Prepáč, ale teraz pekelné nezmysly trepeš. Trať na Barrandov sa ti nemusí páčiť, ale humus to rozhodne nie je a väčšine ľudí sa to páči. A čo sa týka porovnávania s podobnými stavbami za komunistov - nech sa páči, odporná betónová obluda do Modřan v Prahe, v Bratislave pre porovnanie trať do Dúbravky, do Rače či na Zlaté Piesky.
Sorry ale to nie je v našich možnostiach... Ak by som mohol, hneď teraz by som tú trať do Petržalky postavil...
Dá sa to len cez volených zástupcov.. Musíš si zvoliť niekoho, kto to bude mať ako prioritu.
Ani mne sa nepáči.. Strašne je to prehnané... tá architektúra, farby... proste všetko... také "veľkolepé" dielo ako za komunistov.... Môj názor je taký, že aj v jednoduchosti je krása... Tá trať na Barrandov je humus!
Nuz niekomu sa sice nepaci, ale ja sa zase len cudujem, ze Praha ma metro a my nemame metro a maju takuto
fajn novu elektrickovu trat a my si nevieme urobit ani tu. Preco sa
tu stale len keca, posudzje a nezacne sa na tom makat tak, aby sa
zacalo stavat uz tento rok. No uznajte, nie je to smiesne, ze sa tu
stale len keca a keca? Hlavne, ze sa na nas v starych hrdzavych Ikarusoch smeju vyretusovane ksichty a hovoria ako daju nasmu mestu zivot a Matuska pozyva na Caj a pecene gastany? My pri dome nemame ani len chodnik. Nech nam najprv ten urobia a potom nech slubuju lacnejsie kurenie, internet zadarmo a zlepsenie MHD pripadne zadarmo. Mozno som pesimista, ale podla mna ta trat nebude nikdy a ak hej tak to bude zase trvat 10 rokov.
len jedno ti poviem... Jedna a nie jedina vec co mi na Durkovskom vadi, je fakt, ze cele 4 roky o nom ani nepocujem (ani ciny za nho tak nehovoria - nieco ako Bielikova propaganda,akurat aj zviazene ruky a nohy) a teraz zrazu zacne machrovat ze obnovil vozovy park [CNG sroty a nevyhodne kupene Solarisy, absolutne nedoriesena trat na DD, neefektivna kupa trolejbusov, vyzdvihovanie veci aby sa ukazal (linka 133 - ma take oznacenie aby ho vsetci videli, pritom ine linky s rovnakym rezimom nie su inak odlisene)] a plne bilboardy...
uz som na 100% ze budem volit Benovu, ma minimalne pravdu v tom co hovori... + ta bratislavska karta tiez nie je zly napad
Glof je v Nemecku asi také auto ako u nás Dacia Logan:-P. A na Mercedese tam tiež nejazdia len zbohatlíci. Ale každopádne KAŽDÝ to prerába preto, aby ušetril, aj keď je boháč, a nie preto, aby platil viac.
Na to zabudni. Prežijú, aleš jedine u vozidla na ten olej upraveného - predhrev oleja, vyhrievanie palivového potrubia, dopravného čerpadal, vstrekovacieho čerpadla, vstrekovačov atď. A tak, ako niektoré škodliviny idú na repku dolu, iné idú hore, takže ekologický efekt nulový.
Repkový olej je lacnejší než nafta len a jedine preto, že je masívne dotovaný (aspoň tu v ČR) a preto, lebo sa z neho neplatí spotrebná daň. Ale to nejako takému predsedovi Strany zelených nedochádza, také veci.
Prosím ťa, musím sa pridať k orlominerálke - ty už naozaj v ekonomických klategóriách ani neuvažuj.
1) Nerieš počty vodičov (v PO majú polovičný plat) ani
2) Počty vozidiel (podstatné je, koľko najazdia km).
3) Ďalej si spočítaj, koľko z tých vozidiel je električiek (nižšie nákaldy na oskm, výrazne vyššie na vzkm),
4) Spočítaj si, že DPB musí udržiavať električkové trate, kým DPB ani DPmP ani žiadny iný DP cesty nie), a potom príď s úvahou ešte raz. Na to netreba žiadne exaktné výpočty, na to treba rozmýšľať.
Aj s tými autobusmi si úplne mimo, lebo je to presne opačne.
V DPB sa samozrejme kradne ostošesť, ale percentuálne z toho rozpočtu je to komická časť, ani najväčší poctivec, čo by vyhádzal všetkých korupčníkov, by nezmenil hospodárenie DP zásadným spôsobeom. DP proste musí dostať viac peňazí.
Šak je viem. Benzíňák by išiel na alkohol, alebo lepšie zmes benzínu a alkoholu. A čo sa oleja týka, tak údajne BOSCH vstrekovače prežujú aj dlhodobú prevádzku na olej. ?
S499.1023