Ten Končar je hlavne uzučký. Už teraz má dosť veľké nápravové tlaky a keby ho rozšírili na 2,5 metra, teda ak vôbec, tak by to likvidovalo trate. Nehovoriac o tom že by to bolo strašne lenivé. Neviem či má zmysel kupovať voizdlá so šírkou skriňe menej ako 2,5 metra, keď už máme taký profil od čias vozov T2. 2,44 metra je ešte v pohode.
? elina co ide na elektrinu s reklamou na SPP??? neuvaritelne ... ale v tomto nasom kocurkove je aj to mozne ... ale myslim, ze s reklamou na LBC by to dosti dobre vypadalo
Zdravim. Vedeli by ste prosim vas napisat kde sa nachadzuje take nepodarene socialisticke stavby ako napriklad to metro a podbne. Moc by mi to pomohlo.
Ten Končar mi nie je zrovna "po chuti" ? Ak je ozaj pravda, že neni vhodný pre naše trate, tak potom niet co riešiť ? Ale fakt treba vyčkat na testy a potom uvidíme ? Apropo, automaty na lístky tu v Karlovke a predpokládam, že aj inde, ukazujú dátum 01.01.2006 - Takže PF 2006 ? ?
Keby Koncare neboli kvalitne tak by som suhlasil.. ale Koncare su velmi dobre a Bombardiere su v tomto pripade zbytocny luxus. Vsak uvidime ako dopadnu testy..
Aj ja skôr preferujem Bombardiery, a ani proti T6-kám nemám vôbec niè - ba naopak - kiež by sme ich mali viacej. ? Je mi však ve¾mi ľúto, že okolnosti Bratislave neumožnili prevádzku KT8-èiek ? Netrvám zrovna na monštróznom variante D5. Vkľude to mohla byť aj profilovo vhodnejšia KT8 A5, alebo iná alternatíva. To je žiaľ už len hudbou histórie. ? Teraz sme už možno mohli mať "znízkopodlažnené" modernizované kusy.
V 2009-om by sa mali nejake kupit.. zatial sme testovali 06T (podla neoficialnych informacii uz bola zavrhnuta pre velky hluk), este sa planuje testovat Koncar a BOMBARDIER, pricom najpravdepodobnejsi je ten Koncar..
fobust