Bratislava zaspala EU fondy, resp. ma velke HDP - EU fondy sa rozdelovali na niekolko rokov dopredu a Bratislava proste nic planovane nema. ZSR ma, na projekt toho zeleznicneho koridoru. Teraz sa vedenie mesta zobudilo, ale neskoro, Fico vlada tiez Bratislave prislubila ze nieco da na elektricku - a zrodilo sa riesenie, ze z planovanych penazi pre zeleznicni koridor pre ZSR sa zaplati elektricka. Lenze v EU su hnusni byrokrati a az taky okaty oje* ze "zeleznicny koridor" a rozchod 1000mm asi nezozeru, takze sa to musi "akoze" napojit na zeleznicnu trat a byt akoze dualny rozchod. Takze totalna kravina, ale aby to mohla platit EU, takze mesto usetri, stat da (cez EU a ZSR) na elektricku, a budeme tu mat nepouzitelny hybrid, ale dufam ze aspon pre elektricku teda pouzitelny...
Ja Ti to vysvetlím za seba - je to hovädzina, vymyslená za účelom ťahania peňazí z eurofondov. Fungovať to nemôže (resp. mohlo za tak náročných a obmedzujúcich podmienok, že je to v praxi nerealizovateľné), to je všetko. Neviem, aký smajlík dať.
Poprosil by som tych, co sa FAKT vyznaju v problematike (Igor, PvvS, atd. podmienka vek nad 25 rokov !!!), aby mi vysvetlili realizaciu tohoto (myslim dualitu trate v Petrzalke). Ako sa to da realizovat, ako to bude fungovat. Lebo sa na mna uz par kamosov obratilo s tym, ci neviem ako to funguje. Vdaka vopred !
V rannej spicke sa to stava aj mne, ako pricinu mozem vidiet zeleznicne priecestie na Vrakunskej a potom zapchu na Ruzinovskej. Po rannej spicke sa mi ale stava, ze z Cilizskej na Trnavske myto pride aj v predstihu...
rada by som sa opytala kto moze za pravidelne vymeskavanie linky c.78?!?! pravidelne chodi nepravidelne a to nemyslim ako vtip. niekedy idu dva spoje za sebou ale potom ludia stoja 45 minut na zastavke, nemyslim to obrazne ale skutocne sa mi stalo ze som 8:35 prisla na zastavku a nastupila som na autobus ktory isiel 9:12 a pri tom mal ist aj tak 9:05. den na to opet vynechali 2 spoje... a to nie len v rannych hodinach stojim zbytocnych 20minut minimalne. bola by som velice povdacna kebyze sa to njako poriesi pretoze tym autobusom chodia studenti ktori sa inak ako do skoly nemaju dostat...a o pracujucich ludoch ani nehovorim...nemate niekto podobnu skusenost?
Ked sa pozrieme do miest na zapad od BA (ale napr. aj do Presova), ake oznacenie tam maju nocaky? V najvacsom pocte su to prave linky Nxx. Navyse ak tu ma dojst k nejakej reforme nocakov, treba menit trasy a pri zachovani cisiel 5xx by sa dost vela ludi divilo, kam ten nocak vlastne ide. Takze mozno je vhodna prilezitost na zavedenie nocakov na europskej urovni s oznacenim na europskej urovni... Napriklad N93 by mohla byt 93 predlzena z Vysehradskej az na Jasovsku a pod. A kedze (ak by sa to podarilo) nie je mozne preprogramovat tabule zo dna na den, ale trva to par dni, ak by boli Nxx v povodnom ciselnom rade 5xx, par noci by clovek nevedel, ci ma ist na 515 alebo N15. Preto je to rad 4xx, a ked sa podari reformu presadit, jednu noc clovek pouzije 506 a druhu uz N93 bez chaosu v oznacovani.
hmm akoze DPB ma ,,zevraj´´ firmu co by to mala cistit...za den sa popise velmi vela vozidiel a keby kazde odstavili tak by nemali s cim jazdit.....a to zalezi aj od vodicovi ci ked zisti na konecnej popisany autobus to hned zmyje alebo necha zaschnut..
aj dnes sa rozculovali ludia v 1812 ked bola pred nou nehoda ze preco to nemoze obist a on stale do okola nezmestil by som sa chudak uz bol tak nervozny z toho ... ale pak sa to vyriesilo po par minutach. ludia asi nevedia pochopit ze ludia z DP za to nemozu ale budu stale kydat na nich
Mňa by zaujímala taká vec, že či by to tých skrachovancov odradilo, keby sa ich čarbanice odstraňovali okamžite. Podľa mňa ich pasívny prístup DPB skôr podporuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0