Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vcera na konecnej zastavke Kuklovska nejaky chalan ukradol hasiaci pristroj z vozidla #3707,som svedok ? .

Ale vodic mal stastie pretoze okolo sli policajti,vodic zastal povedal im ze mu ukradol hasiaci pristroj a polisi ho dobehli, vratili vodicovi hasiaci pristroj a autom ho brali so zapnutimi majakmi na policajnu stanicu.to je luck co ? ? ?
Reply on: El Sergio #74443:
Ad brnenská vlečka na výstavisko: Keď ňou bude treba ísť s tramvajou, tak vzhľadom na absenciu trolejového vedenia ju tam tak či tak bude musieť niečo dotiahnuť. A tým pádom ju bude rovnako treba odtiahnuť nazad. A keď už ťahám tramvaj, tak je, myslím si, úplne jedno, za ktorý koniec ju ťahám 😉 Dotiahnem ju za výhybku do električkovej siete, kde nahodí zberač a odíde dopredu po vlastných pod trolejom, a s ťažným HDV sa potom vrátim na vlečku 🙂 Je na tom niečo zložité? 🙂
A pri tom všetkom ešte nespomínam, že väčšina električiek (vrátane brnenských reko K2) je vybavená zadným cúvacím panelom, čiže ani to cúvanie by nebol žiaden problém 🙂
Reply on: Max #74390:
Ako vies ze voz nemal z dverami problem? Staci ti nedostatocny tlak vzduchu v dverach a dvere sa sice zatvoria z vlcieho pohladu ale neodblokuju. Autobus zvoni a dvere su zatrvorene. Dalej mohol byt problem ako kolega spominal aj v zastavkovej brzde. Cas a kilometre hraju velku rolu pri busoch a to vies a plati to aj "pre nove Ikarusi". Zastavkova brzda sa sem tam zasekne a po zatvoreni dveri ti neodblokuje jazdu. Dalsi problem mohol byt to, ze sa mu prehrial motor a tym padom aj prevodovka (urcite si si budiky nevsimal). To mohol byt dovov dlhsieho prestoja v zastavke a naslednej pomalej jazdy. Ale mohlo to byt aj vodicom, v BEUSe jazdia rozne individua a to poznas aj ty. Niekedy nie je dobre hladat za vsetkym vodica, vodic ma za ulohu odviest a za technicky stav zodpovedaju dielne a mozem povedat, ze vodic si to niekedy za dielenskych vypije a pri tom za to nemoze. Ale tym nechcem povedat, ze vodic za niektore problemy nezodpoveda
Nevie niekto ci tie aktualne rekonstruovane 14 a 15Tr dostavaju LBC nater alebo ten klasicky bielo cerveno sedy?
Reply on: S499.1023 #74435:
...to sú už len predsudky kámo ?
Reply on: Mike #74431:
Až teraz som si všimol...ak myslíš to čo myslím ja (to jest niečo na spôsob ako je pred obratliskom na hlavnej stanici), tak také tam nie je. ?
Reply on: AAA #74441:
No tak tú má. Dokonca aj pravidelne jazdí a strašne píska a čmudí. ?
Ale aj tak to rieši iba polovicu dilemy. ?
Reply on: El Sergio #74438:
No ak má DPMB nejakú straú parnú tramvaj, čo myslím, že aj má, tak tam môže ísť tá.
Reply on: Z #74437:
? ?
Reply on: El Sergio #74438:
A teraz ma napadá, že vlastne je to s tou električkou aj tak blbosť, pretože na úseku Poříčí - Výstaviště predsa nie je trakčné vedenie. ?
Reply on: Mike #74430:
No to som si aj myslel, len mi nejde do hlavy, prečo len zo smeru od mesta k výstavisku. Od výstaviska do mesta nie je koľaj žiadna, čiže čo tá potenciálna električka? Bude cúvať z výstaviska až po prípojku a potom sa pôjde otočiť dakde na periférne sídlisko? Alebo nebodaj docúva až niekdam do mesta? Protismerne by snáď nešla. Čiže cúvať by tak či tak musela aspoň ten úsek od výstaviska k Poříčí. Úplná dilema... ? ?
Reply on: Mikimaus #74436:
A čo riešenie vrchného žandára so Saint-Tropéz: ...a v rámci šetření si teď obujete bakandžata a pojedete na kolech! ?
Reply on: S499.1023 #74435:
Vraj sa bude robit v Polsku tak uvidime ? Mne sa Fiat 500 paci..ale tak co uz , mali ho vymysliet skor ? Pre dispecerov by bol akurat. Male , rychle zihadlo do mesta a na zasah pri mimoriadke ?
Reply on: KLF #74433:
Nový Fiat 500 je veľmi pekný, ako už väčšinou talianske autá bývajú.
Ale ak bude mať aj ostatné vlastnosti talianskych áut, napríklad olejničkovitosť, neuveriteľne rýchlo postupujúcu a hlasno pritom mľaskajúcu koróziu, šmejdovité plasty, mizernú kvalitu montáže a podobne, tak radšej ruky preč ? .
Reply on: KLF #74425:
Hm, anabázu priamovstrekových naftových motorov poznám, ale že má VW práve to "všetko veľkým" nejako chránené, to som fakt nevedel, takže vďaka za info.
Mňa momentálne skôr irituje, že sa Boschu podarilo prelobbovať také normy, aby sa zbavil PD, čo je podľa mňa omnoho lepší princíp ako Common Rail, takže aj VW skončí v jednotnom tábore boscháckych commonrailov ? .
Reply on: Mikimaus #74429:
Nooo... novy Fiat 500 sa mi DOST lubi !!!
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=1258&postdays=0&postorder=asc&&start=0

Už chápem, v DPB idú v krokoch imidžu "Rat look". Najmä divízia smradobusy, tým to ide najlepšie. ?
Reply on: Mike #74430:
V zastávke Poříčí.
Reply on: El Sergio #74427:
Aby na výstavisko mohla dojsť z ostatnej koľajovej siete DPMB aj električka. Mám taký pocit, že tam cca bola následne aj protismerná (vratná? či ako sa jej odborne nadáva) výhybka z tej jednej do opačnej koľaje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.