa jazdi na Hl.St.

Re #77174 Dunčo: Pravda ze auta by sa mali prisposobit vlakom, ale su pripady kde to proste nejde. Ak by sa na Filialku kazdych 5 minut prehanal vlak tak v okoli totalne skolabuje doprava vratane busov, ale casto aj (ako ti napisal Ike) elektriciek.. neviem si predstavit denne 4 taketo nehody co by spravili s Racianskou.

Re #77189 Dunčo: Skoda? Jedine co je dnes na nej dobre je poloha a ta zostane zachovana 🙂

Re #77193 Emo: Idealne by bolo koncenie vsetkych vlakov na Predmesti / Vinohradoch a spojenie stanic lavkou 🙂
Reply on: S499.1023 #77195:
Ja neviem či vám to tu nepáli. A myslíš,že keď sa vybuduje spojenie Petržka - AS Mlynské nivy - Filiálka, že tam nebudú? Lenže načo v tomto štáte posranom by sme mali spraviť dačo navyše,že? Načo dať do niečoho peniaze,že? Takých ľudí ako ty "milujem". Celý čas tu len prezentuješ všemožné židácke názory ako čo najviac šetriť na úkor dačoho dobrého, každá jedna súprava navyše v nejakom linkovom vedení električiek ti je tŕňom v oku, ale tie ušetrené peniaze by si aj tak na nič nepoužil. Veľmi zaťažko ti je predstaviť si, že by v tom návrhu bolo treba o pár šoférov viac, ktorých bude tak či tak treba. Nikdy som nevidel, že by ti tu šlo o rozvoj dačoho, všetko čo je dobré len podkopávaš, hoc tie veci majú chyby, ale vždy si nájdeš čokoľvek len ako by to nešlo. Vedomosti máš, ale s tým tvojím nadšením by som ťa k doprave nepustil NIKDY! Potom to tak vyzerá, že vo vedení sú ľudia ktorí čakajú so založenými rukami a odvolávajú sa na všemožné fakty :"Nejde to lebo..." ale nikdy nie "Dá sa to..."
Reply on: Emo #77193:
Ešte raz ti rozpíšem aby si pochopil čo som myslel :
1. Hovoril som, že vlaky ktoré by chodili z východu do BA a končili tu, tak by chodili na Filiálku
2. Vlaky chodiace z Marcheggu, Kútov by šli cez/na Hl.st. či už tu končia alebo by pokračovali ďalej, a určite nejaké vlaky idú zo Záhoria aj smerom na Trnavu
3. Teraz si my kvôli dakomu kto chce ísť ďalej na prestup na Hl.st. na východ budeme odopierať možnosť mať vynikajúcu stanicu so skvelou dostupnosťou, dobre choré ?
4. Keď sa tak môže prestupovať vo Viedni alebo Budapešti a Prahe, tak prečo nie aj tu, nikoho to nezabije. Okrem toho zo stanice na Filiálku ide furt dačo - 61,74 a 201! V iných mestách nepremýšľaú nad tým, že dakto bude musieť prestupovať, proste im to vyhovuje tak tam pošlú vlak. Tiež vlaky zo Slovenska dakedy idú na Masarykovo nádraží v Prahe a nikto nepindá, že musí ísť na Smíchov alebo Hlavní nádraží na iný vlak.
Reply on: S499.1023 #77196:
A v čom konkrétne vidíš problém na tom, čo napísal???
Reply on: Ike #77187:
Nebola. Neviem síce, ktorá je Jánošíkova ulica ale tá trať NIKDY nebola dvojkoĺajná. Nemýĺ si traťovú koľaj po staničnou.
Reply on: No_38 #77186:
Prosím, nevyjadruj sa kategoricky k cestnej svetelnej signalizácii, keď si o jej fungovaní ani nepočul.
Reply on: Dunčo #77170:
Drôty na Filiálku zaplatíš zo svojho alebo navrhuješ na Predmestí preprah do okuliarnika?
Reply on: zakaznik #77166:
Lanovka je podľa mňa nezmysel ďaleko väčší. A čo si predstavuješ pod takým pojmom "širokorozchod" ? ? Myslím, že nikdy nikto pre Bratislavu rozchod väčší ako 1.435 mm nenavrhoval. A normálny rozchod by rozhodne zmysel mal bez ohľadu na rev úzkošotoušov, akurát na to nie sú peniaze. NP vozidlo je ťažko priechodné aj na normálnom rozchode, o metrovom ani nehovoriac.
Reply on: Dunčo #77169:
No pre toho, kto by prišiel na Hlavnú stanicu smerom od Brna a chcel by pokračovať napr. smerom na Trnavu, by bolo dosť nepraktické, aby sa z Hlavnej trepal MHD na Filiálku.
Reply on: N/A #77190:
ale mari sa mi ze sa potom za priecestim stacala a nesla rovno... no urcite od priecestia po filialku islai dve kolaje

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.