Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #77195:
Ja neviem či vám to tu nepáli. A myslíš,že keď sa vybuduje spojenie Petržka - AS Mlynské nivy - Filiálka, že tam nebudú? Lenže načo v tomto štáte posranom by sme mali spraviť dačo navyše,že? Načo dať do niečoho peniaze,že? Takých ľudí ako ty "milujem". Celý čas tu len prezentuješ všemožné židácke názory ako čo najviac šetriť na úkor dačoho dobrého, každá jedna súprava navyše v nejakom linkovom vedení električiek ti je tŕňom v oku, ale tie ušetrené peniaze by si aj tak na nič nepoužil. Veľmi zaťažko ti je predstaviť si, že by v tom návrhu bolo treba o pár šoférov viac, ktorých bude tak či tak treba. Nikdy som nevidel, že by ti tu šlo o rozvoj dačoho, všetko čo je dobré len podkopávaš, hoc tie veci majú chyby, ale vždy si nájdeš čokoľvek len ako by to nešlo. Vedomosti máš, ale s tým tvojím nadšením by som ťa k doprave nepustil NIKDY! Potom to tak vyzerá, že vo vedení sú ľudia ktorí čakajú so založenými rukami a odvolávajú sa na všemožné fakty :"Nejde to lebo..." ale nikdy nie "Dá sa to..."
Reply on: Emo #77193:
Ešte raz ti rozpíšem aby si pochopil čo som myslel :
1. Hovoril som, že vlaky ktoré by chodili z východu do BA a končili tu, tak by chodili na Filiálku
2. Vlaky chodiace z Marcheggu, Kútov by šli cez/na Hl.st. či už tu končia alebo by pokračovali ďalej, a určite nejaké vlaky idú zo Záhoria aj smerom na Trnavu
3. Teraz si my kvôli dakomu kto chce ísť ďalej na prestup na Hl.st. na východ budeme odopierať možnosť mať vynikajúcu stanicu so skvelou dostupnosťou, dobre choré ?
4. Keď sa tak môže prestupovať vo Viedni alebo Budapešti a Prahe, tak prečo nie aj tu, nikoho to nezabije. Okrem toho zo stanice na Filiálku ide furt dačo - 61,74 a 201! V iných mestách nepremýšľaú nad tým, že dakto bude musieť prestupovať, proste im to vyhovuje tak tam pošlú vlak. Tiež vlaky zo Slovenska dakedy idú na Masarykovo nádraží v Prahe a nikto nepindá, že musí ísť na Smíchov alebo Hlavní nádraží na iný vlak.
Reply on: S499.1023 #77196:
A v čom konkrétne vidíš problém na tom, čo napísal???
Reply on: Ike #77187:
Nebola. Neviem síce, ktorá je Jánošíkova ulica ale tá trať NIKDY nebola dvojkoĺajná. Nemýĺ si traťovú koľaj po staničnou.
Reply on: No_38 #77186:
Prosím, nevyjadruj sa kategoricky k cestnej svetelnej signalizácii, keď si o jej fungovaní ani nepočul.
Reply on: Dunčo #77170:
Drôty na Filiálku zaplatíš zo svojho alebo navrhuješ na Predmestí preprah do okuliarnika?
Reply on: zakaznik #77166:
Lanovka je podľa mňa nezmysel ďaleko väčší. A čo si predstavuješ pod takým pojmom "širokorozchod" ? ? Myslím, že nikdy nikto pre Bratislavu rozchod väčší ako 1.435 mm nenavrhoval. A normálny rozchod by rozhodne zmysel mal bez ohľadu na rev úzkošotoušov, akurát na to nie sú peniaze. NP vozidlo je ťažko priechodné aj na normálnom rozchode, o metrovom ani nehovoriac.
Reply on: Dunčo #77169:
No pre toho, kto by prišiel na Hlavnú stanicu smerom od Brna a chcel by pokračovať napr. smerom na Trnavu, by bolo dosť nepraktické, aby sa z Hlavnej trepal MHD na Filiálku.
Reply on: N/A #77190:
ale mari sa mi ze sa potom za priecestim stacala a nesla rovno... no urcite od priecestia po filialku islai dve kolaje
Reply on: N/A #77185:
Neni tej stanice škoda? ? boha však v iných krajicnách by taká stanica bola využitá okamžite. Ale tu u nás by sa rátalo len keby tam vyrástol ďaľší Polus, Aupark alebo Avion, lebo ľudia už nevedia čas tráviť inak ako nakupovaním.
Reply on: N/A #77185:
bola parova na to dam ruku do ohna... pamatam si to, lebo ked pri priecesti s janosikovou ulicou dali prec druhu kolaj, oco tam mohol parkovavat ked isiel do roboty...
Reply on: Drago #77181:
S tým, že veľa vodičov je neohľaduplných súhlasím. No na pionierskej za tie zmätky podľa mňa môže ten kto tú križovatku programoval. Šak by stačilo aby sa pri aktivácii závor na semaforoch objavila červená a zelená by bola zatiaľ len na hlavnej (eliny+auta po račianskej). A nie ako teraz, že sa rozbliká oranžová. Šak to je choré.
Reply on: Ike #77176:
Určite má oveľa lepšiu polohu ako súčasná Hlavná stanica. Jednak je oveľa bližšie k letisku, veľmi rýchlo dostupná z Ružinova (8,9,14,39,61), Rače (3,5,11+61,74,201,204,209),Trnávky(204), Vrakune(78,201), Podunajských Biskupíc (78,201), Vlčieho hrdla (74), aj z Vajnorov by sa tam dostali priamo 53, Kramáre(209), Petržalka (68 a 78), Slávičie údolie (31 a 39), Vajnorská (1,2,4). A bez budovania nejakej konečnej zastávky potreby dlhého státia autobusov.
Reply on: Drago #77181:
tazko povedat ci je to o bezohladnosti vodicov... skor o etike...

tie semafory sa musia vypnut (ledaze by sa napojili na zeleznicne zavory a smery co by tam odbacali by mali automaticky cervenu)... lebo ak by fungovali v tomto stave dalej... auta by dostali zelenu aj keby boli zavory spustene...

cely problem je v tom ze ked sa vypne hlavna krizovatka tak racianska je hlavna cesta... a vodici to tak beru... problemom su ale vodici co odbacaju z pionierskej na raciansku a nemaju sa tam ako dostat... a tak sa tam pochopitelne nasackuju... potom ostavaju vysiet na kolajach a blokuju auta co idu na racko
Reply on: Ike #77176:
No na strašne dobrom mieste, na tak dobre na H, že k nej musia všetky spoje zachádzať.
Reply on: Ike #77179:
Ano ale bohuzial system semaforov by pracoval dalej nezavisle natom ci su zavory dole alebo nie. Potom ze sa tam trepu auta, keby si vsimali znacky tak zistia hned ze ide o vlakove priecestie ale zaroven by mali vymysliet nieco aby sa zabranilo systemovim zrazkam medzi semaformi a zavorami. A zase je v prvom rade na vyne neohladuplnost vodicov a fakt ze dnes ma vodicak kazdy debil a ak ho nema tak sa nic nedeje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.