Prisamfakt som to nevedel! A to sa trosku o MHD zaujimam (nie je to moje hlavne hobby, ale okrajovo sa zaujimam). Ja som bol DODNES v tom, ze trolejbusy maju len BA, ZA, BB a PO ! A v KE od ktoreho roku premavaju ??? Inak ani tu na fore sa o nich nic nepisalo... o ZA bola rec, o BB sa dost pisalo... o PO tiez... ale o KE som tu necital zatial.
ohladom scifi linky 156 by som navrhoval zastavovanie na ZST Zelezna studnicka aj cez týzden aspon ráno, neuveril by si ako to skráti cestu z DNV a v podstate aj z Lamaca... no budme realisti vsak aj súcasná BID je taká aká je (utajené vsetko, aj CP, tusím aj tu na IMHD je po poslednej zmen uz cest. poriadok neplatný (na stránke bratislava.sk ani nevravím), a ked som do BID-ky písal, tak napriek urgenciám neprisla ziadna odpoved ?
Ano, s499 je bud rychlikova laminatka, alebo Igorko
KLF: Vazne si nevedel, ze v Kosiciach su trolejbusy? Oni nie su moc vidiet, lebo v podstate tvoria len jednu trat s dvoma vetvami, ale su tam! A aj v KE tvoria asi najlepsiu trakciu, co sa tyka technickeho stavu.
Aké testy? Pochopte už konečne, že 06T v Bratislave nebola na žiadnych testoch pre Bratislavu ale na najazdení km bez vlkä pre výrobcu? BA si ju pritom akurát tak obzrela.
Hlučnosť výzbroje sa dá znížiť na rovnakú úroveň, ako trebárs ULF, ale bude drahšia.
Ako už ufo správne poznamenal, skús si zistiť význam písmen a číslic v pôvodných označeniach HDV Totiž, už zo samotného označenia S499.0 vyplýva, že dané vozidlo ma Vmax 120 km/h (prípadne viac), a ani nemusím tušiť, čo je to konkrétne za vozidlo
viem, viem, uz som to tu vysvetloval... povodne tie farby znamenali nieco ine, no doplietlo sa mi to... bolo to spravene za 10 minut... keby som si dal namahu a cas, je to presne a boli bu k tomu vypracovane aj potencialne CP a samozrejme naklady na stavbu a nakup....
konkretne do Plaveckeho Mikulasa som aj isiel vlakom par krat (pri prilezitostiach dni otvorenych dveri)...
Dal som si tú námahu aby som si pozrel predpis SR 1013 o prevádzke dráhových vozidiel na území Slovenska. Tam sa píše, že HDV r. 230 má vmax = 110 km/h a HDV r. 240 má vmax = 120 km/h. Aby si už vedel.
Re #72834 jandro: Pri posune HDV v ŽST Rača umiestnili nevhodne spínač, alebo lepšie povedané kvôli lepšej bezpečnosti radšej umiestnili spínač skôr, než bol kedysi.
Re #72836, #72838 SDX: Je to za stavadlom ´odbočka Vinohrady´. A ten tvoj návrh je maximálne futuristický. No zo ŽST Nové Mesto do Rusoviec by vlak mohol jazdiť aj teraz, no iba so zriadením zastávky v obci (pri vjazde do obci, pri zastávke Kovácsova). ?
Asi by bolo dobre najprv preštudovať mapy a potom robiť sci-fi.
Pár tratí, ktoré máš zakreslené ako neexistujúce, existujú (Malacky-Závod, Zohor-Plavecký Mikuláš, Pezinok-Šenkvice, Senec-Reca, Nové Košariská-Miloslavov), trať Pezinok-Modra pre zmenu neexistuje, existuje tiež pokračovanie Šenkvice-Báhoň.
Úsek Šenkvice-Vištuk - bol si tam niekedy, alebo si si to aspoň pozrel v mape, čo za kopec by si musel prekonávať? Napojiť Vištuk do Báhoňa mi pripadá rozumnejšie.
Chýba Ti napojenie Šamorína. Je to síce už v susednom okrese, ale určite by ho využilo viac cestujúcich, než povedzme vetvu do Kalinkova.
Z Tomášova by som z rovnakého dôvodu ťahal trať skôr na Zlaté Klasy a Nový Život, než na Novú Dedinku a Tureň.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LifeStar
Re #72834 jandro: Pri posune HDV v ŽST Rača umiestnili nevhodne spínač, alebo lepšie povedané kvôli lepšej bezpečnosti radšej umiestnili spínač skôr, než bol kedysi.
Re #72836, #72838 SDX: Je to za stavadlom ´odbočka Vinohrady´. A ten tvoj návrh je maximálne futuristický. No zo ŽST Nové Mesto do Rusoviec by vlak mohol jazdiť aj teraz, no iba so zriadením zastávky v obci (pri vjazde do obci, pri zastávke Kovácsova). ?