Úzkorozchodné trate sú kupodivu bezpečnejšie proti vykoľajeniu. V oblúkoch sa nemôže stať, žeby koleso jednoducho "vybehlo". Aj keď to na našich tratiach hrká, kmása, ale ide to rozturbovať v pohode. Je to len v tom skúsiť ten adrenalín. (Išiel už niekto cez výhybku pri Štrkovci 30km/h?). Prevrátenie takisto nehrozí, pretože ťažisko je v podvozku. To kymácanie zo strany na stranu je zapríčinené tým, že trate niesú postavené až tak geometricky presne (škoda).
Dubco
V Ke naši poslanci neschválili zvýšenie cestovného Aj tak budeme pykať mi,lebo DPMK obmedzí spoje a to tak:električka:počas celého dňa /aj špičky /iba jeden vozeň.A pri busoch je to predlžovanie intervalov.
Riaditeľ DPMK sa poďakoval MČ šaca za poskytnutie daru 40 mil.SKK a odvďačil sa im tak,že už tam nebude 2.tar.p.,ale 1.tar-pásmo.