Aké testy? Pochopte už konečne, že 06T v Bratislave nebola na žiadnych testoch pre Bratislavu ale na najazdení km bez vlkä pre výrobcu? BA si ju pritom akurát tak obzrela.
Hlučnosť výzbroje sa dá znížiť na rovnakú úroveň, ako trebárs ULF, ale bude drahšia.
Ako už ufo správne poznamenal, skús si zistiť význam písmen a číslic v pôvodných označeniach HDV Totiž, už zo samotného označenia S499.0 vyplýva, že dané vozidlo ma Vmax 120 km/h (prípadne viac), a ani nemusím tušiť, čo je to konkrétne za vozidlo
viem, viem, uz som to tu vysvetloval... povodne tie farby znamenali nieco ine, no doplietlo sa mi to... bolo to spravene za 10 minut... keby som si dal namahu a cas, je to presne a boli bu k tomu vypracovane aj potencialne CP a samozrejme naklady na stavbu a nakup....
konkretne do Plaveckeho Mikulasa som aj isiel vlakom par krat (pri prilezitostiach dni otvorenych dveri)...
Dal som si tú námahu aby som si pozrel predpis SR 1013 o prevádzke dráhových vozidiel na území Slovenska. Tam sa píše, že HDV r. 230 má vmax = 110 km/h a HDV r. 240 má vmax = 120 km/h. Aby si už vedel.
Re #72834 jandro: Pri posune HDV v ŽST Rača umiestnili nevhodne spínač, alebo lepšie povedané kvôli lepšej bezpečnosti radšej umiestnili spínač skôr, než bol kedysi.
Re #72836, #72838 SDX: Je to za stavadlom ´odbočka Vinohrady´. A ten tvoj návrh je maximálne futuristický. No zo ŽST Nové Mesto do Rusoviec by vlak mohol jazdiť aj teraz, no iba so zriadením zastávky v obci (pri vjazde do obci, pri zastávke Kovácsova). ?
Asi by bolo dobre najprv preštudovať mapy a potom robiť sci-fi.
Pár tratí, ktoré máš zakreslené ako neexistujúce, existujú (Malacky-Závod, Zohor-Plavecký Mikuláš, Pezinok-Šenkvice, Senec-Reca, Nové Košariská-Miloslavov), trať Pezinok-Modra pre zmenu neexistuje, existuje tiež pokračovanie Šenkvice-Báhoň.
Úsek Šenkvice-Vištuk - bol si tam niekedy, alebo si si to aspoň pozrel v mape, čo za kopec by si musel prekonávať? Napojiť Vištuk do Báhoňa mi pripadá rozumnejšie.
Chýba Ti napojenie Šamorína. Je to síce už v susednom okrese, ale určite by ho využilo viac cestujúcich, než povedzme vetvu do Kalinkova.
Z Tomášova by som z rovnakého dôvodu ťahal trať skôr na Zlaté Klasy a Nový Život, než na Novú Dedinku a Tureň.
A aby som nezabudol: este jedna linka, napadlo ma oznacenie ATE (Airport Train Express), ale to by sa mohlo kludne nahradit niecim inym.. jazdilo by to nejak takto: ZST Mesto - ZST Filialka - ZST Predmestie - Letisko...
"V zájmu urychlení dopravy se u významných mezinárodních expresů používají vozidla, u jejichž pojezdu lze plynule měnit rozchod. Toto zařízení bylo poprvé vybudováno v roce 1969 na pohraničním přechodu Port-Bou - Cerbére. Od počátku je používal například významný mezinárodní expres Le Catalan-Talgo..." Jelen J., Světové železnice 1, NADAS 1988.
NAVRH - VLAKOVE LINKY MHD (2015)
Napadlo ma ze by sa vytvorilo viacej liniek vlakov MHD, ktore by zabezpecovali rychle spojenie jednotlivych casti mesta.. napadlo ma taketo linkovanie (rata to aj s tunelom Petrzalka - Predmestie):
155: ZST Rusovce - ZST Petrzalka - ZST Einsteinova (nova zastavka, prestup na elektricky do Petrzalky) - ZST Mesto (nova zastavka, niekde v centre) - ZST Filialka - ZST Slovany - ZST Predmestie - ZST Vychodne - ZST Vajnory
157: ZST Podunajske Biskupice - ZST Nove Mesto - ZST Predmiestie - ZST Vajnory
157-ka nie je az taka dolezita. Bolo by idealne 156-ku namiesto na Vinohrady potiahnut na Predmestie, ale to by som sa musela vybudovat spojka Predmestie - Hl.St (aka je tam ta trat neviem, takze neviem nakolko je to mozne).
Mimochodom neplanuju sa na Predmestie a Vychodne umiestnit klasicke CP namiesto tych oznamov (resp. v pripade predmestia nicoho)? Pripadne oznacniky MHD ? ?
ufo