Ja som sa s nou predvcerom viezol. S tvojim nazorom vcelku niet preco nesuhlasit. Ked sa to ku mne v noci blizilo, najprv som myslel, ze prichadza trolejbus Tatra T 400.
A moje postrehy: Oproti iným je to super. Ale keďže to vyrába český firma a nie sú tam len mestské busy tak tam nenájdete také veci ako kneeling ,že ho môžete ovládať alebo nemôžete ovládať ani dig. displeje... A pohľad je le z vonku na vodiča nejako zabudli. Ináč oproti iným je na 100% lepší... ?
Ktorý simulátor máš na mysli? Ja som objavil nejaký BS2007, resp. MHDsim2007 a vidím na tom pozitívne len to, že si môžem zvoliť aj 3037 ? , inak to vôbec neviem ovládať. Ak máš link na download a ide to, tak mi ho, prosím, skopíruj. ?
Konečne vyšiel ďalší autobusový simulátor. Ide o platený takže má omnoho lepšiu grafiku než ten polský. Ja mám už stiahnuté 1 hodinové demo. Som zvedavý... ?
Vcera na konecnej zastavke Kuklovska nejaky chalan ukradol hasiaci pristroj z vozidla #3707,som svedok ? .
Ale vodic mal stastie pretoze okolo sli policajti,vodic zastal povedal im ze mu ukradol hasiaci pristroj a polisi ho dobehli, vratili vodicovi hasiaci pristroj a autom ho brali so zapnutimi majakmi na policajnu stanicu.to je luck co ? ? ?
Ad brnenská vlečka na výstavisko: Keď ňou bude treba ísť s tramvajou, tak vzhľadom na absenciu trolejového vedenia ju tam tak či tak bude musieť niečo dotiahnuť. A tým pádom ju bude rovnako treba odtiahnuť nazad. A keď už ťahám tramvaj, tak je, myslím si, úplne jedno, za ktorý koniec ju ťahám Dotiahnem ju za výhybku do električkovej siete, kde nahodí zberač a odíde dopredu po vlastných pod trolejom, a s ťažným HDV sa potom vrátim na vlečku Je na tom niečo zložité?
A pri tom všetkom ešte nespomínam, že väčšina električiek (vrátane brnenských reko K2) je vybavená zadným cúvacím panelom, čiže ani to cúvanie by nebol žiaden problém
Ako vies ze voz nemal z dverami problem? Staci ti nedostatocny tlak vzduchu v dverach a dvere sa sice zatvoria z vlcieho pohladu ale neodblokuju. Autobus zvoni a dvere su zatrvorene. Dalej mohol byt problem ako kolega spominal aj v zastavkovej brzde. Cas a kilometre hraju velku rolu pri busoch a to vies a plati to aj "pre nove Ikarusi". Zastavkova brzda sa sem tam zasekne a po zatvoreni dveri ti neodblokuje jazdu. Dalsi problem mohol byt to, ze sa mu prehrial motor a tym padom aj prevodovka (urcite si si budiky nevsimal). To mohol byt dovov dlhsieho prestoja v zastavke a naslednej pomalej jazdy. Ale mohlo to byt aj vodicom, v BEUSe jazdia rozne individua a to poznas aj ty. Niekedy nie je dobre hladat za vsetkym vodica, vodic ma za ulohu odviest a za technicky stav zodpovedaju dielne a mozem povedat, ze vodic si to niekedy za dielenskych vypije a pri tom za to nemoze. Ale tym nechcem povedat, ze vodic za niektore problemy nezodpoveda
Pretekar1