Pracovať na posudkoch sa môže, aby mal na tom kto trhnúť prachy. Tí čo to robia nakoniec zhrábnu prachy a ku koncu si nájdu jeden dobrý, mastný záver prečo nie... určite tam bude dačo ako "stavebne náročné" alebo "finančne náročné", "nerealizovateľné"... Tak pri najmenšom trolejbusy potrebujú vymeniť a to v dobre hustom počte...
Praveze nove vozy zatial az tak velmi netreba. Rekonstruovane vozy su na velmi dobrej urovni a este par rockov vydrzia sluzit velmi dobre. Nove eliny budu potrebne hlavne kvoli trati do Petrzky. A dalsia vec - nechapes ma - ja som nepovedal ze sa bude stavat, ale nevidim ani dovod preco by sa nemalo stavat ked sa pracuje na posudkoch?
Som zvedavý kto viac bude vytriešťať oči keď sa nezačne stavať nič a ešte aj prepojenie Filiálky s Petržkou bude skôr ako električka. Ak DPB získa peniaze tak určite pôjdu prvotne na obnovu vozového parku. V súčasnej situácii akej sú vozidlá si ani nemožno nič iné dovoliť len sa snažiť čo najskôr obmeniť to čo sa nám rozpadáva pred očami. Vôbec budem veľmi rád ak sa podarí nakúpiť konečne nejakí súci počet električiek, lebo posledné došli ani neviem kedy. Modernizáciu nerátajúc, to je už ako balzamovanie Lenina, ktorý sa aj tak raz celkom rozpadne...
Myslím, že iní ľudia po voľbách alebo námestník primátora pre dopravu nemali žiaden vplyv na úvahy o petržalskej električke, ktoré teraz sú. Politiku by som tam vôbec neplietol...
Dunco, mam pre teba zlu spravu. Ty si uz uplne d******! Ale uplne! Nevidim dovod preco by ta elina nemala byt. Co sa tyka vlaku - je to len na vytiahnutie penazi z EU, vobec tam nebudu chodit.
Re #76068 pepiono23: Vodic musi na prechode zastat sam od seba. Ten tercik je skor na to aby dala najavo "pozor, prechadzaju deti" - len zvysenie pravdepodobnosti ze vodic zastavi ?
Ešte sa doplním, v prípade, že hovoríš o celom období prípravy výstavby nosného systému (teda cca 30 rokov), platí pôvodná odpoveď. Ak narážaš na posledných 5 rokov, teda električky a teraz zmena na vlaky, súvisí to zrejme s tým, že železničné tlaky na výstavbu ich riešenia boli až do volieb mestom ignorované a po voľbách sa dostali k moci iní ľudia (z tohto pohľadu je jedno, že je na čele stále ten istý Ďurkovský), zmenil sa napr. námestník primátora pre dopravu. ?
"nevedeli", "majú" - a kto sú to "oni"? Problém je práve v tom, že každý má jasno v tom čo chce, akurát sú tu rôzne skupiny (jednotlivci), ktoré presadzujú rôzne riešenia, podľa toho, ktorá je práve ako úspešná a ako sa striedajú pri moci. ?
Inak co su to za kecy zase s tymi zeleznicami a elektrickami? Kto to ma stale pocuvat? To za ten cas co sa to nestavia si nevedeli dat dokopy co chcu, aby tu jazdilo? Vsak maju na to uz tolko rokov..
ehm
fobust
Mne sa zdá že ich vymenili za mechanické a tým to vyriešili. Overím si to.