1. Do historického centra, ktorým ty myslíš pešiu zónu sa dá zo Šafka relatívne rýchlo prejsť cez Dobrovičovu, Tobruckú, Medenú, Kúpeľnú a Palackého.
2. Občas idem cez pešiu zónu ráno a nemám dojem, žeby tam chodili do práce davy ľudí a kto chce ísť len tak do mesta, tak ho tých pár minút na Šafko ho nezabije.
3. Pri Novom moste je rovnaké nič ako pri Šafku.
4. Sám píšeš, že chceš 2 linky s 8 minútovým intervalom, no linky odvšadiaľ všade, teda také o akých snívaš, s 12 minútovým intervalom sa ti zdajú otrasné a nemožné. Teda si protirečíš. Alebo 8 minút môže byť a 12 už nie? A okrem toho hovoríš o 8 mnútach v špičke, takže v sedle by mali asi aký interval 12, alebo 15 minút, že. ?
5. Je vidno, že si zhýčakný, lebo keby si si pozrel cestovné poriadky v podstate kdekoľvek v meste, zistil by si, že 12 minútový interval je v celku bežný minimálne u elektrickej takcie až na pár liniek (201, 202, 208,...) a u mnohých autobusových liniek len sen.
6. Mne sa 12 minútový interval až taký tragický nezdá a považujem ho za celkom dobrý z hľadiska času, čo je treba čakať na zastávke, to že vozy sú často plné je už vec iná.
Tak ja neviem ale určite sa ľahšie ide do historického centra zo Zochovej alebo Nového mostu ako Šafka. A podľa teba sú električky s 12min intervalom pohoda keď sa dakam ponáhľaš ? Aspoň keby sa neflákali centrom.
Re #75289 Ámos: Jezis, predseda predstavenstva je na to aby tam sedel a nieco pekne povedal, vsak on v podstate ziadne veci na starosti okrem toho nema...
Re #75295 Dunčo: Jezis, ty si vôl, alebo ano? Ten system je o tom ze prides na Safko a odtial pojdes elektrickou do niektorej z obsluhovanych lokalit centra, sirsieho centra ci okrajovych casti (Zlate Piesky, Raca a pod.). Navyse zo Safka mas fajn vstup do historickeho centra..
Priznaj si, že tvoj cieľ nie je konštruktívna diskusia, ale snaha všetkých presvedčiť, aby ti dali za pravdu, že máš z domu zlé spojenie na stanicu a neviem kam ešte. Ale s tým tu aj tak nikto nič neurobí, takže to napíš na DPB. ?
Vieš kedy vôbec ide nočák? Kúsok pred polnocou, čo by som sa načakal určite aspoň 40minút, tak bol by som magor keby som nevyužil 93 čo ešte ako posledná ide a nepokúsil sa chytiť jednu z posledných 99. V tom čase ako mala ísť tá 99, posledná 68 už asi 15min bola po odchode z Holíčskej. A nešiel som na Markovu ale ďalej. Hovor mi ešte o spoľahlivosti spojov, dnes cesta 68 netrvala 17minút ale 25. A potom,že prestupuj si človek, stíhni dačo. 7:37 som mal byť na Krížnej, bol som tam 7:46, kedy mám teda vstávať aby som došiel na 8:00 do školy? o 6:00??? Po starom mi stačilo o 6:30 a 7:30 som bol v škole.
Ale sakra. Keď by šiel nejak hlbšie do centra dve linky a mali by interval 8 min tak neni problém. 68 chodí podľa teba do centra? Možno širšieho alebo 95?! Na Šafku je čo okrem UK a možno sídla ŽSR asi 500metrov oditaľ? Nič. Pokaždé musíš stáť na elinu, čo s tým 12min intervalom stojí asi vieš za čo. O 99 nehovorím,že je total shit, lebo robí dobré spojenia ale je to ozaj dlhá trasa. Určite sa musí dať nahradiť aj nejakou normálnou linkou ktorá by chodila z Petržky do mesta.
Niekoľko desiatok nových autrobusov sa má kúpiť čo najskôr a na podujatí Ba pre všetky vä to bude treba natĺcť dotyčným do hlavy, ale pochopiť by to mali aj mestskí poslanci, ktorí budú odsúhlasovať takýto výdavok, aby nezoškrtali požiadavku na nákup 50 nových autobusov na 20 ako tomu v prípade solarisov údajne bolo. ?
A že sa nebudú kupovať trolejbusy..., asi by im mal niekto spraviť exkurziu do vozovne Hroboňova či Trnávka a tmavé sklá a na ich s(ú)kromných meďákoch a ružové okuliare vymeniť za biele ?
A zabudli spomenúť, že predchádzajúce vedenie mesta (čo je osobou primátora totožné s týmto vedením mesta) sa stotožnilo s takým sci-fi, že pravidelné navyšovanie dotácií na vyjazdené vozokm o 2 mil. ročne, až do objemu 50 mil. ročne ?
Aj ked cele je to stym Zahradnikom zaujimave.
Najprv sa aj umna zdvihla vlna nevole, stym ze co uz len Zahradnik moze v DP, ved nema dopravne vzdelanie, ale dozorna rada ma vykonavat manazerske funkcie... (to iste plati o generalnom riaditelovi) To ze DP ma iste vnutorne rezervy snad vieme vsetci. (urcite su vsak mensie ako sa ocakava)
Faktom ale ostava, ze kym DP nedostane rocne aspon pol miliardy na nakup novych vozidiel, nic nezmozu.
Drzim im palce, ale pochybujem nejaku zasadnu zmenu. Mozno sa kupi zopar desiatok autobusov, ale to bude podla mna vsetko. Ale rad sa neham prekvapit.
Ámos