Aby som upresnil - bolo to myslene ohladne elektriciek a tam myslim zatial stacia rekonstrukcie..
Re #76087 Dunčo: Nerealizovatelne je jedine vypisovat tu hovadiny ake tu vypisujes ty, lebo okrem teba asi nikto by to nedokazal napisat ani keby si robil srandu.
Re #76091 matko001: Ja to vzdy pisem sem: vnutorna.kontrola ( @ ) dpb ( . ) sk
S tými trolejbusmi musím v zásade súhlasiť, no u nich by bolo ešte potrebnejšie zlepšiť údržbu zovňajšku, ktorá ide v poslednom čase od desiatich k piatim. Viď biele krídla dverí na 6283, 6276, hrdzavé dvere na 6260 a pod. ? ☠
Pracovať na posudkoch sa môže, aby mal na tom kto trhnúť prachy. Tí čo to robia nakoniec zhrábnu prachy a ku koncu si nájdu jeden dobrý, mastný záver prečo nie... určite tam bude dačo ako "stavebne náročné" alebo "finančne náročné", "nerealizovateľné"... Tak pri najmenšom trolejbusy potrebujú vymeniť a to v dobre hustom počte...
Praveze nove vozy zatial az tak velmi netreba. Rekonstruovane vozy su na velmi dobrej urovni a este par rockov vydrzia sluzit velmi dobre. Nove eliny budu potrebne hlavne kvoli trati do Petrzky. A dalsia vec - nechapes ma - ja som nepovedal ze sa bude stavat, ale nevidim ani dovod preco by sa nemalo stavat ked sa pracuje na posudkoch?
Som zvedavý kto viac bude vytriešťať oči keď sa nezačne stavať nič a ešte aj prepojenie Filiálky s Petržkou bude skôr ako električka. Ak DPB získa peniaze tak určite pôjdu prvotne na obnovu vozového parku. V súčasnej situácii akej sú vozidlá si ani nemožno nič iné dovoliť len sa snažiť čo najskôr obmeniť to čo sa nám rozpadáva pred očami. Vôbec budem veľmi rád ak sa podarí nakúpiť konečne nejakí súci počet električiek, lebo posledné došli ani neviem kedy. Modernizáciu nerátajúc, to je už ako balzamovanie Lenina, ktorý sa aj tak raz celkom rozpadne...
Dunčo