Reply on: Martin Fundárek #74553:
problém je v tom, že väčšina substrátu dokáže tak maximálne "nasať" informáciu o čísle linky... Cieľ už nečíta. Ak nevidí číslo linky, je zmätený a považuje to za chybu... Igorova skúsenosť (nižšie uvedená) iba potvrdzuje...
Martin Fundárek
Môj názor na označenie na transparentoch: vyhodiť číslo pôvodnej linky úplne, zaviesť buď len označenie cieľom (ŽST Vinohrady, Vozovňa Jurajov dvor), ak by odchody neboli v CP, alebo zvláštne linky s nečíselným označením (VJ na Jurák, VK do Krasňan zo všetkých smerov) a odchody VJ a VK vylepiť. Oba varianty by si vyžiadali jednotnú trasu (napr. VJ z Dúbravky a Karlovky cez Šafko a Špitálsku, VK cez tunel a Obchodnú). Preferujem druhý variant.
A úplne najlepšie riešenie - vybaviť všetky vozidlá hlásičmi a za predposlednou zastávkou na pravidelnej linke zahlásiť "Vážení cestujúci, tento spoj na zastávke ... opúšťa linku ... a ide do vozovne ..." (a celé ešte raz anglicky a príp. nemecky). V takom prípade môžu dojazdy ísť pod pôvodnou linkou a nebudú problémy. Podmienkou je zabezpečenie funkčnosti a dostatočnej hlasitosti hlásiča.