Reply on: SuchSoft #73123:
Podľa tvojho popisu to vyzerá, že má voz slabé baterky, a motorgenerátor zle zvláda odber voza (pokles napätia v troleji) pri rozjazde, takže poklesne palubné napätie, na čo zareagujú cvikače resetom Za prvotnú príčinu by som teda označil vozové baterky. Ale to je len hrubý odhad, brať s rezervou, nevidel som správanie toho voza naživo
eripmav
na 49 .10^9 m^2 (co je rozloha slovenska), pri zohladneni uhla dopadu 60 stupnov od kolmice - teda 1 metri priameho dopadu zodpovedaju 2 metre povrchu.
49.000.000.000 delene 2 krat 1376 krat 2/24 (dve hodiny z 24 hodin) = 2,8 . 10^12 W = 2 800 000 MW (staleho vykonu, lebo som rozdelil 2 hodiny slnecneho ziarenia na 24 hodin), to je asi ako 6384 blokov jadrovych elektrarni (s vykonom 440MW). A to prosim v zime, pri 2 hodinach priameho slnka pod uhlom 60 stupnov z kolmicou. Takze energia slnka je enormna, az nepredstavitelna!