Takz plan NEBOL. A ad. ta predvolebna kampan: ty nevies o tom ze sa robili studie Stareho mosta? Na tej stavbe sa pokial viem, robi, ale to nie je tak ze sa rozhodnes, vezmes bager a ides stavat.
Aj také bolo. Ale kašlime na to... Podstata čo som chcel povedať je to,že električka do Petržalky bola len predvolebný sľub jedného slizkého človeka a potom prostriedkom týpkov na čele DPB ako sa udržať v jeho vedení... nič viac...
Na to si ako dosiel? Taky plan NIKDY NEBOL. Bol len plan ze vlak pojde po elektrickovej trati a ten stale je (az na ten detai ze je to nerealizovatelne)..
A ten plán,že električka by mala využívať ten tunel na Filiálku ??? Jednoducho na rokovaní ŽSR čo známy tam pracuje tak kolega povedal, že DPB od toho spájania ustupuje a nielen to ale aj na električku si šeredne dlho počkáme...niesú money...
Je pravda ze som tade isiel dva krat a nikoho som tam nevidel ?
Re #75878 Dunčo: Co zasa fetujes? Ake spajanie elektricky s tunelom na Filialku? Elektricka bude v useku Janikov Dvor - Safarikovo namestie a end. A tusim sa ma zacat stavat koncom tohto roku, aj ked pri tych vsetkych dokumentaciach.. no neviem...
Maximálne čo Petržalka bude mať ako zlepšenie dopravy bude spojenie Petržky s Filiálkou. Na rokovaní železníc bolo prednesené, že spájanie Petržalskej eliny s tunelom na Filiálku nebude lebo na samotnú elinu niesú peniaze...takže súčasná doprava v Petržalke bude s električkovo-autobusovou linkou 95 fungovať dobre dlho ešte.
V okamihu, keď sa začne so skutočnou integráciou, to bude úplne jedno, lebo linky budú číslované a môže ich prevádzkovať napr. aj Štefan Opička so svojimi pliesňovozelenými autobusmi. Farebné riešenie autobusov tvorí corporate identity dopravcu a nie segmentu dopravy.
Mam obavy ze Tam Bus by to zvladol len velmi tazko s velkymi meskaniami az nezvladol. Preto preferujem Ikac, ale aj o tom pochybujem.
Re #75872 Ike: Myslim ze u nas bude snaha davat vsetko do LBC, aj ked moc ma to netesi, lebo sice je to pekne, ale ked toho bude moc tak to bude asi zle... mne by sa pacil nater aky maju ma 7303 s tym ze na tu cervenu plochu by sa caplo logo Bratislavy a logo DPB. To logo BA by som mozno dal aj dopredu a dozadu.
hej hej ja ked nou cestujem v cae od 7:15 - 7:30 tak vzdy ide plna alebo ked sa mi nechce prestupovat tak ked cakam vzdy vidim, ze ledva zatvori vodic dvere.A ked nou idem nejakych 5 zastavok tak dalej do mesta pokracuje uplne plna to by mal niekto v DPB niekedy vidiet aby tam dali viac vozov a lepsi interval.
ale ked tu uz spominam unifikaciu, aj tak si myslim ze Slovak Lines zvolili nestastnu farbu... totiz ta ich kombinacia by sa skor hodila na vozy bratislavskej MHD (aj by som si to vedel predstavit).... Oni skor mali zvolit zlto-modru kombinaciu (vlajka kraja)... Teraz ked sa nahodou DPB rozhodne unifikovat tak to bude mat tazke, lebo cerveno-bielu by rozhodne mal pouzit, no ked bude v prevahe biela tak si to (okrem busov) neviem predstavit a ked cervena tak to bude vyzerat ako Slovak Lines
no a niekde (konkretne u nas) NIE... ?
jedine co ma fakt potesilo su Sadkari (slovak lines)... dufam ze si z tej unifikacie bude dpb a jeho novy sef brat priklad
Chronometraz 20 sledujem odkedy sa preslo na prestupnu tarifu. Nikdy, slovom nikdy, nebola na 20tke DOBRA chronometraz.
Pre pomerov neznalych:
- v dobe, ked 20 jazdila po OD Saratov, bola "prikratka" tzn. nestihalo sa (bezne meskanie 1-5min.)
- potom sa potiahla 20 k TESCO Lamac, to bola chronometraz spojena z dvoch, z tej zlej, po OD Saratov a z "turbistickej" 83tkovej od Drobneho po STK + 2min. k TESCO Lamac. Vysledok? Meskania take nenormalne, ze zastavkovy CP bol uplne zbytocny. (pod 4min sa neslo, uplne bezne bolo 10minut)
- tak sa minuty pridali. V smere do TESCA tusim 3 a v smere na Opletalovu dokonca tusim 4. Chvilocku to bolo viac - menej OK, aj ked v useku Opletalova - OD Saratov este stale nebola rozlozena idealne
- potom prisiel audit a rozhodlo sa (spravne, podotykam), ze zastavky v "starej DNV", az na ZST a Novovesku, budu "na znamenie", lenze s chornometrazou sa nic nerobilo a tak sa mi uplne bezne stava (a teraz od 1.4. uz duplom), ze mi z Opletalovej "hore" na sidlisko pride voz na +2, niekedy +3minuty a potom sa chudak musi vliect po Technicke sklo, tam pride v idealnom pripade na +1, alebo +2, caka do 0 a dalej uz nema sancu chodit nacas, teda prezmenu chyta meskania a k TESCO Lamac pride, ako kedy, akurat na odchod. ?
Haha ? Ďalší optimista. Ja stále pevne verím a dúfam, že sa to styihne do konca nedele, maximálne do pondelka 5:30.
Ale Dlhé diley: čo som počul tak 25Tr by boli v pondelok iba na 33/2 a /3, zvyšok hádaj čo? Ale kĺbaky to nebudú ?
3 DP to istí A pochopiteľne asi sa nebude konať ani 33/6 a vyššie ?
To som zvedavy ,cim nas DPB prekvapi v pondelok na Dlhych dieloch , kazdopadne dufam ,ze to budu daku kĺbaky - zeby opat stary dobry 4948 ? - mohli by uz vyskusat aj daky dlhy Tambus ? ( 2400 ❤ )
Viem viem ? hanbim sa ? (btw. nechodim, zbalit 10ku na pokec o pikantnych veciach rozhodne nepotrebujem ? )
aby sa nepovedalo, tak dodam ze dnes ma opat nahneval vodic linky c. 20 ktori isiel ledva 40km/h z DNV do Dubravky (s vynimkou toho kopca nechapem preco) a tesne pred poziarnou stanicou v Dubravke (teda pred rozsirenim na 2 jazdne pruhy) bola za nim obrovska kolona...
1) jednak je to vytvaranie kritickych situacii
2) je to obmedzovanie premavky
3) zrovna to nepomaha plynulosti premavky uz v beztak zlych bratislavskych podmienkach
dokedy sa to bude respektovat? kedy sa nieco spravi s vodicmi/chronometrazou?
SDX
Re #75872 Ike: Myslim ze u nas bude snaha davat vsetko do LBC, aj ked moc ma to netesi, lebo sice je to pekne, ale ked toho bude moc tak to bude asi zle... mne by sa pacil nater aky maju ma 7303 s tym ze na tu cervenu plochu by sa caplo logo Bratislavy a logo DPB. To logo BA by som mozno dal aj dopredu a dozadu.