Reply on: AAA #75001:
A inak čo sa týka systému číslovania, mne by sa najviac páčil modifikovaný pražský:1 - 19 električky
20 - 199 autobusy
200 - 299 trolejbusy
300 - 399 BID prechádzajúca územím BA
400 - 499 BID neprechádzajúca územím BA
500 - 550 nočné spoje
550 - 600 nočné spoje BID
600 - 699 cezhraničná BID
700 - 799 ponechať pre interné označenie výlukových liniek
800 - 899 školské + služobné spoje
V prípade totožnosti trasy dennej a nočnej linky by bolo možno dobré aj túto nočnú linku zaznačiť do cestovného poriadku dennej linky a označovať ju číslom dennej linky ako je to napr. v Ostrave.
Mike
Išlo toitžto o to, že s dnešnými vozokilometrami a vozmi zvýšiť prepravnú kapacitu a skrátiť následný interval tam, kde to najviac kričí:
Negatíva, čo mi tak napadnú hneď:
Z Ružinova, Rače a Vajnorskej máš priamu linku do centra v priemere každých 6 min., po novom každých 8 min
Z. K. Vsi dnes v sedle ide linka každých 2,4 min, podľa návrhu 2,66 min.
A dnes "obojsmerné" Šafko pre električky - teda L12 na smer K. Ves a Dúbravka umožňuje prestup z Ružinova, Nív a čiastočne z Nového Mesta (L50) alebo z Petržalky (L95) . V ávrhu oklieštená L12 iba v špičke - teda chýbala by dosť v sedle večer a cez víkendy a navyše má chodiť iba po K. Ves teda do Dúbravky ďalší prestup...
Zriedenie radiálového následného intervalu všade cez víkend.
Pozitíva:
Skrátenie linkového následného intervalu v K. Vsi v rannej špici z dnešných 1,714 min na 1,6 min; poobede z 2 min. na 1,6 min., na Račianskej z dnešných priemerných 3 min. na 2,66 min. - teda radiály, kde to najviac "kričí"
Skrátenie priemerného následného sedlového intervalu liniek západ - východ z dnešných 3 min, na 2,66 min.