Aby substrát nechodil vodičovi, čerpajúcemu prqacovnú prestávku, vyklopkávať na okienko, ukazujúc pritom na hodinky a pokrikujúc "No, pán vodič, tak ideme, ideme!".
Zasa píšem jak Talian ? Na tej 95 je pridelený jeden na rannú špičku a potom jeden poobede (4945 na 95/15 - ten robí v rannej špičke 92), môže byť aj na iných poradiach, aj na celodenných sa vyskytne a nie raz, ale to ne je na základe nejakého kľúča, nie vždy.
Špičky pracovných dní na 95 chodia 3 pravidelne, občas aj viac, na 94 chodia 2 pravidelne a k tomu 3. ráno, občas aj viac a na 95 jeden poobede pravidelne a jeden ráno, bežne aj viac ale tie sú stále.
?
moc diiki!!! ? ves ja som thaaky fanatik do mhd siice este trochu maly (mam 13rokov) ale zbooznujem MHD. I ked o jej stave sa radsej vyjadrovat nebudem... ?
Podla evidencneho cisla - pokial je prva cislica 4 je Petrzalsky. Plati to o vsetkych autobusoch, nie len o Ikacoch. Obdobny system plati pre vsetky vozovne - Trnavka ma cislo 1, Jurajov dvor 2, Krasnany 3 a Petrzalka 4. Neplati pre elektricky, trolejbusy, pracovne vozy a vozy autoskoly.
Júl 2005. To bola klasická novinárska CHYBA. Premávali vtedy dva zo siedmich miDibusov. 3527 a 3528. Na konci augusta došlo aj ďalších 5 SORov 3529 - 3533. Potom má logiku aj ďalšia veta, že "Podnik kúpi aj dva minibusy, ktoré nasadí najmä na trasy s úzkymi uličkami a tam, kde sa premávka dlhých autobusov pre nízky počet cestujúcich nevypláca."" Lebo kúpi 7 midi a 2 mini (1900 a 1901 v decembri).
Aký význam by mala, keby to bolo ako je písané v tom článku, že podnik kúpil 2 zo 7 minibusov..., ... a nakúpi ešte aj 2 minibusy.
SDX