Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #75048:
ale narovinu si povedzme...bolo by lepsie investovat do noveho oplechovania a ciastocnej modernizacie ik280 (283 este maju nejaky ten rocik cas, hlavne po GO), klbovych TAMov a minimalne kompletnej ocisty interierov ik435 namiesto dajme tomu kupy poslednych 2 solarisov...

ik435 aj ked by uz potrebovali nejake tie casti popripevnovat, tak su zatial pohodove busy, ale ten interier ked vidim tak nechutne znecisteny a ked vidim, ze sa s tym nic nerobi, tak mi je z toho zle...

TAMy by potrebovali GO a LBC nater, nech mame busy jedneho typu s jednotnym naterom...predsalen to bude krajsie a tapacirovane sedadla pohodlnejsie...

o ik280 sme sa uz bavili...

naozaj by stacilo len zopar milionikov na tieto upravy, aby sa cestovanie v BA stalo komfortnejsie a priatelnejsie pre aj nasincov, aj pre turistov...

ach..zase som sa rozpisal ? no nic...vyjadrite sa..bud kladne, alebo zaporne a ak zaporne, tak si prosim argumenty, nech sa to tu rozpise ?
Dunčo - Používaj novú skratku "DPB", namiesto starého "DPMB" (aj Dopravní Podnik Mesta Brna) aby Ťa tu za to niekto ne...zrušil. 😉
Reply on: richardhudec #75044:
Presne. Chcelo by to zvysit komfort cestovania a trochu "odhlucnit". Ale co sa tyka vykonu su to super busy!!!
Reply on: richardhudec #75046:
V tom mas pravdu, nez kupia nejake klbove busy, by po obnove mohli este 280-ky par rokov jazdit, ale dnes su podla mna v hrozne zlom stave, ja casto s nimi chodievam na linkach 93, 94 ale aj 95.
Reply on: AAA #75045:
mas pravdu, ale tam ho maju aspon v dobrom stave...u nas nechcu ani jeden zanechat a to je hamba...a ja som to napisal vzhladom na sucasnu situaciu MHD v bratislave, ze je aka je a mala investicia do nich, ked uz nie je skoro ziadna do razantnejsej obnovy vozoveho parku, by bola na najblizsiu dobu celkom vhodna...lebo kym sa vsetky nepokazia, tak ich nikto podla mna nevyradi a keby aspon do tej doby jazdili v takom stave, ze by sa do nich ludia nebali nastupit, tak by to bolo celkom fajn...
Reply on: richardhudec #75044:
K Ik 280 len toľko, v Prahe majú tento voz akurát tak v múzeu a tam podľa mňa Ik 280 aj patrí.
Reply on: Palo1987 #75042:
co mas proti ik280??!! to su super a spolahlive busy...teda uz nie su az tak moc...ale mala udrzba a nove plechy a mohli by jazdit dalsich 5 rokov...chod sa pozret na ASMN ako tam vyzeraju tie ikarusy co z nich urobili kaviaren...nove plechy a je to uplne prekrasne..ludia by uz na ne ani tak nenadavali...
Reply on: richardhudec #75041:
Ja som to tiež raz skúšal, len sa mi to nechcelo dokončiť. ? ?
Reply on: richardhudec #75041:
to by bol popravde len trochu upraveny srot
co poviete na generalku a plynofikaciu ikarusu280??? ?
http://imgs.sk/images/Ikarus280CNGpng-23328.png ?
Reply on: Martin Fundárek #75038:
tak ale aj sa už ľudí x-krát pýtalo,že prečo sa nepoužilo linkovanie pre električky z auditu. Odpoveď znel,že nieje na to dostatočný počet vozidiel. Myslím,že v DPMB len oje.ávajú a nič viac. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #75011:
"návrhu. ktorý ak sa schváli na všetkých patričných miestach, tak snáď sa aj oficiálne na imhd dostane"
Hmm, až sa schváli na všetkých patričných miestach, tak už bude akákoľvek diskusia na píííp. Prečo to, dočerta, nejde tak, ako povedzme s návrhom GVD, ktorý bol už dvakrát publikovaný na vlaky.net? Prístup typu "my sme odborníci (platení, menovaní, zvolení, nehodiace sa škrtnite) a nikto nám do toho pindať nebude" ma neskutočne s...ie.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Dunčo #74991:
Jedna zásadná pripomienka - 17 cez Jesenského. Dve linky z Rače do tunela a žiadna k divadlu sú kravina.
Ďalšia vec: Na Račku vystupuje v smere od Rače dosť ľudí, ale nie až polovica, aby ďalej do centra chodila len jedna linka z dvoch (okrem rannej špičky). Bolo by treba prehodiť trasy 5 a 9 v centre a 3-ku viesť po trase Rača-Obchodná-Špitálska-Ružinov. Tento variant by síce vyžiadal viac vozidiel nielen na 3-ke, ale aj na 5-ke, avšak stále by stačilo menej vozidiel než dnes.
A kvôli zachovaniu prepojenia Šafko-Dúbravka by bolo asi dobre rozdeliť linku, ktorá bude chodiť z Dúbravky cez Šafko kamkoľvek (5 alebo 9) na dve.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: intony #74993:
Ak hovoríme o tom návrhu, ktorý mali prerokovávať poslanci niekedy na jar minulého roka, tak mne to z prezentovaných kapacít vychádzalo na 8-minútový interval. Ranné zlepšenie na račianskej radiále bolo dosiahnuté tým, že na 3-ka mali byť zrejme dvojičky a po špičke by ich vystriedali kačice z linky 17.
V Amsterdame sa pri výstabe rieši najskôr doprava a stavia električková trať, u nás sa najskôr stavia a potom sa vraví, nedá lepšie riešiť doprava a nie je kde staviať električkové trate, lebo okrem toho, že sa to nedá, je málo miesta... ☠
Reply on: AAA #75027:
fotka karosy 1702 je vo fotkach ik.412 1032 (ex.1702)
S499.1023: zákazníci aj odchádzajú a prichádzajú noví alebo sú aj jednorazoví, tých sucasný guláš nepoteší. Ja naopak považujem názor, že cestujúci si nedokáže zvyknúť na takéto drobné zmeny ani pri správnom odkomunikovaní za nie v súlade s realitou.
Myšlienka určitý čas ponechať aj staré číslo na transparentoch má u mňa bod. Za predpokladu, že bude v zátvorke alebo tak nejak a menším písmom. Citlivo, lebo také niečo je ľahko možné dodpbať! 😉
Reply on: Mike #75028:
A kto s tým prišiel? Vlastne tu ešte neni ani normálna MHD, BID-ka je v takom stave,že ani o nej neviem takže to číslovanie je asi dobre vzdialené ?
Reply on: Dunčo #75025:
Kažý prezentuje iba svoje nápady - tie má z vlastnej hlavy. Zverejnené ešte nebolo nič, lebo nič nie je oficiálne a teda všetko je zatiaľ tajné. (= "Chalani, hlavne to nedávajte na internet...") ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.