Ta hitparada, to je Tvoj nazor, ci tak sa to ma robit?
Tunel preco? Tunel znesie 50kmh v pohode a na 2 usekoch pribrzdis na 30. A nebudem sa tu s nikym bavit viac o tom, pretoze ZNESIE.
Moja hitparada by bola:
1. Dubravka... kua ale ne zas 100m, ale komplet secko po obratisko, vratane!
2. Mileticova (to ratam ze sa spravi spolu s usekom Jegeho - Don Bosco pri rozsirovani Zahradnickej) - dufam, ze tento rok!
3. Trnavske myto cele ako je.
4. Triangel a jeho okolie pri vozovni Krasnany. (vozovnu Krasnany by som asi chcel moc...)
5. Starohorska (Imricha Karvasa) od Radlinskeho az po Hlavnu stanicu - vratane).
6. Obluk zo Spitalskej na Americke nam. smerom z mesta.
Nad tými otázkami som nerozmýšľal, ale zaujíma ma, prečo uprednostňuješ asfaltované priecestia pred gumovými? Gumové jednak výrazne menej trpia opotrebovaním, a navyše je pri ich použití nepomerne jednoduchšia údržba trate v miestach priecestia... tak prečo asfalt, ktorý treba pravidelne rozrýpavať, a keď sa to pravidelne nerobí, tak to vyzerá tak ako dnes - na každom priecestí to hodí 2-3x zo strany na stranu, a prípadne sa tam vyvesí "pomalá jazda"
Pri prezeraní obrázkov záhradnej železnice ma pri pohľade na koľajnice, ktoré sú zarastené machom, napadla otázka. Povedze váš rebríček, aké trate by sa v roku 2007 mali rekonštruovať a zaujímal by ma aj jej harmonogram (priebeh, odkedy-dokedy) ? rád sa pozriem na vaše názory
Tak u mňa je to nasledovne:
Tunel (koniec marca - koniec júna, môže skončiť aj skôr)
Trnavské mýto - zastávka Záhradnícka, rekonštrukcia na otvorený zvršok a prejazdy budú asfaltované, nie gumové (júl)
Trnavské mýto, zastávka (jún-júl)
Trnavské mýto - zast. Odbojárov (jún-júl)
Hanulova - Alexyho, Dúbravka, pri kostole (august)
mohlo by sa začať s budovaním trate ku obytnému súboru "KOLOSEO" s tým, že konečná ŽST Nové Mesto zanikne, z konečnej sa stane zastávka a nová konečná vznikne medzi obytným súborom a starou budovou OC IKEA.
pre webmajstreov: http://bratislava.sme.sk/c/3100367/Vozickari-Barier-je-stale-vela.html
nedalo by aspon tu na stranke vyznacit v cestakoch ktore linky jazdia s NP vozami s poznamkov ze sa moze stat ze bude z roznych dovodov moze byt vypravene VP vozidlo a vtom pripade si treba pockat na dalsie...
Prechod cez koľaje je zakázaný v celom obvode hlavnej stanice. Pokuta je tuším v rozsahu 100-1000,- Sk. Urobil si dobre, že si sa spýtal, pretože príslušníci ŽP velice radi pokutujú... ?
Súhlas, že prečíslovanie liniek začalo skôr ale nemalo byť také ako sa to stalo po príchode ing Zachara. Predovšetkým sa mali zachovať čísla liniek, ktoré boli dlhodobo v povedomí cetujúcich a vlastne dá sa povedať, že v podstate celé slovensko vedelo odkiaľ kam tá ktorá linka vedie. Písem tu o L 32,35,36, 38, 39,110, 121, 34, 20, 22, 15,17 atď a prežila to možno iba 39.
Mám v pamäti, že som ako vodič nemal problém cestujúcemu poradiť ktorúkoľvek L , lebo som ich poznal všetky, tým že sa celé desaťročia nemenilo ich označenie, dokonca aj odchody i keď sem tam sa mierne zmenila trasa. Nie len vodiči ale ani cestujúci sa dodnes nestotožnili s novým označením liniek a pointa terajšieho označovania sa úplne minula účinku. Ak by sa urobila anketa aká je hlavná myšlienka terajšieho označovania liniek a ako má zjednodušiť orientáciu cestujúcich verím, že zo 100 opýtaných to bude vedieť možno 5 - 6 a to neviem či nepreháňam.
Takéto ustanovenie môže napríklad zavážiť, ak by niekoho zachytil na tom mieste posunovací diel. Poškodený by potom napr. zrejme neuspel keby žiadal bolestné.
Vstup do koľajiska je všade zakázaný, mimo železničných staníc, kde nie sú peróny. Ale aj tam sa to týka len vrámci toho nástupištia. Každú chvíľu do "dvora", ako to nazývajú, vyvesujú, alebo berú súpravu, takže tam sa jazdí každú chvíľu. A keby tam ľudia chodili každú chvíľu, tak sa niečo môže stať. Nikdy nevieš, ako sa Slovač zachová... ?
Emo