Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #73030:
Žiadna takáto hodnota neexistujwe, bo to záleží od miestnych podmienok. Celobratislavský priemer u 14Tr býval okolo 3,5 kWh/km, v iných mestách to však mohla byť aj 1 kWh/km.
Neviete niekto aká je priemerná spotreba elektrickej energie pre električky T6 a trolejbusy 14Tr na kilometer? ?
Reply on: PePa #73020:
Ďakujem, tú mierne prepálenú fotku som vyčaroval vo Photoshope z formátu 9x13, no bohužiaľ mám len tento záber, ešte 6053, RTO spredu a starú Pragu (tá veľmi nevyšla). Vtedy sa ešte fotilo vo veľkom na film a možno som mal málo filmu, keď som toho neodfotil viac. Ale pravdupovediac, vtedy som sa o MHD až tak nezaujímal a ev. čísla mi nič nehovorili. Ešte mám pár ČB fotiek zo 100-ho výročia MHD a nejaké trolejbusy a autobusy z roku 1999. Ďakujem za upresnenie názvu výstavy (nevedel som si spomenúť). Ešte keby som tak vedel rok...
Reply on: S499.1023 #73027:

Ja len či to náhodou nie je papierovo vedené ako nejaká rekonštrukcia starej T3. Ako keď z K2 robíš K3R-N... Takže fungl nové vozidlo, aj s papiermi.
Reply on: fobust #73010:
Stačí sa zamyslieť a ani sa pýtať nemusíš. Sú to nové vozy na nových papieroch, spĺňajú súčasné normy, aj keď len natesno.
Reply on: SDX #72970:
Asi sa nechce, aby chodili k Tresku. Nie každý, kto ide do mesta, stojí o platenú exkurziu po parkovisku. Nech si Tresko zaplatí svoju linku.
Reply on: Quakeman #72962:
Keď sa začalo poukazovať na možnosť, vhodnosť, ba až potrebu zachovania 7607, ešte bolo vozidlo v zachrániteĺnom stave. V akom stave je dnes, je len dôsledok snahy kompetentných dokázať, že 7607 sa zachrániť nedá. A tak isto dopadne aj 7509. Inak, pražská 6102 bola zachránená podobným rozsahom prác. Síce nebola ani zďaleka taká plesnivá, ale pre zmenu už na nej nebolo nič pôvodného. A musela byť zachránená práve preto, že 6101 bola rozpálená s podobnými argumentami, aké dnes počujeme o 7607.
Tou zhoretou polovicou pulzného meniča myslíš zhoretý jeden z tých dvoch pulzných meničov, ktoré TV1 má, alebo čo ? ?
Reply on: Beus #72950:
Pretože KE za tie papiere chcú príliš veľa. Inak ČKD Pragoimex dodá aj kompletne novú T3RP ako nové vozidlo. Akurát, že na Slovensku ešte nie je schválené a z toho vyplýva viď nižšie.
Reply on: ufo #72948:
Bo by v takom prípade šlo o schválenie typu (doteraz šlo len o rekonštrukcie, hoci v takom rozsahu, že z pôvodných vozidiel ostali len podvozky a výrobné štítky) a na tom by si dráhový úrad zgustol. Veď si videl, čo sa dialo so 7957/58. A pritom sú to obyčajné T6A5, skoro presne rovnaké ako 7955/56.
Reply on: KLF #72945:
Tie električky, ktoré "kedysi" boli 7602 a 7610 už dávno neexistujú. Zo SÚČASNÝCH 7602/10 vzniknú pracák a posunka. Jeden z nich bude mať papiere pracáku, druhý bude bez papierov. Dva kompletne nové vozy dostanú papiere zo 7602 a 7610, ale evidenčné čísla pravdepodobne iné.
Reply on: KLF #72997:
Mám to na videu, asi spred piatich rokov, len dve minúty z konca mi ustrihlo, ako Miki rozpráva v 14Tr.
Ak máte niekto záujem, napíšte, požičiam.
Reply on: klasIK #73001:
Aká pekná fotka z výstavy "Človek na kolesách"!!! Viac sa nenájde? Interiér ŠM, prípadne fotky z inej strany... Mimochodom je to svedectvo, ako zvrakatie vozidlo typu Š11, panelovej konštrukcie, ak nestojí pod strechou... ?
Reply on: galiyosha #73018:
U nás nieje VarioLF vôbec schválené a muselo by sa schvaľovať odznova a okrem toho keď sa podpisovala zmluva s Krnovom o nákupe Var CB3 tak žiadne VarioLF vôbec neexistovalo.
Reply on: Quakeman #73013:
Ďakujem za odpoveď. Ešte jednu otázku teda, ak dovolíš: VarioLF (teda jednoduchá Vaňa) je taktiež schválená ako komponent pre rekonštrukciu T3? Ak áno, je nejaký iný dôvod, okrem finančnej náročnosti, prečo sa naďalej kupujú skrine VarCB3 a nie VarioLF? Ak to stojí a padá len na financiách, je o toľko drahšia samotná skriňa alebo sa do VarioLF, povedzme vo verzii liberecká socka (Progress, okná v gume), nedajú použiť niektoré komponenty, čo do VarCB3, a treba ich nahradiť podstatne drahšou alternatívou?
Len tak pre zaujímavosť v čase vzniku T3 ani táto nesplňovala vtedajšie normy a bolo vydaných cez 20 a možno aj viac výnimiek aby mohla byť vyrábaná.Je to podobné ako pri autách škoda ,aj u nich pre domáci trh bolo vydaných množstvo výnimiek pre výrobcu.
Reply on: hoppusmark #73015:
Ty ma asi chceš doraziť !! čítaj o príspevok nižšie!!!
Reply on: Quakeman #73013:
Ale VarCB3 je nová skriňa.. tá spĺňa normy na pevnosť?
Ešte doplním že sú tam dôvody aj tebou spomínané tj.investičné vs prevádzkové výdaje.
Reply on: galiyosha #73011:
Je to jednoduché -modernizovaná stará skriňa nespľňa normy na pevnosť a nová síce spľňa ale zase kdo by to schvaľoval ,bolo by to veľmi zdľhavé ,muselo by sa robiť pár zmien v konštrukcii(iné okná,kotúčové a nie bubnové brzdy,bezprievanové vetranie).A aj s praktického hľadiska by som to neschvaľoval ako nové vozidlo-nemá ani mm nízkej podlahy.
Reply on: fobust #73010:
Vario LF3 je vozidlo novo vyvinuté používajúce osvedčené komponenty z vozov T3 s cenového hľadiska (časti podvozkov-prevodovka,monobloky,kotúčová brzda,aktuátor).Voz spľňa české normy a teda určite bude sľňať aj tie slovenské(vyjadrenie jednej veľmi kompetentnej osoby že spĺňa) .Keby vyhral výberové konanie na nové vozy ,tak by musela u nás prebehnúť homologizácia (schválenie nového typu ).Po nej už nič nebráni v prevádzke v SR.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.