Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dunčo #76193:
Presne som cakal, ze toto mi napises. Lenze nikde vo svete nemas priame spojenie kazdej okrajovej casti s KAZDOU castou centra. Ja som pisal, ze sa dostanes u nas (a podobne aj v inych mestach) s max 1 prestupom do centra mesta, nie do KAZDEJ CASTI centra mesta. Takze mi uved 1 priklad, odkial sa nedostanes s max 1 prestupom do centra. Co sa tyka problemu Ovsiste, tak k tomu tolko: 95-ku je mozne povazovat za nahradnu dopravu za elektricku, takze po spusteni trate do Petrzalky prestup na Safku odpadne. Keby si teraz predlzil napr. 78 do Ovsista, po otvoreni petrzalskej radialy by si ju musel aj tak zrusit a potom by ludia zbytocne nadavali na elektricku (lepsie to bolo predtym, vratte nam stare dobre autobusy...) a to predsa nikto z nas nechce.
Ja pre dnes tu končím. HOPE TO SEE THIS CRAP IN WOMB OF PERISHABLENESS !
Reply on: _ERIC #76192:
Mne MHD už pije krv. My čo ňou cestujeme a veríme tajne, že sa nám to raz vráti v dobrom zmysle slova máme furt väčšie a väčšie SHIT. Furt len židácke opatrenia vedenia DPB a žiadna poriadna investícia. MHD ma fascinuje, zaujíma a preto ňou jazdím a nemám moc v láske autá.
Reply on: Dunčo #76191:
U nas plnia trolejbusy a autobusy taku funkciu ako povedzme v Budapesti aj elektricky. Funkciu nasich elektriciek zas plni v Budapesti metro. Ale nenajdes tam ani jednu elektrickovu linku, ktora by isla z jedneho konca mesta na druhy. Jedinou vynimkou je mozno 18, ale ta chodi len po jednom brehu Dunaja a konci vzdy v polovici radialy.
Reply on: Majo #76188:
Z Romanovej na Vazovovu. Potom určite musíš uznať,že pre obyvteľov Ovsišťa je pod úroveň prestupovať na takú krátku vzdialenosť ako je Šafko. A to ešte musia prestupovť raz na električku. Potom tí čo bývajú na Jiráskovej ako sú Lidl a Kaufland tak tiež cez Nový most, musi ísť 68+95+83. Veľmi málo ľudí ide 99+93 alebo 94. Neraz som to tak skúšal ja z Romanovej 99+94. A ako to dopadlo? Na nič. Už som sa postavil tak, ďalej od zastávky 99 na Romanovej a bližšie k zastávke 95 na Romanovej aby som stihol utekať ak by šla 95. Z 7.5min intervalu 99 sa stal 15minútový. Okrem toho väčšinou nepríde 99 načas a chytí interval 10minút. Takže preto ľuďom ostáva 95 ako najfrekventovanejšia linka.
Reply on: Dunčo #76191:
dik ze si konecne aspon vsimol ze pisem reakciu na teba aj ked reakcia total od veci, asi som ta precenil ked som cakal inteligentnu odpoved k tebe ale sak neva.
A ja reagujem na to co si pisal ty, viem ze Majo o tom pisal prvy ale ja som chcel reagovat na to co si pisal ty..

