Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #74981:
Nebude, Pitcho, nebude.
Aha tak o Vás mi hovorila teta taka blondinka teraz je v prvej kolone ju poznam a hovorila mi ze vy len obcas si chodite tak brigadovat ? ?
Reply on: Pretekar1 #75081:
"Vyslúžilý kúsok" znamená "momentálne neaktívny beusák". ? Mám za sebou krásny brigádnický rok a v budúcnosti budem možno znova pokračovať. ?
Z : Co ste vysluzili kusok? to co znamena chichi ale este som nedostal odpoved na to ze z ktorej ste koloni ak ste autobusárka
? ?
Ja som nateraz "vyslúžilý kúsok". ? Snáď niekedy v budúcnosti mi bude znovu potešením. ?
Len tak lebo poznam jednu tetu z prvej koloni len tak ci to nieste vy a ak ste tak z ktorej ste koloni???? prosím mohli bi ste mi to povedat? a nieste nahodou zo štvrtej alebo z tretej?
? ? ?
Reply on: Z #75076:
aj mna by to zaujimalo..lebo poznam..teda z videnia vodicku, co je na 3....tak ci to nie si ty:)
Reply on: Pretekar1 #75075:
Prečo? ?
Z : pocuj Z ty si autobusárka ak hej z ktorej koloni? ak mozem vediet ? ?
Z : pocuj Z ty si autobusárka ak hej z ktorej koloni? ak mozem vediet ?
kto je najvyššie postavený v DPB? meno.. dikes
Ad: Ikarusy 280

Som odkojená na zlatej ére 280tok. Boli roky mojou absolútnou srdcovkou a práve oni mi učarovali natoľko, že som sa chcela stať a nakoniec stala vodičkou autobusu.

Sen a vzor je však jedna vec - a reálna práca, bezpečnosť a pokrok úplne iná. Som toho názoru, že 280ka do dnešnej premávky už nejakých pár rôčkov nepatrí - zdôvodním:

1. Obnovovať sa nedá donekonečna. Fungujúci systém sa nedá stavať na starine; a obnovovanie nerovná sa reštaurovanie. Reštauráciou sa dá zachovať model pre históriu podniku, nie pre bežnú premávku. Príklad je Oerlikon či RTO, reštaurovaný (takmer) do šróbika; je nemysliteľné, aby sa reštauroval existujúci park kádárov, DPB by skončil so stratou na storočie dopredu. Obnova v súčasnom ponímaní však existujúci park 280tok (a 283jok) nespasí, je vysoko stratová, neadekvátna a bezpečnostný štandard západnej Európy plače v prachu.

2. Nostalgia je jedna vec, bezpečnosť a európsky štandard vec druhá. 280 sa javí ako absolútny nezmar a toto javenie sa je zraňujúcim rozhodnutím pre "šetrenie" = nenákup nových vozidiel. Deficit zachraňujú úbohé stroje, ktoré sú už i pre otrlý zrak domáceho zákazníka katastrofálnym pohľadom.
Všetko má smerovať k modernizácii, nízkopodlažnosti, bezpečnosti. Treba niečo dodať?

3. Infraštruktúra a podmienky BA sú svojím spôsobom špecifické. Treba reagovať bleskove a z nadhľadom... a k tomu tisíckrát za službu šaltovať a vyšlapávať spojku.... Nejde tento vývoj skôr k úpradku ako k napredovaniu?

?
Reply on: LUK #75066:
Su aj vozy s ramom ktory je v pohode a pri tych by sa s nimi dalo pracovat. Specialne v stave v akom BA je.
Reply on: hoppusmark #75067:
lenze ty si asi nepochopil o com sa tu mi rozpravame...my sme si vedomi, ze ik280 patria uz len domuzea a na specialne jazdy (najlepsie uz po oprave a v reprezentativnom stave) ale situacia a vola niektorych ludi na magoriate nam to nedovoluje...my tu len zhodnocujeme to, ze ked uz musia a aj budu este ik280 premavat, tak nech sa s nimi aspon nieco urobi...aj ked zase je pravda, ze po GO na ik283 sa ramy zacali lamat, takze neviem co by to s tymito urobilo...ale tak...hmm..ti co chapu, chapu o com hovorim ? ? ?
Reply on: LUK #75066:
Vieš, niekto si myslí, že autobus sa skladá len z plechov a interiéru ?
Reply on: SDX #75065:
rám nie je nevyhnutná vec? ?
Reply on: richardhudec #75050:
Ale samozrejme! Vsak o tom hovorim! Pokial by sa na Ik280 vymenili nevyhnutne veci, trochu vymenilo oplechovanie a aspon minimalne zrenovoval interier mozu este 5 rockov jazdit.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.