Reply on: richardhudec #74541:
Som napísal "ak je tam hlásič zastávok". Ich (ne)rozšírenia vo vozoch DPB som si vedomý. Aj keď mám dojem, že práve v električkách ich je najviac. ? Ale aj tak si myslím, že je to celé postavené na hlavu. Keď inde tomu dokážu rozumieť, tak nevidím dovod, prečo by to nedokázali aj v Bratislave. Až o TOĽKO sprostejších ľudí tu mať nemožme. Tomu jednoducho neverím! ?
Takže ako som napísal - veľké písmenká za odchodmi a inverzné označenie, pri normálnych tabuľkách nejaké biele s inverznou konečnou (napríklad biele písmenká na červenej). Postupne všade aj tie hlásiče, ale toto jednoducho MUSÍ stačiť. Žiadne nové linky, extra CP a neviem čo ešte... ?
Martin Fundárek
Môj názor na označenie na transparentoch: vyhodiť číslo pôvodnej linky úplne, zaviesť buď len označenie cieľom (ŽST Vinohrady, Vozovňa Jurajov dvor), ak by odchody neboli v CP, alebo zvláštne linky s nečíselným označením (VJ na Jurák, VK do Krasňan zo všetkých smerov) a odchody VJ a VK vylepiť. Oba varianty by si vyžiadali jednotnú trasu (napr. VJ z Dúbravky a Karlovky cez Šafko a Špitálsku, VK cez tunel a Obchodnú). Preferujem druhý variant.
A úplne najlepšie riešenie - vybaviť všetky vozidlá hlásičmi a za predposlednou zastávkou na pravidelnej linke zahlásiť "Vážení cestujúci, tento spoj na zastávke ... opúšťa linku ... a ide do vozovne ..." (a celé ešte raz anglicky a príp. nemecky). V takom prípade môžu dojazdy ísť pod pôvodnou linkou a nebudú problémy. Podmienkou je zabezpečenie funkčnosti a dostatočnej hlasitosti hlásiča.