Reply on: El Sergio #74443:
Ad brnenská vlečka na výstavisko: Keď ňou bude treba ísť s tramvajou, tak vzhľadom na absenciu trolejového vedenia ju tam tak či tak bude musieť niečo dotiahnuť. A tým pádom ju bude rovnako treba odtiahnuť nazad. A keď už ťahám tramvaj, tak je, myslím si, úplne jedno, za ktorý koniec ju ťahám Dotiahnem ju za výhybku do električkovej siete, kde nahodí zberač a odíde dopredu po vlastných pod trolejom, a s ťažným HDV sa potom vrátim na vlečku Je na tom niečo zložité? A pri tom všetkom ešte nespomínam, že väčšina električiek (vrátane brnenských reko K2) je vybavená zadným cúvacím panelom, čiže ani to cúvanie by nebol žiaden problém
S499.1023
Mňa momentálne skôr irituje, že sa Boschu podarilo prelobbovať také normy, aby sa zbavil PD, čo je podľa mňa omnoho lepší princíp ako Common Rail, takže aj VW skončí v jednotnom tábore boscháckych commonrailov ? .