o useku Tomasikova - ZST Nove Mesto viem, len ma zaujimalo ci uz niekoho napadlo zatrolejovat vajnorsku... a preve po pripadnom vybudovani tohto useku by sa mohla zatrolejovat na useku Trnavske Myto - ZST Nove Mesto..
Re #71200 KLF: ako a komu by pomohlo ze by tam nejazdili 25Tr, ale 15Tr?
A konkrétne aký typ kľbových busov máš na mysli? Pretože predstava, ako sa plne naložený kľbový bus pachtí hore Dlhými dielmi je takmer z oblasti sci-fi ?
tu suhlasim s intonym ze je to hyckanie ludi... Paradoxne ze prave v dobe, ked je DPB proti subeznej jazde elektriciek a inych vozidiel vznikne tato linka.... a nemyslim si ze je to vina dpb...
ech uz len tu 101 obnovit...
Keby zatrolejovcali 61 v sucasnej trase, celkom jednoducho by sa vyriesilo priecestie "duobusmi", na ten prechod by stacil ten pomocny motor. Pred priecestim by dal dole tykadla a na zastavke za priecestim by len nahodil tykadla naspat na draty a slo by sa. ?
Na 133 treba klasicke klbove busy. Je rozumnejsie, ked ide bus chvilu pod dratmi ako trolejbus dlho mimo drotov. ? ? ?
Má ísť v pokračovaní Bulharskej, po Galvaniho a Ivánskej na letisko.
Uvažuje sa aj o trati v trase 39, po Trnavskej a Vrakunskej ceste na Súhvezdnú. Križovanie vlakového, tobôž "škodlivého" reťazovhového vedenia trolejbusovým by bolo "príliš zložité"... ?
Ja cestujem každé pracovné ráno električkou pod Nový most a nie 133. Raz som tým šiel a už nechcem. Až mi bolo zle a zároveň smutno ako sa ten dieslový agregát namáhal, ktorý ani nie je určený na takúto premávku. Je to len hýčkanie ľudí...
Co sa tyka davno uvazovanej trate na Letisko, kade ma viest? Ma ist ako 61, okolo SADky a cintorina alebo to ma ist po trase 204 a 205 a na zastavke Bulharska sa to potom odpoji? Myslim ze lepsie by bolo aby to islo ako 61, ale zas ta druha varianta by asi bola lacnejsia.
133 je kolosálna debilina. Pýtať sa ľudí to je tak na "haha". Však môžem zaviesť linku od Technopolu na Trnávku. Z Kopčan do Karlovky a ľudia potom tiež povedia, že nezrušiť...
Heh vcera vecer idem do mesta z koopeerativy a dojde mi tam tento historicak normalne na poradi ale dobre sa s nim islo
inak bola by to skvela akcia ak by to tak premavalo bezne..
Velmi som dnes chcel zazit rozlucku s Jankom Vrskom, ale zial moja paralelna sluzba mi to nedovolila. Beus mi raz povedal, ze je to ziva legenda a tak som ho aj bral. Je to clovek, pred ktorym som mal vzdy velku uctu. Mal som tu cest sa s nim niekolkokrat porozpravat ako o jeho sukromnom zivote, tak aj profesnom v DP. Musim povedat, ze ma moj velky obdiv nielen ako vodic elektricky, ale hlavne ako clovek. Mal som ho svojim sposobom velmi rad a bude mi velmi chybat.
Takze Janko - prajem Vam vela stastia do dalsieho zivota !
Dnešnú 13/3 hodnotím veľmi pozitívne, krásna akcia to bola, so záujmom cestujúcich. Kolo čo kolo vozila súprava 38+135 balíky ľudí na Hlavnú stanicu, ako za starých čias. Jankovi prajem všetko dobré, nech si užíva svoj zaslúžený dôchodok ešte veľa veľa rokov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony.sk
Uvažuje sa aj o trati v trase 39, po Trnavskej a Vrakunskej ceste na Súhvezdnú. Križovanie vlakového, tobôž "škodlivého" reťazovhového vedenia trolejbusovým by bolo "príliš zložité"... ?