Ak to nie je len novinárska skomolenina, potom zbohom rodina. Než prerábať Starý most pre električky na 5 rokov, to je už lepšie tie peniaze zapáliť, bude to jednoduchšie.
Málokedy s Tebou nesúhlasím, ale ak si najmem taxík, aby ma doviezol do centra, nie je to o nič viac verejnou dopravou, než keď o to isté poprosím suseda. S tým, že taxíky obmedzujú statickú dopravu, však súhlasím, ba dokonca zvyšujú bezpečnosť dopravy v tom, že napitý cestujúci v taxíku nie je, na rozdiel od napitého vodiča vlastného auta, nebezpečný. Ale do BUS pruhov by som ich zato nepúšťal. Za pár mesiacov by sme v duchu hesla "aj ja chcem" dopadli tak, ako s pešou zónou.
Vsetky reakcie som si precital, aj tie ktore suhlasili so mnou, aj tie ktore nesuhlasili so mnou, vsetko beriem - v podstate rozumna diskusia. Ale ten girafet je iny.... (kvoli d3k0vi vycenzurujem).
Dnes na L209 6315 som skoro vyletel z koze. Pred konecnou Ruzova dolina v celom jednom pruhu stoji nejake pofiderne auto, dvaja mladici vykladaju nejaky tovat tak ze blokoju cely druhy pruh takmer, vodic trocha stratil nervy zanadaval na nich, ale len tak tak ze toho debilka tam nezrazil, a ako som vystupil tak to auto odchadzalo, drzo trubilo na vodica aeste vodic auta ukazal...fuckera na vodica t-busu..akoze super, a poobede na L202 6623 cca 13,50 - 14,15 smer cilizska...pan vodic..nic proti, ale brzdit pred tymi autami a semaformi sa da aj skor ako "minutu pred dvanastou"...
Len tak mimochodom, vyraďované Ik 280 sú 16,5 m autobusy, takže zase AŽ TAKÝ rozdiel ten 15 m Soplaris nie je...
A na manipuláciu vo vozovni a prekonanie kratších výpadkov prúdu sa bežne používajú agregáty s tretinovým až polovičným výkonom, než majú 25Tr. Problém 25Tr nie je v jazdení pod Nový most, to v pohode zvládajú. Problém je v neustálom štartovaní a stopovaní dieselu na nezatrolejovanej otočke.
Ja ti odpoviem za seba: nemal by
- predať PKO tak, že mesto by muselo pridať pekných pár melónov, aby zaplatilo podiel v NTC či čo za to vlastne chcelo,
- postaviť most Napolo bez električkovej trate alebo aspoň bus pruhov
- preferovať IAD pred MHD všakovakým možným spôsobom
- podporovať akcie, o ktorých je známe, že sa nimi porušuje zákon a hazadruje s ľudskými životmi,
- stáť v úctivom predlone pred každým, kto chce postaviť v Bratislave biznis centrum,
- dvakrát za šesť rokov rekonštruovať to isté (Hlavné) námestie,
- vytvárať pseudopešiu zónu, cez ktorú prejdú stovky áut za hodinu (NĽŠ),
- ...
Stačí? Mne teda áno, a to natoľko, že už v tomto meste nie som - zdrhol som na vidiek a do Bratislavy už iba dochádzam za prácou.
Lenže v záujme objektívnosti treba pripomenúť, za toto šafárenie nie je, vážení kolegovia imhďáci, zodpovedný len Ďurkovský. O predaji pozemkov a iných závažných veciach rozhoduje zastupiteľstvo. Zasa na druhej strane, je predstaviteľom strán, ktoré majú v zastupiteľstve drvivú väčšinu, takže ich reprezentuje v dobrom i v zlom. Bohužiaľ, toho zlého sa mi zdá viac.
Veľmi ma milo prekvapila tá linka. Hoc ju nepoužívam, lebo nebývam v tej oblasti ale tí čo ju používajú ušetria veľa času. Keby mohla premávať k Filiálke a zastavovala na Riazanskej pri Kraft Foods tak by nemala žiadnu chybu. Škoda,že takáto linka je len jedna a ešte má problémy.
A čakáš,že do dediny bude chodiť ako často spoj? Tiež by tam mohli spraviť z 52 a 56 jednu častejšie idúcu linku. Vlastne sa kopúrujú spolu. Ten uzlík čo robí 56 v Rači okolo Barónky by nahradila 65. Devínska má 21 a 20+22 s prestupom na eliny. Ešte aj 28 po most hoc nemá interval pod 20min, čo neni výhra ale 21 je frekventovaný spoj. Mohli by viac využívať vlaky na dopravu ľudí z Východného (obnoviť linku 155 a z Devínskej a P.Biskupíc zaviesť taký spoj na Hlavnú stanicu).
