Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LifeStar #74279:
suhlasim;) ale myslim, ze krok vpred by bol aj keby nastavili bzuciak nad dverami v 1607 ? vcera som nou po dlhsej dobe siel a vsetci zakazdym len nadskocili ked zazvonil...uplne nahlas, ze to aj hluchy musi pocut...a kto nie je, tak sa pri tom skoro stane ?
Klimatizácia pre vodiča v 3707 je krok vpred oproti dávnejšiemu vyberaniu remeňov v klimatizačnej jednotke v autobusoch Ik 415 a 435.
Reply on: S499.1023 #74277:
Bingo ? ?
Reply on: Mikimaus #74276:
Takže Fox?
Reply on: S499.1023 #74248:
Az taka imidzofka zase nie ? Aj ked pripustam ,ze na kabrio verziu chrobaka by sa baby dobre balili ?
Reply on: richi78 #74263:
v niektorych mestach aj funguje nieco podobne pomocou GPS a podla toho sa na kazdej zastavke ukazuje aktualne meskanie...system polohy vlakov funguje tak, ze sa zobrazuje jeho poloha v poslednej navstivenej stanici, takze z hladiska MHD je to nemozne...
Reply on: C734.00 #74272:
Typ F -typ ťahača,ktorý MANu priniesol najväčšie ocenenia a uznanie,s drobnými zmenami bol tento typ vyrábaný takmer 20 rokov,počas ktorých sa najviac inovoval najmä motor a prevodovka.
Typ F2000 bol limitovaný set na konci výroby typu F,objavil sa v roku 2000(odtial to číslo)a obsiahol všetky možné vylepšeniny,ktoré boli prevedené na tomto type vozu.Kedže mu ale bola vytýkaná najmä výška mot.tunela v kabíne a už nie velmi pohodlné usporiadanie interiéru kabíny,bol nahradený novým typom
Typ TG je samostatný rad,ktorý už má pramálo spoločného s predchodcom(F,F2000)má napr.teleskopicky odpruženú kabínu(je to vidieť najmä pri prudkom rozjazde a brzdení,kde sa kabína krásne predkláňa a ukláňa)je tam automat,takmer nijaký mot.tunel atď.Sú to dobré stroje,na testoch sa osvedčujú.
Aby nás nestopli,toto sem predsa len moc nepatrí ❓
Reply on: C734.00 #74271:
už viem viac, do 280.08 a 280.08/A montovali Rába MAN D2156HM6U motor.v rokoch 1989-90 Rába MAN D2156HM6UT
280.10 a 280.10/A montovali takriez ten isty motor.
do Ikarus 283 tiež Rába-MAN D2156HM6UT

čo to je TG typ? a F2000? ?
Reply on: bubboo #74270:
uf, neviem take podrobnosti, to sa radsej opytam madarských kolegov, oni to maju v maličku ? ale viem, že predtým vyrábali len značku Rába, a potom zo spoluprácou MANu zacali vyrábat Rába-MAN co montovali skoro do kazdých Ikarusov radu 200. Zopár kusov 283 montovali aj s motorom Liaz ? vraj su s nimi velmi živé.
Reply on: C734.00 #74269:
v TG-čku je štandardne montovaný radový šesťválec MAN D 2876 LF04, a má to euro 3 normu.Je to nový motor,tie predošlé typy(F-ká aj F 2000-ky)mali nejaký iný agregát,ale viem,že komponenty z neho pasovali do Kádarov,lebo aj tie mali nejaký Man motor,resp.licenčný podtyp.Ak sa nemýlim.Nebudem tu sekať frajera radšej ?
Reply on: bubboo #74266:
neviem, neviem o ake ťahače ide, tie moc nepoznam podla zvuku. Ale tie Rába-MAN sú dobré, neviem tie su asi len v Ikarusoch. uz Ikarusy radu 300 maju len cisty MAN, 6 valcovy. dufam ?
Reply on: Beus #74265:
No, tak som to myslel aj ja ? preto mi to bolo čudné, že ešte som nepočul zgeneralkovanú B741 s motorom MAN... a este jedna otazocka, dostali nové motory? aj B741.1908, či ich tiež len zgenerálkovali?
Reply on: Beus #74265:
No, tak som to myslel aj ja ? preto mi to bolo čudné, že ešte som nepočul zgeneralkovanú B741 s motorom MAN... a este jedna otazocka, dostali nove motory? aj B741.1908, ci ich tiež len zgenerálkovali?
Reply on: C734.00 #74264:
Hej,môže byť aj tak.Ja som len na to narážal,že to je tiež poznať po zvuku ten motor,je to také kultivovanejšie a znie to dosť ako ten motor,čo mali ťahače Man F 2000,alebo tie predošlé typy.TG-čko už má zas iný kultivák.
Reply on: C734.00 #74261:
Tak teda odpoveď: MANovským Karosám B741 sa pri GO dosadzoval motor Liaz, všetkým bez výnimky, kým sa ešte generálkovalo na diesel 🙂 Takže MANy nájdeš už len v tých zopár rozpadávajúcich sa kúskoch, ktoré čakajú kedy na ne príde rad aby mohli ísť do Zlinera 😉
Reply on: bubboo #74262:
280.10 majú motor Rába-MAN to je celkom ine. to vyrabaju v maďarsku. a to je 6 valec. My sa bavime o 5 valcových MAN-och v Karosách B741.
Ja viem, ze idu ako diabli, Jeden chodi aj k nám do Šale z Nitry.
http://www.vlaky.net/servis/poloha.asp

takete by sa mi rano zislo aby som vedel ze kde sa nachadza moj ranny bus a ci sa mam ponahlat na zastavku 😃
Reply on: C734.00 #74261:
U nás v NR,je na MMD zopár Ikarusov 280.10,tie majú tiež nejaké MAN motory,resp.nejaké prerábky,teraz presne neviem v akom rozsahu,ale tým motorom to iba prospelo,lebo majú ohromný ťah a šetria aj naftu.Sám som zažil ako sme "mastili" po ceste ZM-NR a že tam sú stupáky,plný Ikarus,asi 130 ludí,jediné čo kolega potreboval pri podraďovačke bola 5-ka,aj to len,aby na vrchu kopca nešiel v podotáčkach.Ináč 6-ka a plný kotol.A to bola rýchlobežka,na dôvažok. ?
Reply on: Beus #74260:
nie nie.. zvuk motoru MAN jasne že poznam, to je nieco strašné ? ale generalkovanou naftovou B741 som len par krat isiel, ale mala motor Liaz. Preto sa pytam, bud som este s takou s motorom MAN nejazdil (generalkovanou) alebo nie nemaju uz motor MAN.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.