aky rozchod trate bude? no ked to chcu napojit na sucasne trate, tak nepredpokladam, ze planuju za dva a pol roka prebudovat vsetky ostatne trate ?. Ale podobne diskusie o rozchode, variantoch a inych zalezitostiach, si trufam predpokladat, ze dokazu vystavbu oddialit miminalne o dalsich 20 rokov... Akykolvek rozchod a akykolvek variant elektricky je podla mna lepsi ako Ikarus + diskusia o tom aky bude rozchod a variant...
Dost smutne: stavba ma trvat 2,5 roka. Lenze "rozpravanie o stavbe" a "diskusie" trvaju uz mozno 5 rokov, 2 krat tolko, a este minimalne dalsich par rokov sa bude "posudzovat", "povolovat", "ziadat"...
Čo sú to za eliny, tí, čo sa v tom vyznáte? Esteticky sa mi veľmi páčia, aj keď vyzerá, že vnútri majú pomenej miest na sedenie napr. oproti našim súčasným.
Asi som s týmto názorom osamotený, ale osmajlíkovaný a oštvorčekovaný LBC náter mi pripadá celkom gýčový, obzvlášť ten trolejbusový variant. Ako reklamný náter prečo nie, ale ako celofiremný by som oveľa viac privítal hoc i len celočervené vozidlo s logom mesta. (A maximálne jednou inštanciou toho trápneho sloganu, keď už to musí byť.) Nič menej, nič viac.
Sorry, ale triedenie vozov na tie, čo "prichádzajú do kontaktu s turistami" a tie, čo "neprichádzajú do kontaktu s turistami", pokladám za šotoušstvo, rovnako ako tendencie vytvárať variant náteru pre každé vozidlo či trakciu. Ako nemusím Zločineckú Spoločnosť, tak ich vytvorenie jednotného náteru napriek revu šotúšov, ako sa to k tomu-ktorému vozidlu nehodí, pokladám za jeden z mála správnych krokov. Škoda, že (ako vždy) skončili na polceste.
eripmav
Dost smutne: stavba ma trvat 2,5 roka. Lenze "rozpravanie o stavbe" a "diskusie" trvaju uz mozno 5 rokov, 2 krat tolko, a este minimalne dalsich par rokov sa bude "posudzovat", "povolovat", "ziadat"...