Som za predvolebné, volebné aj povolebné moratórium na tomto fóre na diskusie, ktoré nemajú s dopravou nič spoločné. V posledných dňoch je takých príspevkov neúrekom.
Práveže je v DPB niekto, kto s tým nevie narábať. Inak by sa nemohlo stať, že toto isté ti zahlási aj v 11-ke, ktorá ide tiež do centra. Alebo na Trnavskom mýte v 1-ke idúcej z centra sa dozvieš o možnosti prestupu do centra na linku 4 a 14...
Emo: prepac:P ja som sa v tych 2 typoch nikdy nevyznal:)takze aj B741 ma auto., ze??
a este aj vo vectre bol Ďurko. ?
ked som tak zacal nad tym rozmyslat, ze ludia, co rozhoduju o mhd robia obcas take hlupe rozhodnutia preto, ze sa nevozia MHD...mozno by to mala byt podmienka na priatie do funkcie...:)tak lebo z nasich hlav idu podstatne lepsie napady:) ?
v konecnom dosledku klesnu aj o viac ako dva rady, kedze napriklad emiesie rakovinotvordnych pevnych ciastociek "klesne" v podstate na nulu (toto je inak vec preco by som zakazal diesle vo vseobecnosti), organicke latky tiez klesnu v podstate na nulu, CO klesne v principe o tych 99%, NOx klesne o nejakych 50-60%, CO2 sa znizi zrejme najmenej, to je fakt, to je tusim len nejakych 20-30% ...
samozrejme dalsou vyhodou je (zatial) uplne ine zdanovanie, opotrebenie motorov, hluk ...
Dobra anketa, "spravanie personalu DPB" ? skor by som dal anketu ake je chovanie cestujucich voci vodicom, arogantne spravanie co si musia ventilovat nervicky z roboty a domacnosti, odute xichty a nespokojnost pokial nestihnu spoj ktory si vysnivali a ranny ozrati a ochcany narod ... ?
Je to kvoli tomu ze u nas nepremavaju troj a viac clankove modely, aj ked teoreticky by sa to mozno dalo urobit aj s K2, ze by zadna alebo predna cast bola nizkopodlazna.. ale mna by skor zaujimalo preco sa T3 nemodernizuju na T3NP..
ja som zastanca plynu, len hovorim co som pocul...a ohladom tych 60 000 000...su to 3 busy priblizne...ked si to zobereme vzhladom na napriklad 22 solarisov za posledne volebne obdobie je to vela, ale ked si to vezmeme vzhladom na obnovovanie vozoveho parku, ktore by bolo potrebne...je to pomerne malo...ale to je len taka uvaha nepodstatna...to som napisal len ako taky statisticky udaj tych 60 mil. ide hlavne o ekologiu, ked uz sa o tom tolko hovori, tak by sa malo uz aj nieco robit, takze mas pravdu...ohladom nizkopodlaznosti...suhlasim s tebou...
vie mi niekto povedat preco v bratislave neexistuje nieco take ako v kosiciach, alebo cechach??? mam na mysli nizkopodlazne clanky v elektrickach...viem, ze sa jedna pri jednej modernizacii o niekolko milionov naviac, ale tak bolo by to dlhodobejsie riesenie a aj praktickejsie...vacsia kapacita...ciastocna nizkopodlaznost a podobne...
60 mio rocne sa ti zda byt malo ? s tym, ze tie vrakosu adopatovane su predsa len kusok o niecom inom ako nove busy.
a ci sa ti to paci alebo nie, aj oproti euro 5 maju plynaky o 99% mensie emisie. to proste neukecas.
moderne mesto a tym duplom hlavne, ktore ma problem s dopravou by malo kupovat uz temer vyhradne plynaky. a nejake bachorky o neocakavanych udalostiach ? ach boze, vo viedni maju temer 100% flotilu plynakov a tie "neocakavane" udalosti zvladaju hravou zadnou.
osobne si myslim, ze nove tendre na busy by mali byt povinne s plynom a nizkopodlaznost aspon po druhe dvere (neni nutna 100%)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
yrr