Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023:
mnoooo je to trapne,ale mam 16 a vodicak ma ete caka,heeee ?
Reply on: C734.00 #73863:
Opakujem SVOJU otázku - koľko máš rokov a koľko máš odjazdené s autobusom?
Reply on: galiyosha #73860:
Mne sa nový náter na laminátke páči a neuráža ma. Mne vadí na novom nátere Zločineckej jedna vec - nezvýraznené dvere. A potom samozrejme to, čo som zabudol odpovedať tuším ufovi - že prečo myslím ,že zastali na polceste - lebo je to potemkinovská dedina. Príde voz v novom nátere a je to plesnivé B-čko najhorších kvalít.
nazdar lidicky moze mi povedat o com to tu je???Kto chce pokecat o mnd s radostou sa pridam ? ? ?
Reply on: fobust #73864:
Hm, Beograd... škoda že sú tam údaje len z 2003 a novšie chýbajú... už vtedy mali starých IK111/161 povážlivo málo, obávam sa, že teraz už asi budú všetky vyradené...krásne vozy 😉
Reply on: Mike #73796:
na toto pre istotu si ani neodpisal, co? na co chces, tak na to frisko odpisujes.... Mike: nebudem sa rozculovat, ale napisem ti jeden priklad. Minule som isiel s 26?23?kou, zo smeru DNV ku VW starej bráne. Vodič videl, ze v pritismere ide auto, tak dupol na plyn, aby mohol este odbočiť k VW. Nvyšlo mu to, brudko brzdil..ked auto prešlo, autobus sa este pomaly pohyboval dopredu a on silou mocou chcel zaradit tu jednotku /iked predtym stale zacinal s 2kou/. Nakoniec sa mu to podarilo horko tazko, skoro prevodovka rozletela. No bolo to strasne, na to este v jednotke plny plyn..preco nie.....
Tak na to co hovoris? to neni darebactvo?
Reply on: Dlhe Diely MHD #73855:
lenze pozri si aj vek tych Ikarusov. To co malo byt v BA veteranom, je v NR "novy" Ikarus. Je tam o.i. taky nepodstatny rozdiel v motore.
Reply on: S499.1023 #73740:
Ja si myslím, že náter má byť taký, aby cestujúci na prvý pohľad rozoznal daného dopravcu a jeho identitu. Spoločné logo a jednotiace prvky, zhodná farebná schéma. Ale násilná unifikácia bez absolútneho ohľadu na tvar vozidla, to je už trochu moc aj na môj vkus. Čo by sa stalo, keby laminátkam ostal náter podobný tomu súčasnému, len v novej farebnej schéme ZSSK?

Re #73745 aNTI: Presne! náter Slovak Lines síce ničím neohuruje, ale aspoň ich vozový park nevyzerá ako dáky balkánsky cirkus a la DPB.

Re #73752 AAA: Logo mesta je ale také, aké je (a mne osobne sa aj celkom páči), a použiť ho ako súčasť unifikovaného náteru DPB by bol podľa mňa dobrý nápad. Len by aby nás zas Prešovčania neobviňovali, že im kradneme prvky náteru. ?

Re #73762 Beus: Presne tak! Odstrániť tu plejádu pestrofarebných štvorčekov, nechať tam len logo Bratislavy, trochu doladiť detaily, a máme jednoduchý a pekný unifikovaný náter na svete.
Reply on: SDX #73858:
LINKA VZORNEJ OBSLUHY ??
Reply on: Petto #73831:
No presne neviem ,ale je to jeden z týchto odchodov zo zástavky Matejkova: 7:20 alebo 7:25...
Reply on: Z #73851:
nič sa nedeje ? . V každom prípade by to pokrylo celú dlhodielskú výpravu
?
Reply on: intony #73847:
Hej ale niekdo tu pisal ze v Nitre ked idu na jedno sidlisko idu pomaly tak neviem...
Reply on: intony #73853:
Hm nejde ?
Dúfam, že na tie naše "duobusy" ? raz nenacapia nejakú reklamu. Vyzerá to dosť zle.
http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=search&search=date_creation:2007.02.22--cat:627|AND&image_id=15310
Reply on: Z #73851:
Zabudnúť na najväčšie perly výpravy, tá blammmáž.... ?

?
Reply on: milannco #73850:
Nie, nič sa nevyradilo, máš pravdu! ? Zabudla som totiž na prečíslované hrče! ? Veľký pardon! ? ?
Reply on: Z #73848:
ako to?
283 - 4507, 4508, 4510, 4512, 4513 (rátal som len tie 2 posledné = bez GO)
280 - 4940, 4944, 4945, 4946, 4947, 4948, 4949, 4950, 4951, 4954, 4958
Či už je niečo vyradené a som si to nevšimol?? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.