Samozrejme som to myslel cele tak polozartom, ale ked by sa mali hlavne v noci tie vozy nejak nicit ozranmi iducimi z/do Mlynskej, tak bych to tam cele nechal na taxikaroch, heh... ?
Ja som za zrusenie 39 do udolia, ale rozhodne proti jej uplnemu zruseniu... 39-ku by som presmeroval k Vojenskej nemocnici a nahradil ju 31-kou.. pricom napr. na vsetkych svatych by 39 zachadzala do udolia.... v poslednej dobe mam totiz dojem, ze v poslednej dobe su vozy na 31 a 39 najspinavsie (co nie je vzhladom na to ze ide studentsku linku nic sokujuce)
Vôbec žiaden flame. Keby sa to u nás riešilo systémovo (ako doprava do študentského mestečka napr v Brne), tak by L39 premávala iba ako výťah k električkám (Cint. Slávičie Údolie - Lafranconi) vrámci možností, ktoré tu máme by mohlo byť pod Nový Most.
Zaujímavý návrh, ja by som ešte urobil drobnú kozmetickú číselnú úpravu 31 ---> 39 z historických dôvodov a razom by sa z 39 stala celkom užitočná a efektívna linka. ? ?
suhlasim s 39 že je zbytočna a mam aj nahradu:
31 - celodenna premavka + víkendy
66 - Domkarska- Drieňová - Bajkalska - zimný štadion ako 205 -> miletičova -> karadžičova -> trnavske myto -> zimný štadion - Domkarska
78 - Čiližska - Astronomická - po trase 39 na trnavske - Muchovo nam a späť - samozrejme jazdí aj cez víkendy
"Trnavské mýto + Vajnorská jedine júl-august, vtedy výrazne klesá výprava. Inak by bol asi problém s naprataním dostatočného množstva vozidiel do Krasňan."
Kiežby sme mali spojku Račianskej a Vajnorskej po predĺžení Tomášikovej, tá by umožnila rekonštrukciu spomínaných úsekov bez problémov s výpravou ...
"O samotny tunel nejde... Tomuto sa radsej vyhybam, podla mna je otazkou casu kedy sa zruti..."
? Klud... menej paranoie. ?
Ono tunel nie je zrovna v idealnom stave (a teraz nehovorim o trati - ta znesie 50 ? ? ? ) ale o celkovom stave. Zas ale co som ja na stavebnej pocul, tak sice to potrebuje rekonstrukciu, injektaz, atd., atd., ale je to masivne dielo, ktore vydrzalo vyse pol storocia a zaval nehrozi. Ovsem ked sa nejaky z tych zulovych sutrov uvolni a padne na elektricku, tak ju to prederavi, akoby tam ani nebola a dopadne na zem. To je nebezpecie. Zatial sa to nestalo, zatial drzia... zatial. Preteka to uz na niektorych miestach ale a treba to cele zaizolovat. No a potom sa to uz da riesit aj striekanym betonom (co asi bude treba) a betonovymi oblukmi (U-profil) na povrch, ako to pozname z inych modernych tunelov. Ovsem to je robota tak na ... no... moj hruby odhad rok aj pol.
nejde o tunel ale o ten kopec... a razenie (pri rozsirovani) ako ja ukladanie betovnych je velky zasah do statiky naruseneho kopca... neviem kto by si vzal na svedomie, keby sa nam prepadol parlament a hrad, popripade zosunul kopec...
O samotny tunel nejde... Tomuto sa radsej vyhybam, podla mna je otazkou casu kedy sa zruti...
Vizia je to pekna, nebol by som proti tomu keby tunelom frcali elektricky 80km/h ale bolo by tam zrejme treba poslat nejakych skusenych geologov...
Praveze ani ja moc nie a byvam v Raci, t.j. tam kde premavaju. 54-kou chodim asi dvakrat do roka a 55-kou vobec, lebo nemusim. Mozno by mi to mohlo byt aj jedno, ale vidim ako chodia castokrat prazdne resp. s dvomi ludmi a to je podla mna nehorazne mrhanie peniazmi, ktore by sa dali vyuzit inde.
Presne, myslel som to tak ako je to na diaľniciach..
teda aj rozšírenie tunela, a v ňom rýchlodrážnu trať...
No veď podľa mňa by sa práve tou betónovou konštrukciou ten tunel spevnil...
SDX
Neviete niekto ci budu v buducnosti rekonstruovane T3-ky "vybavene" reklamou LBC?
Preco voz 7607 skoncil ako posunovac? Neosvedcili sa T3M, alebo kde je problem?
A jedna "anketova" otazka: Aka je Vasa oblubena verzia T3-iek? U mna vitazi T3AS a po nej nasleduje T3Mod..