Ďakujem za podporu. Viem, len zo spolocne zameranou skupinou sa to da zrealizovať. Ale ako dat dokopy taku skupinku? Priestor nebol by az taky problem, da sa niečo zohnať, prenajať nieco. Vzdy sa da neieco najst. Este to by bolo dôležité, aby sa clenovia vedeli dohodnuť, aky typ buduceho hystorického autobusu kupit, z akého typu je najmenej, aký typ je v najvacsom ohrozeni, bez ohladu ci je Ikarus alebo Karosa.
To by som chcel robit, byt členom takeho spolku.
Ty si jaký humorista, že
"A svetelná križovatka na Floriánskom námestí, úplne zbytočná, ..."
Hahaha: toto presne som povedal, na jednej nemenovanej signalizačnej komisii a už neviem ako sa volal ten "milý" človek riaditeľ okresného dopr. inšpektorátu BA I. na mňa vrhol taký veľmi škaredý pohľad a so stúpajúcou agresiou v hlase sa ma opýtal: "To myslíte vážne?"
Ešte že sa ma zastala v tom momente aj tá spomínaná pani (s ktorou je rozhovor) a dodala, že svojho času si absolútne nevedeli predstaviť vypnúť svetlá na križovatkách Hurbanovo Nám., alebo DunajskáxRajská a dnes tam v princípe nie sú žiadne problémy...
"Ale ako to vyzerá s tou preferenciou električiek? Niečo sa spravilo od septembra?" Opýtaj sa v septembri tohto roka , potom možno ?
Ja tomu fakt nerozumiem, ako sa niekto môže na tom zabávať!!! Keby som bol vodičom tej Agory, keby sa mi podarilo chytiť toho chalana (čo asi s najväčšou pravdepodobnosťou nie, ale keby náhodou) tak by som mu dolámal tie ruky a hlavu by som mu strčil do toho kíbla ?. Aj keď neviem či by som potom ako vodič neskončil......, možno v Prahe majú vodiči viac možností ako si urobiť vo vozidle poriadok........ ? .
#74225 klasik - trvám na tom čo som napísal. Podľa mňa by mal byť plynosmrad nasadzovaný na služby s najväčšou spotrebou paliva, nie podľa lokality - pre maximálizaciu ekologicko-ekonomického prínosu. (ten problém z výdržou teraz zanedbáme)
tomas1