Reply on: wizard112 #74894:
To sa nedá. Nikdy sa to tak nerobilo, všetci sú na obede....Lebo nočná údržba tratí, lebo nočná kváziúdržba mienarní (vypnutie a zapnutie vypínača, niekedy iba papierovo)
Ale v princípe sa o tom v návrhu uvažuje aj viac nočných t-busov (keby dačo máme "duobusy" ) a v štádiu hypotézy sú údajne aj nočné električky v noci pred voľným dňom. Ale toto ešte ide na schválenie na magistrát a predstavenstvo DPB a je dosť možné, že tam sa budú hľadať argumenty, ako a prečo to nejde. ?
fobust
Ja si technicky viem predstaviť premávku kačíc a akýchsi "S-bahnov" na spoločnom telese o dvoch rozchodoch. Ale natíska sa mi otázka, či to má zmysel, ako to bude z dopravno-technického hľadiska efektívne. Plne súhlasím s tým že je to blbosť, kvôli relatívne krátkemu spoločnému úseku by trebalo vozy schopné jazdiť ako na 25 kV 50Hz, tak aj na 600 V js, pričom je viac než logické, aby podporovali aj striedavú sústavu 15 kV v Rakúsku. Osobne si myslím že je to iba "podvod" aby mesto a štát podojili EÚ. Uvidíme či im na to skočia, ak áno, tak tam majú rovnako kvalifikovaných dopravných "odborníkov" ako má Bratislava.