Samozrejme som to myslel cele tak polozartom, ale ked by sa mali hlavne v noci tie vozy nejak nicit ozranmi iducimi z/do Mlynskej, tak bych to tam cele nechal na taxikaroch, heh... ?
Ja som za zrusenie 39 do udolia, ale rozhodne proti jej uplnemu zruseniu... 39-ku by som presmeroval k Vojenskej nemocnici a nahradil ju 31-kou.. pricom napr. na vsetkych svatych by 39 zachadzala do udolia.... v poslednej dobe mam totiz dojem, ze v poslednej dobe su vozy na 31 a 39 najspinavsie (co nie je vzhladom na to ze ide studentsku linku nic sokujuce)
Vôbec žiaden flame. Keby sa to u nás riešilo systémovo (ako doprava do študentského mestečka napr v Brne), tak by L39 premávala iba ako výťah k električkám (Cint. Slávičie Údolie - Lafranconi) vrámci možností, ktoré tu máme by mohlo byť pod Nový Most.
Zaujímavý návrh, ja by som ešte urobil drobnú kozmetickú číselnú úpravu 31 ---> 39 z historických dôvodov a razom by sa z 39 stala celkom užitočná a efektívna linka. ? ?
suhlasim s 39 že je zbytočna a mam aj nahradu:
31 - celodenna premavka + víkendy
66 - Domkarska- Drieňová - Bajkalska - zimný štadion ako 205 -> miletičova -> karadžičova -> trnavske myto -> zimný štadion - Domkarska
78 - Čiližska - Astronomická - po trase 39 na trnavske - Muchovo nam a späť - samozrejme jazdí aj cez víkendy
"Trnavské mýto + Vajnorská jedine júl-august, vtedy výrazne klesá výprava. Inak by bol asi problém s naprataním dostatočného množstva vozidiel do Krasňan."
Kiežby sme mali spojku Račianskej a Vajnorskej po predĺžení Tomášikovej, tá by umožnila rekonštrukciu spomínaných úsekov bez problémov s výpravou ...
"O samotny tunel nejde... Tomuto sa radsej vyhybam, podla mna je otazkou casu kedy sa zruti..."
? Klud... menej paranoie. ?
Ono tunel nie je zrovna v idealnom stave (a teraz nehovorim o trati - ta znesie 50 ? ? ? ) ale o celkovom stave. Zas ale co som ja na stavebnej pocul, tak sice to potrebuje rekonstrukciu, injektaz, atd., atd., ale je to masivne dielo, ktore vydrzalo vyse pol storocia a zaval nehrozi. Ovsem ked sa nejaky z tych zulovych sutrov uvolni a padne na elektricku, tak ju to prederavi, akoby tam ani nebola a dopadne na zem. To je nebezpecie. Zatial sa to nestalo, zatial drzia... zatial. Preteka to uz na niektorych miestach ale a treba to cele zaizolovat. No a potom sa to uz da riesit aj striekanym betonom (co asi bude treba) a betonovymi oblukmi (U-profil) na povrch, ako to pozname z inych modernych tunelov. Ovsem to je robota tak na ... no... moj hruby odhad rok aj pol.
nejde o tunel ale o ten kopec... a razenie (pri rozsirovani) ako ja ukladanie betovnych je velky zasah do statiky naruseneho kopca... neviem kto by si vzal na svedomie, keby sa nam prepadol parlament a hrad, popripade zosunul kopec...
O samotny tunel nejde... Tomuto sa radsej vyhybam, podla mna je otazkou casu kedy sa zruti...
Vizia je to pekna, nebol by som proti tomu keby tunelom frcali elektricky 80km/h ale bolo by tam zrejme treba poslat nejakych skusenych geologov...
Praveze ani ja moc nie a byvam v Raci, t.j. tam kde premavaju. 54-kou chodim asi dvakrat do roka a 55-kou vobec, lebo nemusim. Mozno by mi to mohlo byt aj jedno, ale vidim ako chodia castokrat prazdne resp. s dvomi ludmi a to je podla mna nehorazne mrhanie peniazmi, ktore by sa dali vyuzit inde.
Presne, myslel som to tak ako je to na diaľniciach..
teda aj rozšírenie tunela, a v ňom rýchlodrážnu trať...
No veď podľa mňa by sa práve tou betónovou konštrukciou ten tunel spevnil...
myslis teda spravenie betonovych rur, tak ako to byva na dialniciach? hm no vedel by som si to predstavit... ale neviem ci je ten hradny kopec geologicky tak dobre, aby to bolo bezpecne... ono ten kopec je dost popraskany a v pohybe...
hoppusmark
teda aj rozšírenie tunela, a v ňom rýchlodrážnu trať...
No veď podľa mňa by sa práve tou betónovou konštrukciou ten tunel spevnil...