No hej, ale treba vziať do úvahy, koľko ľudí sa v meste reálne nachádza. Myslím, že Bratislava má v tomto ohľade o dosť vačšie počty "cezpolných" ako Brno alebo Ostrava... ?
ake cierne sedadla mas na mysli??? myslim, ze svetla na zastavkach sa zapinaju spolu s ulicnym osvetlenim a este len tak pre zaujimavost...v brazilii JCDecaux vyraba hlavne semafory, ale zastavky nie
Včera ráno som videl na zastávke "Mokrohájska" v smere do mesta rozbité jedno sklo prístrešku JCDecaux, bolo tam rozsypané. Dnes doobeda, keď som išiel znova okolo tam už bolo nové a črepy boli odpratané.
Je pravda, že JCDecaux prístrešky sa stávajú menej často obeťami vandalov ako iné prístrešky, však? A ak aj sklo niekto rozbije, myslím, že rýchlo ho vymenia za nové a to snáď môže vandalov odradiť...
A čo sa týka počarbania alebo poškrabania plexiskla na CP, zdá sa mi, že tie tiež pomerne rýchlo očistia (možno vymenia, neviem). Dožvie, či sa to tej firme oplatí spravovať tie zastávky, či majú dosť peňazí z reklamy tam umiestnenej...
- V ktorých slovenských mestách tiež také sú?
Každopádne, mne sa tie prístrešky páčia nielen preto, že sú presklené a večer osvetlené (takže je vidieť na CP), ale aj (večer pekne osvetlená) reklama na ich boku ma niekedy zaujme.
- Je presne stanovený čas (v lete / v zime), kedy sa zapína vnútorné osvetlenie prístrešku? Resp. je tam nejaký senzor na svetlo (tmu)? Príp. zapínajú sa spolu s pouličným osvetlením?
Škoda len, že už sa tam nenachádzajú tie čierne sedadlá, ale (asi kvôli odolnosti voči vandalom) sú už asi vo všetkých niekoľko rokov také kovové, čo hlavne v zime dosť studia...
Neviete niečo kedy sa má zverejniť rozpočet BA na 2007? Lebo sa neviem dočkať či tom bude položka nákup duobusov na DD. Ale aspoň viem ,že na 100% to budú 25Trky. A to preto lebo nedávno som čítal na webe výrobcu ,že Bratislava s ním podpísala dlhodobú zmluvu na nákupy trolejbusov do BA ? .
SDX: dobreee raaaano...vcera myslim okolo obeda odisla, alebo poobede...akoze aj J@J urobila o tom reportaz, ku ktorej sa radsej nevyjadrujem, lebo bola asi ako vsetky, ktore sa tykaju MHD v bratislave ? ? ? ? ? ?
aquila #70242:
Počet obyvatel Brna je zhruba 390 000. Bratislava eviduje něco kolem 425 000 obyvatel. Brno a Bratislava jsou tedy poměrně stejně velká města. Ostrava má kolem 330 000 obyvatel.
Stránka s videom http://www.joj.sk/?go=archive
pískanie je najviac počuť keď prechádza priamo nad kamerou v Krasňanoch
ps jojka sa zas predviedla. Pikošky ako: "zhodný rozchod 1000 mm" a podobne ?
Tomu ver, že tam bude dosť ľudí aj odtiaľto. (imhd)
Re #70271 Valec No práveže ja mám dojem, že to je najväčšia suma a ostatné stoja aj menej (každý ináč, asi podľa nabehaných km.)
Re #70246 Nal Sehel: Papyr, či Vladimír (prešovskí priaznivci imhd) budú vedieť asi lepšie, ale zo všetkých slovenských dopravných podnikov, som mal dojem najväčšej skromnosti v Prešove. Možno sa iba dobre maskovali, ale nám celú administratívnu budovu (u nás Olejkárska) DPMP prezentovali ako cca dve oddelenia: dopravné záležitosti a technické záležitosti. Na čele oddelenia je vedúci, má sekretárku, ktrorá však aj vykonáva funkcie v danom oddelení a potom nejakých troch - štyroch zamestnancov. Aj tarifné záležitosti sú schované myslím pod dopravné záležitosti. Teda spolu celý výkonný aparát = do 12 ľudí. Potom sú samozrejme aj ľudia vo vozovni, to sú technici, tzv. "dielenskí" a pod.
Oproti nášmu vedeniu je dosť zoštíhlená štruktúra aj v DPMŽ.
Iste, žilinský aj prešiovský dopravný podnik robí podstatne menej vozokm, má menej vozov aj vodičov, preto stačí aj menej THPkov. Ale či je ten pomer zamestnancov, vodičov vozov a pod. rovnaký ako v BA...? Na druhej strane rozbujnelá "byrokracia" je povestná v košickom DP.
aquila
lebo na TA3 som nasiel len textovy prispevok, a na markize to bolo len tak nic moc.