Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dunčo #76167:
A k comu by to podla Teba viedlo? Kolko ludi podla Teba sa potrebuje dostat z Zahorskej Bystrice ci Lamaca do Biskupic? Mesto velkosti Bratislavy si nemoze dovolit obsluhovat urcite zemia len diametralnymi linkami. Ak chces niekam tahat diametralnu linku, musi ist do tej stvrte este aspon jedna radialna (napr. do Lamaca chodi okrem diametru v podobe 63-ky aj radialna 30). Pretoze ak by tam bola len linka diametralna, ak by sa stalo nieco na Trnavke, nechodilo by z mesta do Lamca nic... Najvacsou prioritou je dopravit ludi z okrajovych casti z/do centra mesta. Take linky, ako navrhujes Ty, teda diametry, su vhodne pre mesta velkosti napr. Ziliny a mensich.
Reply on: Andy #76172:
Tak ale intervaly a premávková doba je tá istá, teda len 34 končí o trocha skôr...
Reply on: Dunčo #76170:
Konkrétne sa mi nechce venovať trasám, ale tu je minimálne problém v rôznej premávkovej dobe tých liniek.
Reply on: Dunčo #76169:
No tam vidím ten istý problém.
Reply on: Andy #76168:
Inak spojenie 34 a 78 dokopy ako hodnotíš?
Reply on: Andy #76168:
Preto som tam uviedol aj variant 28 a 30. Ten by sa dal uskutočniť?
Reply on: Dunčo #76167:
Napríklad pre tých, čo chodia z centra do Záhorskej Bystrice by bolo nevýhodné, aby linka 37 jazdila z Podunajských Biskupíc, pretože by tam získavala veľké meškania. Teraz keď mešká len linka 70, tak sa to dotýka menšieho počtu cestujúcich. Navyše potom by sa horšie prispôsobovala kapacita podľa dopytu cestujúcich.
Inak nedalo by sa zaviešť opäť linky ktoré by premávali z jedného konca mesta na druhý? Myslím trebars že 34 by nahradila 78 v úseku Trnavské mýto - Dolné hony, čiže by sa predĺžila. Potom keby sa predĺžili linky 30 a 37, 28 a 30 alebo 28 a 37 k ŽST Podunajské Biskupice ako náhrada za linku 70.
Reply on: Ámos #76165:
Predsa ked vezies suseda, uz by si mal mat pravo vyuzit BUS pruh, nie? ?
Reply on: Andy #76164:
a potom preprava krvi, liekov, protez... ☺
Jo a ak sa ponahlas a teda ides taxikom a kvoli tomu by mali mat moznost vyuzivat bus pruhy, lebo zakaznik sa moze ponahlat, kde je napisane ze ked sedis vo vlastnom tak sa neponahlas (za manzelkov, ktora zacala rodit napr.). Kde je napisane ze ked sa ponahlas musis ist taxikom.

Verejna doprava - hm to aj ked zoberiem suseda do prace tak sa z mojho auta stava verejny dopravny prostriedok?
Reply on: AAA #76160:
No len DHL a UPS by mohli protestovať, že dopraviť včas 100 zásielok je dôležitejšiejšie než prepraviť jedného človeka v taxíku.
Reply on: KLF #76162:
Tak pizzu by mohli voziť taxikári a boli by vyriešené oba problémy. ?
Reply on: AAA #76160:
Pizza by mala mat prednost, lebo ludia su hladny a mohla by vychladnut. 😉
Reply on: AAA #76160:
si buď istý, že zavadzia... BUSpruhy nemajú šírku 5 metrov ani autobusy nie sú široké 2 metre...
Reply on: irizar #76144:
Ak cyklista jazdí na pravom okraji buspruhu, tak pochybujem, že zavadzia.
Re #76158 Andy: Prečo by sa to nedalo použiť? Veď aj zákon a vykonávacie predpisy, ktoré upravujú ich činnosť majú spoločné s busmi do značnej miery + ide hlavne, tak ako v busoch o prepravu osôb, na rozdiel od pošty, DHL, rozvozu pizze,...
BUS pruh by mal byt len pre MHD a rozvoz pizze. ?
Reply on: Ámos #76157:
Máš pravdu, to by bolo treba domyslieť.. Argument, že taxíky sú verejná doprava by asi nestačil. 🙂
Reply on: Andy #76156:
len nerozumies, ze tam jednoducho nastava opravnena otazka inych ucastnikov cestnej premavky preco taxiky ano a iny nie? V com su taxiky viac?
Reply on: Max #76153:
Pomôže si tým presne tak, ako si pomôže ten autobus, teda len v mieste kde BUS pruh je. Pokiaľ tých taxíkov nebude stáť na semafore pred jedným autobusom 20, tak to nespôsobí problém.

Re #76152 Ámos: No tak iným by sa to jednoducho nepovolilo. Čo sa týka tých mafiánov, tí jazdia cez BUS pruhy aj tak.
Ja taxíky beriem ako určitú záchranu v prípade, že sa niekam veľmi ponáhľam. Vtedy ten BUS pruh padne vhod.

Aj keď ak by tu BUS pruhy boli vybudované na všetkých kritických miestach a bola by bezporuchová MHD, tak využívanie taxíkov by nebolo takmer vôbec potrebné. 🙂
Reply on: Jakub1 #76133:
Ako vidím tak som spomenul len veľmi málo spojov v ktorých je problém pre revízora sa pohnúť ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.