Nakoniec mate pravdu... mozno by nebolo ani odveci keby sa Slovak Lines a DPB zlucili, alebo aspon vytvorili kooperaciu, ale nie som ziadny ekonom a neviem si predstavit do akej miery by to bolo vyhodne... ci by to nebolo na ukor MHD alebo dobpravy...
co sa tyka nateru, mohol by byt identicky (ten SL sa im podaril, fakt sa hodi na vsetko) s tym ze by nemal dodatok Regio, aleb MHD alebo Bratislava
Tak dnes ma DPB vazne nas***. Na 63-ke sa dovalila 1705, ktora bola uplne narvata. Co by som akceptoval KEBY som na nu necakal pri vozovni Trnavka a cestou na zastavku nevidel kolko klbovych vozov tam stoji. Zaujimalo by ma preco tam teda neposlali klbak ako cez tyzden ked ich (klbakov) mali odstavenych dost?
Ale pridam aj jednu veselu prihodu z dnesnej 201. V = vodic, C = cestujuci bezdomoveckeho vzhladu
C: Dobry den... chybaju Vam palice!
V: Ako prosim?
C: Ze Vam chybaju tie palice na elektrinu..
V: Ake?
C: No tie palice, co Vam zbieraju elektrinu
V: Ale vsak toto je autobus
C: Vsak 201 je trolejbus...
V: Ale toto je nahradna doprava...
C: Ale preco nemate palice?
V (uz nervozny): Lebo som autobus!
C: Vsak ste dvesto...
V: Ano, som 201, ale autobus nahradnej dopravy
C: A nemate byt trol..
V (uz krici): NIE, TOTO JE AUTOBUS NAHRADA ZA TROLEJBUS!!!!
C: Ale nemate palice!
V: LEBO TOTO JE AUTOBUS!!!!
C: A to ste naozaj 201?
V: ANO!!!!!!!
C: A nemoze sa nam nieco stat ked nemame palice!!!
V: NIE!!!!
C: Urcite?
V (uz nekrici, ale stale je podrazdeny): UZ TU MINUTU ZDRZUJETE! Nastupte, alebo vystupte, som 201, ta doprava je uplne bezpecna.
C: Aj bez palic?
V: ANO!!!! Uplne bezpecna..
C: a ste..
V: ANO!!! SOM 201 A JE TO UPLNE BEZPECNE. ZDRZUJETE TU DOPRAVU...
Pre kazdu vec treba milion posudkov. Pokial viem, stavat sa malo zacat koncom roka a nevidim dovod preco by sa to nemalo stat. Aj ked je pravda ze nove vedenie bude zas chciet nieco posudit, tak to mozno bude az v 1Q 2008..
Tých štúdii je x. Most, životné prostredie a hento a toto. Neviem prečo keď sa má schvláiť jedna poriadna,osožná stavba za 25rokov tak na to treba 1 000 000 posudkov, potom milión pripomienok od ministerstiev a pod. Prečo sa tak neohradzovali proti diaľnici v Petržke alebo pri stavaní tých výškových budov? Tie majú povolenie skoro hneď. O tých posudkoch a pod. sa píše všade od roku 2003.
To viem tiež, lebo na to je treba ten most uzavrieť, predovšetkým mať ale isto, že to má cenu, nakoľko je treba most zrenovovať, vymeniť časti mostovky a pod... lenže kedy sa na to odhodlajú? Tiež chirurg keď ide operovať tak musí zarezať a dakedy poriadne aby to prinieslo ovocie...
Takz plan NEBOL. A ad. ta predvolebna kampan: ty nevies o tom ze sa robili studie Stareho mosta? Na tej stavbe sa pokial viem, robi, ale to nie je tak ze sa rozhodnes, vezmes bager a ides stavat.
Aj také bolo. Ale kašlime na to... Podstata čo som chcel povedať je to,že električka do Petržalky bola len predvolebný sľub jedného slizkého človeka a potom prostriedkom týpkov na čele DPB ako sa udržať v jeho vedení... nič viac...
Na to si ako dosiel? Taky plan NIKDY NEBOL. Bol len plan ze vlak pojde po elektrickovej trati a ten stale je (az na ten detai ze je to nerealizovatelne)..
A ten plán,že električka by mala využívať ten tunel na Filiálku ??? Jednoducho na rokovaní ŽSR čo známy tam pracuje tak kolega povedal, že DPB od toho spájania ustupuje a nielen to ale aj na električku si šeredne dlho počkáme...niesú money...
Je pravda ze som tade isiel dva krat a nikoho som tam nevidel ?
Re #75878 Dunčo: Co zasa fetujes? Ake spajanie elektricky s tunelom na Filialku? Elektricka bude v useku Janikov Dvor - Safarikovo namestie a end. A tusim sa ma zacat stavat koncom tohto roku, aj ked pri tych vsetkych dokumentaciach.. no neviem...
Maximálne čo Petržalka bude mať ako zlepšenie dopravy bude spojenie Petržky s Filiálkou. Na rokovaní železníc bolo prednesené, že spájanie Petržalskej eliny s tunelom na Filiálku nebude lebo na samotnú elinu niesú peniaze...takže súčasná doprava v Petržalke bude s električkovo-autobusovou linkou 95 fungovať dobre dlho ešte.
V okamihu, keď sa začne so skutočnou integráciou, to bude úplne jedno, lebo linky budú číslované a môže ich prevádzkovať napr. aj Štefan Opička so svojimi pliesňovozelenými autobusmi. Farebné riešenie autobusov tvorí corporate identity dopravcu a nie segmentu dopravy.
Mam obavy ze Tam Bus by to zvladol len velmi tazko s velkymi meskaniami az nezvladol. Preto preferujem Ikac, ale aj o tom pochybujem.
Re #75872 Ike: Myslim ze u nas bude snaha davat vsetko do LBC, aj ked moc ma to netesi, lebo sice je to pekne, ale ked toho bude moc tak to bude asi zle... mne by sa pacil nater aky maju ma 7303 s tym ze na tu cervenu plochu by sa caplo logo Bratislavy a logo DPB. To logo BA by som mozno dal aj dopredu a dozadu.
hej hej ja ked nou cestujem v cae od 7:15 - 7:30 tak vzdy ide plna alebo ked sa mi nechce prestupovat tak ked cakam vzdy vidim, ze ledva zatvori vodic dvere.A ked nou idem nejakych 5 zastavok tak dalej do mesta pokracuje uplne plna to by mal niekto v DPB niekedy vidiet aby tam dali viac vozov a lepsi interval.
ale ked tu uz spominam unifikaciu, aj tak si myslim ze Slovak Lines zvolili nestastnu farbu... totiz ta ich kombinacia by sa skor hodila na vozy bratislavskej MHD (aj by som si to vedel predstavit).... Oni skor mali zvolit zlto-modru kombinaciu (vlajka kraja)... Teraz ked sa nahodou DPB rozhodne unifikovat tak to bude mat tazke, lebo cerveno-bielu by rozhodne mal pouzit, no ked bude v prevahe biela tak si to (okrem busov) neviem predstavit a ked cervena tak to bude vyzerat ako Slovak Lines
no a niekde (konkretne u nas) NIE... ?
jedine co ma fakt potesilo su Sadkari (slovak lines)... dufam ze si z tej unifikacie bude dpb a jeho novy sef brat priklad
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
patrik