Z Lamca cestovat do Slovnaftu je urcite vyhodnejsie linkou 63 s prestupom na hrane na zast. Kooperativa na linku 74. Na Ml. Nivy je vyhodnejsie cestovat y Lamca taktiey 63 s prestpom na Kooperative na 21 alebo 210. Ku Malej scene nechodi tolko ludi, aby tam bola potrebna priama linka. Nechapem, preco by si vsetky spojenia riesil cez Novy most. Vidno tiez, ze Tvoje navrhy pochadzaju z neznalosti systemu bratislavskej MHD. Treba si najprv dokladne prestudovat mapu liniek, az potom nieco hovorit... (nic v zlom)
Áno a preto som ešte nikdy nevidel 34 využitú v tom úseku. Dúbravčania ňou maximálne idú po Račianske mýto a neviem prečo by mali mať k STU dve linky ?! K 34 ešte aj 5 a s prestupom 9 a 13.
Spojenie liniek 34 a 78 by bol absolutny nezmysel. Zostalo by tym neobsluzenych vela dolezitych dopravnych tokov. Linka 34 existuje predovsetkym pre priame spojenie Dubravky s oblastou v okoli Tech. univerzity a Nam. 1. maja. A to by sa Tvojim navrhom zrusilo. A som zvedavy, ako by si obsluzil zostatkovu trasu 78. Linkou Muchovo nam. - Trnavske myto? Dlzka trasy 10 minut, zda sa Ti to dostatocne dlha linka?
Nič by som nepovedal keby sa do centra nemuselo prestupovať ale aj tam sa prestupuje. Tak ako to navrhujem ja by sa ľudia z Lamača mohli predĺženou 30 dostať bez prestupu k Malej scéne, AS Mlynské nivy a Slovnaftu.
A k comu by to podla Teba viedlo? Kolko ludi podla Teba sa potrebuje dostat z Zahorskej Bystrice ci Lamaca do Biskupic? Mesto velkosti Bratislavy si nemoze dovolit obsluhovat urcite zemia len diametralnymi linkami. Ak chces niekam tahat diametralnu linku, musi ist do tej stvrte este aspon jedna radialna (napr. do Lamaca chodi okrem diametru v podobe 63-ky aj radialna 30). Pretoze ak by tam bola len linka diametralna, ak by sa stalo nieco na Trnavke, nechodilo by z mesta do Lamca nic... Najvacsou prioritou je dopravit ludi z okrajovych casti z/do centra mesta. Take linky, ako navrhujes Ty, teda diametry, su vhodne pre mesta velkosti napr. Ziliny a mensich.
Napríklad pre tých, čo chodia z centra do Záhorskej Bystrice by bolo nevýhodné, aby linka 37 jazdila z Podunajských Biskupíc, pretože by tam získavala veľké meškania. Teraz keď mešká len linka 70, tak sa to dotýka menšieho počtu cestujúcich. Navyše potom by sa horšie prispôsobovala kapacita podľa dopytu cestujúcich.
Inak nedalo by sa zaviešť opäť linky ktoré by premávali z jedného konca mesta na druhý? Myslím trebars že 34 by nahradila 78 v úseku Trnavské mýto - Dolné hony, čiže by sa predĺžila. Potom keby sa predĺžili linky 30 a 37, 28 a 30 alebo 28 a 37 k ŽST Podunajské Biskupice ako náhrada za linku 70.
a potom preprava krvi, liekov, protez... ☺
Jo a ak sa ponahlas a teda ides taxikom a kvoli tomu by mali mat moznost vyuzivat bus pruhy, lebo zakaznik sa moze ponahlat, kde je napisane ze ked sedis vo vlastnom tak sa neponahlas (za manzelkov, ktora zacala rodit napr.). Kde je napisane ze ked sa ponahlas musis ist taxikom.
Verejna doprava - hm to aj ked zoberiem suseda do prace tak sa z mojho auta stava verejny dopravny prostriedok?
Ak cyklista jazdí na pravom okraji buspruhu, tak pochybujem, že zavadzia.
Re #76158 Andy: Prečo by sa to nedalo použiť? Veď aj zákon a vykonávacie predpisy, ktoré upravujú ich činnosť majú spoločné s busmi do značnej miery + ide hlavne, tak ako v busoch o prepravu osôb, na rozdiel od pošty, DHL, rozvozu pizze,...
Majo