Emo: prepac:P ja som sa v tych 2 typoch nikdy nevyznal:)takze aj B741 ma auto., ze??
a este aj vo vectre bol Ďurko. ?
ked som tak zacal nad tym rozmyslat, ze ludia, co rozhoduju o mhd robia obcas take hlupe rozhodnutia preto, ze sa nevozia MHD...mozno by to mala byt podmienka na priatie do funkcie...:)tak lebo z nasich hlav idu podstatne lepsie napady:) ?
v konecnom dosledku klesnu aj o viac ako dva rady, kedze napriklad emiesie rakovinotvordnych pevnych ciastociek "klesne" v podstate na nulu (toto je inak vec preco by som zakazal diesle vo vseobecnosti), organicke latky tiez klesnu v podstate na nulu, CO klesne v principe o tych 99%, NOx klesne o nejakych 50-60%, CO2 sa znizi zrejme najmenej, to je fakt, to je tusim len nejakych 20-30% ...
samozrejme dalsou vyhodou je (zatial) uplne ine zdanovanie, opotrebenie motorov, hluk ...
Dobra anketa, "spravanie personalu DPB" ? skor by som dal anketu ake je chovanie cestujucich voci vodicom, arogantne spravanie co si musia ventilovat nervicky z roboty a domacnosti, odute xichty a nespokojnost pokial nestihnu spoj ktory si vysnivali a ranny ozrati a ochcany narod ... ?
Je to kvoli tomu ze u nas nepremavaju troj a viac clankove modely, aj ked teoreticky by sa to mozno dalo urobit aj s K2, ze by zadna alebo predna cast bola nizkopodlazna.. ale mna by skor zaujimalo preco sa T3 nemodernizuju na T3NP..
ja som zastanca plynu, len hovorim co som pocul...a ohladom tych 60 000 000...su to 3 busy priblizne...ked si to zobereme vzhladom na napriklad 22 solarisov za posledne volebne obdobie je to vela, ale ked si to vezmeme vzhladom na obnovovanie vozoveho parku, ktore by bolo potrebne...je to pomerne malo...ale to je len taka uvaha nepodstatna...to som napisal len ako taky statisticky udaj tych 60 mil. ide hlavne o ekologiu, ked uz sa o tom tolko hovori, tak by sa malo uz aj nieco robit, takze mas pravdu...ohladom nizkopodlaznosti...suhlasim s tebou...
vie mi niekto povedat preco v bratislave neexistuje nieco take ako v kosiciach, alebo cechach??? mam na mysli nizkopodlazne clanky v elektrickach...viem, ze sa jedna pri jednej modernizacii o niekolko milionov naviac, ale tak bolo by to dlhodobejsie riesenie a aj praktickejsie...vacsia kapacita...ciastocna nizkopodlaznost a podobne...
60 mio rocne sa ti zda byt malo ? s tym, ze tie vrakosu adopatovane su predsa len kusok o niecom inom ako nove busy.
a ci sa ti to paci alebo nie, aj oproti euro 5 maju plynaky o 99% mensie emisie. to proste neukecas.
moderne mesto a tym duplom hlavne, ktore ma problem s dopravou by malo kupovat uz temer vyhradne plynaky. a nejake bachorky o neocakavanych udalostiach ? ach boze, vo viedni maju temer 100% flotilu plynakov a tie "neocakavane" udalosti zvladaju hravou zadnou.
osobne si myslim, ze nove tendre na busy by mali byt povinne s plynom a nizkopodlaznost aspon po druhe dvere (neni nutna 100%)
bolo mi taktiez povedane, ze plynom sa setri len okolo 60 000 000 rocne...aktualne...mas sice pravdu, ze takato lacna ropa bude len chvilu a potom postupne zas zacne dosahovat rekordy...co sa ekologie tyka...je to obrovska vyhoda ten plyn, ale oproti starym busom, tie nove uz splnaju niekolko nasobne prisnejsie emisne normy...
ak to je pravda, tak len znaci o ozajstenej neschopnosti vedenia DPM. hlavne preto, ze plynaky su sice v uvode drahsie, ale z dlhodobeho hladisku su podstatne vyhodnejsie. ci uz prevadzkovo, alebo aj co sa ekologie tyka.
nooo...river park bude mat 20 stromov mozno na tom nabrezi ?, predstanicne bude mat nanajvis fontanu ? a co sa tyka projektu eurovea, tak tam budu nejake stromove useky...teda aspon v tej 1. faze...co sa tyka 2: fazy, tak tam mozeme ocakavat len "mrakodrapy"...som sice zastanca modernych vyskovych budov a vsetkeho moderneho, ale musi to byt vyvazene so zelenou...keby kazda vacsia zastavba ratala aj s prilahlym parkom, resp. parcikom, to by bolo kompromisne riesenie, ktore mam taky blby pocit v bratislave dlho este nebude... ?
co sa tyka obnovy vozoveho parku...ked som sa rozpraval s koladom, tak mi povedal, ze este maju nieco ako otvorenu zmluvu so solarisom na 50 autobusov, to cislo si presne nepamatam, 22 sme uz kupili, takze 50-22:) nooo...ale kolada povedal, ze klbove solarisy kupia v roku 2007 (to bol sukromny rozhovor, ziadne verejne keci, takze to povazujem celkom za realne). Malo by sa jednat o Solaris URBINO 18 III generacia...plynove sa nubudu kupovat, lebo aby sme mali priblizne 50:50 plyn:diesel, koli neocakavanym udalostiam...a samozrejme neplynovy 18 metrovy je rovnako drahy priblizne ako 15 metrovy CNG..takze tak...takze priblizne v 3. kvartali buduceho roku by sme sa mohli tesit aj na klbaky a uz na vyradene ik280 ?
No na Pribinovej su nejake naznaky zelene, ale aj to podla mna len preto, ze to robi Irsky Bellymore (mimochodom vybudovali peknu stvrt v Dubline, bol som tam).
Ale pri River Parku si na nejaku vaznejsiu zelen nespominam, ze by som videl na vizualizacii...
No a Predstanicne nam. ... tam uz vobec.
co sa tyka vrakos... B731 by sa mohli podla mna aj nanovo ? ? ? To je katastrofa...obcas pri niektorych vozidalch mam pocit, ze iba prelakovali, nalepili draka a nic s tym vozom neurobili ? Akoze cesi B741 generalkuju omnoho lepsie ako nasi tie kratke sunky...741 ma omnoho tichsi motor ako 731 a interier je omnoho krajsie urobeny...sak co tebe budem hovorit, to poznas...
a zabudli ste este na river PARK ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
richardhudec
vie mi niekto povedat preco v bratislave neexistuje nieco take ako v kosiciach, alebo cechach??? mam na mysli nizkopodlazne clanky v elektrickach...viem, ze sa jedna pri jednej modernizacii o niekolko milionov naviac, ale tak bolo by to dlhodobejsie riesenie a aj praktickejsie...vacsia kapacita...ciastocna nizkopodlaznost a podobne...