Akoze chlope ty si fakt nepochopil ze Petrzka bola jedina cast kde tento system takto nefungoval. Zvysok BA na tomto systeme uz funguje a stazuje sa na to niekdo tak ako ty. Byvas pomerne nedaleko od centra mesta a este stazujes. Skus si take cestovanie v rannej spicke s DNV alebo Lamaca a zistis ze si na tom este dost dobre. Takato situacia skratka v BA je a pokial mesto nezacne seriozne preferovat verejnu dopravu ci uz finance ale aj svojimi rozhodnutiami tak sa situacia nezmeni.
Fakt ti poviem,že 7:19 som sadol do 83 na Starohájskej a 7:30 som nastupoval do 31 na Zochovej a 7:32 vystupoval z nej na Vazovovej čo bolo 13minút. S elinou by som to nespravil nikdy.
Jejda! Samozrejme! Fúha, trapas... ?
Je síce pravda, že zo šafka niekedy dojdeš na Kamenné pešo skor ako električkou, ale myslím, že to nie je až také hrozné. To zdržanie na semaforoch počítam že je maximálne dokopy tak 5 minút. A to máš za Nový most, Staromestskú a 1. mája. Možno je dokonca električka ešte rýchlejšia. ?
tak toto ma rozosmialo dobre, ale úprimne ďakujem za pobavenie ? celkom dobre si to celé povedal. Ale 68 sa tam nedostaneš do 25min ani keby si sa pokakal ?
Podľa tvojich príspevkov by som ti odporučil používať linku č.370 ☠ a byť adminom tejto stránky už máš davno BAN ? a dostať sa z tvojho bydliska na vazovovu dokažeš do 20 - 25 min vždy !!!
Prečo teda keď sa tak vo veľkom zaviedla móda nosných liniek tak to neaplikovali na celé mesto ??? Napr. pre Lamač spraviť z 30 a 63 jednu nosnú linku? Pre Trnávku z 204 a 205 tiež tak? Alebo z 201 a 202 tiež jednu? O električkách ani nehovorím radšej.
6 ktorú si tam spomenul už nejazdí a ani mi nechýba ? pravda je,že teraz mám viac liniek zo Šafka : 4,11,14 a potom 13+5/9. Ale veď tie eliny pochytajú v meste všetky možné semafory. Nehovorím radšej o 11. Križovatky s Ul.29.augusta, Miczkeiwiczovou,potom na Floriánskom nikdy neprejde bez zdržania, aspoň 2x zastane na červenej. Keby fungovala tá preferencia električiek tak ani nepípnem na 95 a veselo sa ňou vozím.
Tak skús ísť 95 na Šafko + akákoľvek električka ti príde (samozrejme okrem 12 ? ) a potom sú tu možnosti buď 11 priamo na Vazovovu, 4/14 na Krížnu a odtiaľ buď pešo alebo 2/6/8 na Vazovovu, prípadne 13 na Obchodnú + 5/9 zase na Vazovovu. ?
Alebo sa dá ísť ešte aj pešo na Kamenné (ja som tak chodil na Metodku a vobec to nie je nejako extra ďaleko) a odtiaľ ide aj 17. ?
V sedle ani neočakávam interval lepší ako 10 alebo 12min. Tak od Šafka kým dojdeš do toho ozajstného centra ako je Hviezdoslavovo námestie, Hlavné nám. a pod tak sa prv poprechádzaš po uličkách plných zaparkovaných áut a až potom si tam, od mosta SNP si tam okamžite, aspoň teda na Hviezdoslavovom určite.
Tak ale porovnaj toto : asi 5min chôdze mám od domu 83, z nej potom chytám do školy celkom fajn spoje na Zochovej 31,39 a 94, čiže do školy dojdem aj za 13min čo je skvelé furt, ale späť to neni také dobré. 94 síce ide z Vazky často ale potom sa nemôžem dočkať 83 ani 84. Skrátka cesta späť je zas na nič. DPB odporúča zas notoricky chodiť na Vazku 95+11 a to nikdy netrvá pod 20min, zväčša 25. Určite by som pri ceste do centra prijal takú linku ako 83 než 95. Pri takom mizernom intervale električiek, vždy váham či použiť 95. Už som skúšal dojsť k Vazke aj 68 + 2,8,9 z Krížnej. Jediná nevýhoda je tá cesta pešo na a z 83 a cesta späť kde 83 nechodí zrovna najpresnejšie. Opticky keď kukneš na mapu tak trasa 95+11 je kratšia a teda čaká sa aj,že rýchlejšia, a 83+31,39,94 zas dlhšia teda pomalšia. Ale je to naopak. Fakt 95 má asi zmysel ísť len keď idem na Šafko, alebo do TESCA na Kamennom námestí.
Už viackrát opakuješ argument, že sa ponáhľaš. Uisťujem ťa, že nie si jediný, kto sa ráno ponáhľa do školy, alebo roboty. ? VŽDY musíš počítať s rezervou, tak ako na vlak, alebo lietadlo, ani do školy by si nemal chodiť na poslednú chvíľu. Ranný stres a naháňanie uričte nie sú na prospech veci. A pokiaľ niekde po ceste naberá linka zdržanie vplyvom zvýšenej dopravnej aktivity (zápchy), môžeš ísť aj úplne primou linkou spred vchodu domu do školy, maršrutom, taxíkom, igk, jedoducho zápchu na danej ulici nepreskočíš. Cestuj helikoptérou, choď pešo, alebo na bicykli. ?
1. Do historického centra, ktorým ty myslíš pešiu zónu sa dá zo Šafka relatívne rýchlo prejsť cez Dobrovičovu, Tobruckú, Medenú, Kúpeľnú a Palackého.
2. Občas idem cez pešiu zónu ráno a nemám dojem, žeby tam chodili do práce davy ľudí a kto chce ísť len tak do mesta, tak ho tých pár minút na Šafko ho nezabije.
3. Pri Novom moste je rovnaké nič ako pri Šafku.
4. Sám píšeš, že chceš 2 linky s 8 minútovým intervalom, no linky odvšadiaľ všade, teda také o akých snívaš, s 12 minútovým intervalom sa ti zdajú otrasné a nemožné. Teda si protirečíš. Alebo 8 minút môže byť a 12 už nie? A okrem toho hovoríš o 8 mnútach v špičke, takže v sedle by mali asi aký interval 12, alebo 15 minút, že. ?
5. Je vidno, že si zhýčakný, lebo keby si si pozrel cestovné poriadky v podstate kdekoľvek v meste, zistil by si, že 12 minútový interval je v celku bežný minimálne u elektrickej takcie až na pár liniek (201, 202, 208,...) a u mnohých autobusových liniek len sen.
6. Mne sa 12 minútový interval až taký tragický nezdá a považujem ho za celkom dobrý z hľadiska času, čo je treba čakať na zastávke, to že vozy sú často plné je už vec iná.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
El Sergio