Dobre určite moc snívam o takých a takých spojoch a moc nadávam na 99. Berem, 99 neni zlá z pohľadu, že v budúcnosti bude veľmi praktická ako doplnok k električkovým linkám ktoré budú rýchlo voziť ľudí z Petržky do mesta, a aj sa jej určite zhustí interval.
Ešte chcem poukázať na výhodu tej trasy 83 ktorá by zahŕňala aj 34 so 84. Ľudia by mohli z tej 83 prestupovať na tej istej zastávke na 95. Teraz keď idú z 99 alebo na ňu tak musia vždy pri TPD cez cestu, pri "mojej" 83 by nemuseli chodiť cez cestu a pri ponáhľaní riskovať zdravie. Ešte si zober, že by mala interval 4/7.5/5//12 tak určite aspoň v pracovné dni by to bolo skvelé prestupovanie keď zobereš do úvahy interval 95. A ešte lepšie to je z pohľadu, že 99 má interval cez víkend 15min a "moja" 83 12min.
Však kúsok fakt skoro nič to máš na Hviezdoslavovo námestie a prosím všetky krčmy vinímajúc! Nepijem, som abstinent. Proste na Šafku a v jeho blízkom okolí neni nič moc. Zo Zochovej alebo z pod Nového mosta sa dá krásne dojsť na hrad a zo Zochovej celkom rýchlo aj na Obchodnú. Vždy keď sa šlo do mesta tak bývalou 80 pod most, alebo 81 na Zochovu. Nikdy sa nešlo 95, to ani keby neviem čo bolo.
Pozri ja by som 84 v podstate nechal a ešte doplnil. Však spojil by som ju s 34 a 83 do intervalu 4/7.5/5//12. Šla by ako 83, len od Nám hraničiarov by stála ďalej takto : Lachova, Šustekova, Bulíkova, Ekonomická univerzita, Šustekova, Lachova a od Nám. hraničiarov späť do Dúbravky. EU som nechal spojenie podobné 84, tak ako všetcia chcú a ľudia v Ovsišti by určite neprotestovali myslím na takýto bus.
Viem ako to chodí v štátnej správe: Je iba teraz nie "pro futuro" Tak sa do 20 rokov neurobí nič podstané. Tu je však nezávislá dikúzia - teóretická. Ak sa dajú náklady budúcich období (na stavbu električkovej trate) rozrátať na budúce obdobia, a ak aj tak vychádza električka lacnějšie, je treba ju postaviť. Ak sa o tom nepremýšla, ....
Ospravedlňujem sa, že predcházajúci príspevok vyzeral ako útočný - nebolo to zmyslom.
To co som pisal su plany do BUDUCNOSTI. Ano, elektricka je samozrejme lepsia - dokaze prepravit viac cestujucich, je rychlejsia, menej znecistuje ovzdusie avsak je tu zakladny problem - treba postavit trat ? a to v BA byva problem. Co sa tyka tej ekonomie je teda matematika lahka: obnova vozoveho parku busov je lacnejsia ako kupa elektricky a stavba trate.. ale napriek tomu je treba co najviac hadzat na elektricky - rychlejsia doprava, dlhodobejsie su lacnejsie atd.
Dobre, ide mi iba o ekonómiu:
Všede, o čom som písal je najvätšia frekvencia autobusouv a trolejbusov a popyt presahuje možnosti DPB. Kapacitnejšia električka by zefektívnila dopravu. Ďakujem za historický exkurz a popis aktuálného stavu, no moja myšlieka zmerovala do budúcnosti. V situácii, keď vozidlový park autobusov je zlý, je podla mňa aktuálne všetko. No som tu na tomto serveri prvý raz.
1 - Boli navrhy na trat Hl.St - Patronka a dalej Lamac, ale mohla by byt aj tato odbocka. Teraz je to asi neaktualne.
2 - Ma sa zacat stavat tento rok.
3 - Nie.
4 - Tato trat bola navrhnuta.
5 - Zislo by sa, par krat navrhovane, momentalne neaktualne.
Som nový tu na imhd.sk aj v tejto diskúzii. Mám takú otázku mimo miesu. Keď sa hovorí o rozvoju električkovej dopravy v Bratislave, prečo sa neuvažuje o smeroch
ad 1) hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
ad 2) Šafárikovo nám. - Petržalka,
ad 3) ASMN - Prievoz - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 4) Ružinov - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 5) okruh (Šafárikovo nám, ASMN, Krížna, Račianske mýto, Šancová, Štefánikova, Suché mýto.
Načo tú ozubnicu na Šafko ? ved tam nič nieje a centrum je odtial strašne daleko ?
No a ešte by som zriadil asi 10 semaforov od PriF Uk až k cintorínu kvôli bezpečnosti a plynulosti premávky na tomto kritickom úseku a zaviedol tam preferenciu ?
tak potom L92 k pavilonu B2 s označením bagetka aj s logom a na okružnu linku 25Tr nakolko je to kopcovitý teren (trolejové vedenie možno natiahnu FEI -kari ) ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Technopol
No a ešte by som zriadil asi 10 semaforov od PriF Uk až k cintorínu kvôli bezpečnosti a plynulosti premávky na tomto kritickom úseku a zaviedol tam preferenciu ?