Re #76188 Majo: daju sa tie skripta niekde zohnat? velmi rad si rozsirim svoje obzory
Reply on: _ERIC #76189:
Ja som nezačal porovnávať našu MHD s Viedenskou. Kuni sem čo Majo písal 6.5.2007 16.59 #76183 Re:
Reply on: Dunčo #76187:
To nie je chyba linkoveho vedenia, ale intervalu.
Reply on: Dunčo #76184:
ty tu porovnavas mesta ktore maju trosku odlisnu strukturu a velkost ako bratislava a tiez tam nie je vsetko take bezporuchove a super ako si myslis, ale berem system MHD maju lepsie vyvinuty ale to tiez zavisi na celom rieseni cestneho systemu v meste pretoze darmo budes mat super vymyslenu siet MHD ked budes mat na kazdom rohu zapchy vdaka IAD. Uz to pochop ze v BA su nerealizovatelne dlhe linky z jedneho konca mesta na druhy, pretoze by mali velke meskania, zjavne necestujes kazde rano v spojoch, ktore maju meskanie uz na druhej zastavke po nastupisti...
Reply on: Dunčo #76184:
Kniha s presne takym nazvom neexistuje, mal som na mysli vysokoskolske skripta od Doc. Habardu, asi najuznavanejsieho slovenskeho odbornika na MHD. Ukaz mi jednu lokalitu v Petrzalke, z ktorej sa do centra nedostanes s max. 1 prestupom.
Reply on: Majo #76186:
Ako môžu 30min interval 63 v sedle preložiť so sedlovým 20min intervalom 30 ??? To mi vysvetli???
Reply on: Dunčo #76182:
Linka 63 nema az taky zly interval a okrem toho je prekladana s radialnymi linkami (30, 205), trolejbusovu diametralnu linku 204 dokonca z velkej casti kopiruje. Linky 59 a 92 su ucelove!!! 59 ma prepravovat ziakov skol a zamestnancov firiem v oblasti Panty z a do Petrzalky. 92 je zase urcena predovsetkym zamestnancom VW, na pokrytie useku Petrzalka - Patronka staci interval 20 minut bohate. Okrem toho 92 si plati VW, nie mesto.
Reply on: Majo #76183:
Ako tak čítam tak priznávam,že viem menej ako vy. To je jasné. Lenže tu nejde, že o to, že prestupmi dojdeš dakam skôr, a čakáš pri prestupe minimálne ale zámer č.1. je šetriť čo najviac ako to len ide. Pojmy ako "rýchlo", "krátky interval" sú len maska na krivú tvár vedenia DPB aby vyzeralo ľudsky, že im záleží aby sme dlho nečakali a došli do cieľa našej cesty rýchlo. Čakám rovnako dlho a dakedy aj dlhšie ako pred zmenami 5.9.2005, to čo sa zmenilo je to,že neprestupujem 1x ale aspoň 2x !!!
Reply on: Majo #76183:
O takej knihe ani neviem. No trolejbusy v Budapešti sú len na jednom brehu Dunaja, takže ťažko by mohli ísť cez celé mesto. Kde by sa dala zohnať tá kniha? Pešť a Viedeň sú zas veľké mestá, tam dojdeš priamo do centra jednou linkou max. dvoma a prestúpiš na druhú ktorá ťa odveze na druhý koniec mesta, ale to je echt vzdialenosť. A nie ako tu, že hoc i len do centra použiješ zo stredu Petržkalky aspoň 3 linky ? to je trocha moc. Štandard ich dopravy je iný ako u nás. Tam určite chodia linky presnejšie ako tu a preto prestupy fungujú, narozdiel od Bratislavy.
Reply on: Dunčo #76181:
Ale to nestaci... Uvedom si, ze tu diskutujes s nadsencami, ktori sa o MHD zaujimaju uz roky a vedia o tom cosi viac ako Ty (opat nic v zlom). Videl si uz niekedy taku knihu Habbardovskych teorii o linkovom vedeni? A pozri si tiez mapu liniek Viedne ci Budapesti, som zvedavy, ci tam najdes jednu autobusovu alebo trolejbusovu linku, ktora chodi z jedneho konca mesta na druhy.
Reply on: Majo #76179:
Ja mám po krk týchto liniek čo všetky musia za každú cenu končiť v centre. Ak existuje nejaká linka z jedného konca mesta na druhý tak potom má otrasný interval ako napr. 59 a 92. 63 V sedle neni tiež moc výhra nikdy nejde pod 12minút. Nemyslím si, žeby ľudia nadávali na linky srkz celé mesto. Len nemajú už dnes možnosť žiadnou cestovať, lebo na 59 a 92 sú také intervaly, že ľudia nimi radšej necestujú pomaly. Inak myslím,že keby sa 34 spojila s 78 tak by tie meškania boli rovnaké. Vôbec by nebolo vidno na tom žiadne priecestie vo Vrakuni,podľa toho čo vídavam normálne na 34.
Reply on: Majo #76178:
Dobre. Vzdávam to. Poznám dobre ako linky premávajú, aké majú kedy intervaly a pod.
Dunčo moc ta prosim, ja tieto tvoje haluze uz niekedy fakt nevladzem citat. K tvojmu velmi krkolomnemu napadu zlucit 34 a 78 poviem len dve veci, 78 ma v dopravnej spicke v smere na Cilizsku uz ajtak niekedy neumerne meskania a keby chodila z dubravky CEZ CELE MESTO tak si tie meskania nechcem ani predstavit. a druha vec - 78cka je asi najvytazenejsi bus aky od nas chodi a neviem si predstavit ze by sa v dubravke nieco stalo a na tejto linke by autobusy proste nejaky cas nesli to by ludia bud potom ten autobus co pride prevratili alebo by sme mohli natacat dokumentarny film o sardinkach v bratislave ?

A este druha prosba, drz sa dalej od DPB lebo ked uvidia takeho blazna tak ta zamestnaju, vedenie DPB ma rado krkolomne napady a take v bratislave skutocne nepotrebujeme.

Pokial so mnou niekto nesuhlasi budem rad ak sa vyjadri...

Pekny den
Reply on: Dunčo #76177:
Dubravcania by sa Ti podakovali, ked sa vo Vrakuni zase raz posere zeleznicne priecestie a im potom nepojde 34-ka. Cestovat k Tech. univerzite linkou 5 z Dubravky je zbytocna zachadzka. Netvrdim, ze 34 chodi pri STU natrieskana, ale nie je ani nevytazena (robili sa prieskumy).
Reply on: Dunčo #76175:
Z Lamca cestovat do Slovnaftu je urcite vyhodnejsie linkou 63 s prestupom na hrane na zast. Kooperativa na linku 74. Na Ml. Nivy je vyhodnejsie cestovat y Lamca taktiey 63 s prestpom na Kooperative na 21 alebo 210. Ku Malej scene nechodi tolko ludi, aby tam bola potrebna priama linka. Nechapem, preco by si vsetky spojenia riesil cez Novy most. Vidno tiez, ze Tvoje navrhy pochadzaju z neznalosti systemu bratislavskej MHD. Treba si najprv dokladne prestudovat mapu liniek, az potom nieco hovorit... (nic v zlom)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.