Ano, bez analyzy je tazko hovorit. Otazne vsak je preco mesto nepredava pozemky az po rpijati regulativu moznej vystavby a zasadne cez verejnu sutaz ci drazbu. Skutocne ten turecky model sa mi velmi lubi...
Je ine predavat 300 m2 manzelom, ktori si chcu kupit zahradku na ktorej uz dlhe roky pracuju ako predavat 300.000 m2 podivnym predajom cez mestske zastupitelstvo vlozene do bodu rozne pol hodinu pred zacatim zasadania. Taketo predaje nie, ze zavanaju podvodom a okradanim mesta, oni tym pachnu na sto honov...
No môže, ale často to sú len vopred dohodnuté tvrdenia a názory, musí hájiť filozofiu strany v ktorej je, a väčšinou musí hovoriť to, čo sa páči čo najviac ľuďom, to čo chcú počuť, aby ho volili. Ľudia rozmýšľajú o politike väčšinou na základe emočných podnetov, keď im niekto sľúbi o 100% väčšie platy za rok, tak s nádejou na neho pozerajú ako na ich záchrancu, vôbec nezvážujú súvislosti, ale keď niekto ukáže reálne plány, tak si ho nikto nevšimne, lebo tie plány nie sú zaujímavé. Napríklad športka je hra, ktorá je zaujímavá vďaka predstave výhry jackpotu, ale je pre hráča nevýhodná, z dlhodobého hľadiska hráči zhruba polovicu peňazí strácajú. Napriek tomu veria športke, a podávajú si ju. Takisto voliči volia toho, kto vyzerá byť zaujímavý.
Tak mi napadne premiér - je aj vzdelaný, hovorí o plánoch, ktoré sa páčia väčšine, ale snaží sa ich nerealizovať, lebo on sám nie je taký primitív ako tí, čo ho volia a vie, že splnenie tých plánov je nereálne a bolo by to aj pre neho dosť nevýhodné. Ale je zaujímavý a voličmi obľúbený.
Taký malý detail: tá rallye bola ilegálna.
A to s tými trolejbusmi na pomocný pohon nemyslíš vážne, že nie? Lebo len tak mimochodom ten ich pomocný pohon je vhodný tak na manipuláciu vo vozovni prípadne na prekonanie KRATŠICH výpadkov prúdu, ale nie na pravidelné jazdenie až pod Nový Most.
Solarisy sú síce fajn, ale viac potrebujeme 18m busy.
to zas nemusim....:-D , ale ne, ja si vazim durkovskeho uz len preto, ze bratislava je naozaj aspon akotak krajsia, ale hlavne modernejsia, aj ked musim povedat, ze viac si vazim ludi tych pod nim /pracovnici magistratu/ aj ked ich nepoznam osobne ...
... a inac tie solarisy su o ho_ne, ale stale lepsie, ako rozpadavajuce sa ikarusy alebo podobne ...
... a STALE LEPSIE DURKOVSKY AKO BENOVA, myslim si, ze ta by si zas chcela s tym zupanom z BSK nahrabat peniaze
Ja neviem, či predáva výhodne alebo nevýhodne. Nemám na analýzy tých obchodov znalosti, čas ani chuť, keď niekto má hodnoverné analýzy, tak nech sa vyjadrí, ale nie krčmovým štýlom "predáva nevýhodne a basta". Môj tip je niekde medzi stredom a predávajúcim za každú cenu... Čiže hranica, keď ešte nevypadáva z mojich možných kandidátov. Keby som sa mesiac venoval len skúmaniu, či robí Ďurkovský viac pre seba alebo pre mesto, mohol by som istotu povedať, či je alebo nie je klamár.
Re #76239 Max: No však som napísal, že to pre neho asi je výhodné, ale keď to využije napr. ako motiváciu k tomu, aby dosiahol aj obchody výhodné pre mesto, tak by to nemuselo mať negatívne dôsledky tak ako to na prvý pohľad vyzerá, ale dokonca pozitívne. Som si v poslednom čase všimol, že väčšina ľudí implicitne každého človeka (a najmä politika) považuje za klamára a podvodníka aj bez toho, aby mali nejaké vysvetlenie, dôkazy atď a pritom to vôbec nie je potrebné. Príklad trochu vytrhnutý z kontextu je každodenné hádanie sa zákazníkov o 50 halierov pri vydávaní v potravinách ako keby každá predavačka automaticky bola zlodejka. Ušetria možno 50 halierov mesačne, ale asi to robia hlavne pre ten pocit, že nedovolili nikomu tých 5 korún ukradnúť (napr. aj keď to predavačka ukradnúť nechcela, ale len sa pomýlila).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo