Pred krizovatkou Jegeho-Trnavska pred vyjazdom z obratiska Zimny Stadion L212 pribudla zaujimava znacka: daj prednost v jazde s dodatkovou tabulou trolejbus ? . To niekoho osvietilo? Alebo sa tam stala konecne nejaka nehoda auto-trolejbus vychadzajuci z konecnej a dosli na to ze je tam problem? Alebo to je konecne ta preferencia? A tiez by ma zaujialo, ci ide o krizovatku (a ci nie je obratisko nahodou miesto mimo cesty) - teda ak islo o krizovatku, tak trolejbus mal prednost aj predtym - lebo isiel sprava, ak nejde o krizovatky, tak umiestnenie znacky daj prednost v jazde je dost pochybne ? ... ale trolejbusy si prednost dost razne presadzuju, konecne tam netrci pri vyjazde aj par minut ?
Tie podvozky - vztahoval som to na nase podmienky ? , ale kazdopadne maju horsie jazdne vlastnosti ako podvozky, ktore maju x50, x63, 130. Fira tam lieta na stolicke pri drobnych nerovnostiach. Ta max V 130km/h je v knizke J.Jelen, K.Sellner: Lokomotivy.
Na stanovišti mali 140, konštrukčne mali 140 ale schválené boli len na 120, bo nie všetky boli schopné pri TBS dosiahnuť 154.
A podvozky laminátky sú úplne v poriadku, akurát nie sú konštruované na jazdu po oranisku z koľajníc R 65 ? .
Ja si pamätám, chodil som za kamarátom do Malaciek rýchlikom o 14.44 z Hlavnej stanice, ako ťažné HDV bola r. 350. A BDs, v ktorom som išiel pri rýchlosti nad 120 km/h hádzalo do strán a mal som pocit, že čoskoro sa vykoľajíme...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Prečo práve 154?