Cilek povedal ze do 4 mesiacov predstavi plan co s vozovym parkom DPB. Zaujimave je ze nehovori iba o busoch ☺ ale treba pockat na skutky.
Peniaze by nemali byt problem hned ako predaju pozemok na nabrezi. ?
Mozu sa kupit busy ale potom uz nezostane love na eliny
Re #72893 aquila: Suhlasim, ze pokial sa postavi vlak na letisko, je to volovina. Staci ak sa zavedie nieco ako 155, co spoji letisko a nieco v centre, kde jazdia eliny...
Pred krizovatkou Jegeho-Trnavska pred vyjazdom z obratiska Zimny Stadion L212 pribudla zaujimava znacka: daj prednost v jazde s dodatkovou tabulou trolejbus ? . To niekoho osvietilo? Alebo sa tam stala konecne nejaka nehoda auto-trolejbus vychadzajuci z konecnej a dosli na to ze je tam problem? Alebo to je konecne ta preferencia? A tiez by ma zaujialo, ci ide o krizovatku (a ci nie je obratisko nahodou miesto mimo cesty) - teda ak islo o krizovatku, tak trolejbus mal prednost aj predtym - lebo isiel sprava, ak nejde o krizovatky, tak umiestnenie znacky daj prednost v jazde je dost pochybne ? ... ale trolejbusy si prednost dost razne presadzuju, konecne tam netrci pri vyjazde aj par minut ?
Tie podvozky - vztahoval som to na nase podmienky ? , ale kazdopadne maju horsie jazdne vlastnosti ako podvozky, ktore maju x50, x63, 130. Fira tam lieta na stolicke pri drobnych nerovnostiach. Ta max V 130km/h je v knizke J.Jelen, K.Sellner: Lokomotivy.
S499.1023