Presne tak, súhlasím. To, že je niekto v nejakej oblasti laik, neznamená, že nemôže vymyslieť nič dobrého - a naopak, to, že je niekto odborník, neznamená, že nemôže niečo zorať.
Spomínam si, ako sa po dobudovaní tunela "odborne" presmerovali električky 1 a 5 do tunela a odborníkom vtedy akosi uniklo, že linky 4 a 9, ktoré zostali na nábreží, jazdia len do cca 20.00. Asi tri dni to riešili odklonom 5-ky a potom bola predĺžená premávka na linke 4 (S499 si možno spomenie na dispečerák s večernými odchodmi dorobenými opravným lakom a písacím strojom).
Ani nové linkovanie autobusov nebolo bez chýb (pozri Dunčo #75492) a muselo sa upravovať. Teória je síce pekná vec, ale ľudia sa niekedy podľa nej nesprávajú. Nemožno sa preto uzatvárať do akejsi sekty "Nekecajtenámdotoho" a akékoľvek pripomienky od verejnosti hádzať do koša len preto, že pisateľ nepriložil diplom z VŠDS.
Na linku 50 sľúbili kĺbové vozidlá hneď, ako to bude možné. Nijaké kĺbáky sa odvtedy nekupovali. Po zmene linkovania v Petržalke sa na linku 50 nasadili kĺbáky ušetrené z iných liniek. Solarisy sa kupovali až neskôr, takže ak by si ich nasadil na 50-ku, znížil by si ponúkanú prepravnú kapacitu. A za to, že to DPB neurobil a ponechal tam kĺbáky, ho kritizuješ? Nechápem.
Inak jedna poznamka: Ked cestuju ludia na hlavnu stanicu kazdy den, asi to nieje s tazkym batohom. Je potom podla teba problem ist az na stanicu a nie vystupit na SAV (z 83 bez pouzitia 93) a odtial dojst? Jediny smer odkial to je z hlavnej stanice blizsie je oblast zabotovej a tam ten narast oproti SAV nieje taky radikalny. A ak dalej smerom k YMCA, tak by asi aj tak pouzili neaky spoj po sancovej.
A este poznamka: Co tak vystupit na sokolskej a prejst odtial na stanicu? Viem ze sa to nema, ale ak sa ponahlas...pozor na vlak!
Dopravný podnik má budovať obratisko? Vieš čo? Ja sa s ing. Weiglom veľmi dobre poznám, tak ti sprostredkujem stretnutie a tam mu povedz do očí, aký je neschopný a prednes mu svoje návrhy, ako všetko obratom ruky zlepšíš a zavedieš linky odvšadiaĺ všade v osemminútovom intervale, z Markovej v štvorminútovom. Vieš, takých, ako ty,čo sú múdri ako akustický masovokomunikačný prostriedok a konzumovali exkrement starého židovského kráľa, je dosť. Ale takých, čo niečo aj naozaj dokázali, je kua málo.
Keď študuješ tie dopravné stavby, tak predsa vieš, že nebudeš projektovať diaľnicu niekam, kam chodí sedem áut za hodinu ani rýchlodráhu niekam, kam stačí mikrobus. Na stanicu chodí kopa ľudí, ale to sú potôčiky, zlievajúce sa do rieky. Takže linka musí kopírovať jeden potôčik, taký najväčší. Tí ostatní majú proste smolu, budú musieť prestúpiť.
Neviem co tu riesite.... proste ked ide Dunco na vlak nech ide skor... je to normalne.. ja ked cestujem SAD tak tiez dojdem na stanicu skor... aj o pol hodku...
Skôr ako začneš ostatným nadávať do kreténov zabrzdených, skús si najprv prečítať text, popremýšľať o ňom, zase si ho prečítať, narátať do desať, zase si ho prečítať a potom začať písať nejakú odpoveď! ?
Skúsim ti to vysvetliť pomaličky, aby si tomu aj ty porozumel:
- nastúpim na Bradáčovej na 99 (zatiaľ stíhaš)
- vystúpim z 99 na ŽST Petržalka na Kopčianskej (stále v pohode, teraz prídu rozhodujúce momenty!)
- vojdem do staničnej budovy
- podídem k okienku, kde si vypýtam spiatočný lístok z Hlavnej stanice
- zaplatím za lístok
- prejdem podchodom zo staničnej budovy na zastávku ŽST Petržalka na Panónskej
- nastúpim na 93 (je to tá 93, na ktorú by som čakal na Jiráskovej, keby som tam vystúpil, čiže žiadne zdržanie)
- prídem na Hlavnú stanicu
- spokojne si s lístkom vo vačku prefrčím staničnou halou (zatiaľ čo fronty od pokladníc siahajú až ku vchodu) a nastúpim na vlak
POCHOPIL SI TO KONEČNE?! ?
No podla mojho nazoru, kedze kazdy môze mat svoj nazor, vedenie v DPB nie je dobre a nerobia efektivne veci ale dakedy i ked asi nie umyselne velmi nesikovne veci.
BTW, tomu človeku som písal, za návrhy sa poďakoval a jeho reakcia bola asi taká, že : toto nejde, toto nejde, toto nejde, nič vlastne nejde... Vraj 15rokov nevedia vybudovať obratisko pri Techopole. Tak to je príklad neschopnosti. ? 15 rokov to nikoho nezaujímalo pokiaľ im nezarazili otáčanie busov a akosi im odtrunulo tak je to zas passé.
no sranda je, že toto vedenie je tam dobre dlho a až dva roky späť im zaplo tie zmeny spraviť aby šetrili, čo je teda dobre divné. Inak mám doma ešte výstrižok s Bratislavských novín kde B.Wiegl hovoril, že ak sa budú nakupovať nové veľkokapacitné vozidlá (Solarisy sa kupovali po tom jeho výroku, asi 3roky naň) tak budú nasadené na L50 (v tom čase bola obsluhovaná malými autobusmi. A čo sa stalo? Nakúpilo sa a na L50 prešli len kĺbové busy ktoré zvyšili zo zrušených liniek. Solarisy sú len na 88,63,37 a 70. KLAMSTVO! Neviem čo tam tí haj*li ešte robia !!!
no sranda je, že toto vedenie je tam dobre dlho a až dva roky späť im zaplo tie zmeny spraviť aby šetrili, čo je teda dobre divné. Inak mám doma ešte výstrižok s Bratislavských novín kde B.Wiegl hovoril, že ak sa budú nakupovať nové veľkokapacitné vozidlá (Solarisy sa kupovali po tom jeho výroku, asi 3roky naň) tak budú nasadené na L50 (v tom čase bola obsluhovaná malými autobusmi. A čo sa stalo? Nakúpilo sa a na L50 prešli len kĺbové busy ktoré zvyšili zo zrušených liniek. Solarisy sú len na 88,63,37 a 70. KLAMSTVO! Neviem čo tam tí haj*li ešte robia !!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023