ZASTÁVKOVÉ PRÍSTREŠKY JCDecaux
Včera ráno som videl na zastávke "Mokrohájska" v smere do mesta rozbité jedno sklo prístrešku JCDecaux, bolo tam rozsypané. Dnes doobeda, keď som išiel znova okolo tam už bolo nové a črepy boli odpratané.
Je pravda, že JCDecaux prístrešky sa stávajú menej často obeťami vandalov ako iné prístrešky, však? A ak aj sklo niekto rozbije, myslím, že rýchlo ho vymenia za nové a to snáď môže vandalov odradiť...
A čo sa týka počarbania alebo poškrabania plexiskla na CP, zdá sa mi, že tie tiež pomerne rýchlo očistia (možno vymenia, neviem). Dožvie, či sa to tej firme oplatí spravovať tie zastávky, či majú dosť peňazí z reklamy tam umiestnenej...
- V ktorých slovenských mestách tiež také sú?
Každopádne, mne sa tie prístrešky páčia nielen preto, že sú presklené a večer osvetlené (takže je vidieť na CP), ale aj (večer pekne osvetlená) reklama na ich boku ma niekedy zaujme.
- Je presne stanovený čas (v lete / v zime), kedy sa zapína vnútorné osvetlenie prístrešku? Resp. je tam nejaký senzor na svetlo (tmu)? Príp. zapínajú sa spolu s pouličným osvetlením?
Škoda len, že už sa tam nenachádzajú tie čierne sedadlá, ale (asi kvôli odolnosti voči vandalom) sú už asi vo všetkých niekoľko rokov také kovové, čo hlavne v zime dosť studia...
Včera ráno som videl na zastávke "Mokrohájska" v smere do mesta rozbité jedno sklo prístrešku JCDecaux, bolo tam rozsypané. Dnes doobeda, keď som išiel znova okolo tam už bolo nové a črepy boli odpratané.
Je pravda, že JCDecaux prístrešky sa stávajú menej často obeťami vandalov ako iné prístrešky, však? A ak aj sklo niekto rozbije, myslím, že rýchlo ho vymenia za nové a to snáď môže vandalov odradiť...
A čo sa týka počarbania alebo poškrabania plexiskla na CP, zdá sa mi, že tie tiež pomerne rýchlo očistia (možno vymenia, neviem). Dožvie, či sa to tej firme oplatí spravovať tie zastávky, či majú dosť peňazí z reklamy tam umiestnenej...
- V ktorých slovenských mestách tiež také sú?
Každopádne, mne sa tie prístrešky páčia nielen preto, že sú presklené a večer osvetlené (takže je vidieť na CP), ale aj (večer pekne osvetlená) reklama na ich boku ma niekedy zaujme.
- Je presne stanovený čas (v lete / v zime), kedy sa zapína vnútorné osvetlenie prístrešku? Resp. je tam nejaký senzor na svetlo (tmu)? Príp. zapínajú sa spolu s pouličným osvetlením?
Škoda len, že už sa tam nenachádzajú tie čierne sedadlá, ale (asi kvôli odolnosti voči vandalom) sú už asi vo všetkých niekoľko rokov také kovové, čo hlavne v zime dosť studia...
Mike
Re #70271 Valec No práveže ja mám dojem, že to je najväčšia suma a ostatné stoja aj menej (každý ináč, asi podľa nabehaných km.)
Re #70246 Nal Sehel: Papyr, či Vladimír (prešovskí priaznivci imhd) budú vedieť asi lepšie, ale zo všetkých slovenských dopravných podnikov, som mal dojem najväčšej skromnosti v Prešove. Možno sa iba dobre maskovali, ale nám celú administratívnu budovu (u nás Olejkárska) DPMP prezentovali ako cca dve oddelenia: dopravné záležitosti a technické záležitosti. Na čele oddelenia je vedúci, má sekretárku, ktrorá však aj vykonáva funkcie v danom oddelení a potom nejakých troch - štyroch zamestnancov. Aj tarifné záležitosti sú schované myslím pod dopravné záležitosti. Teda spolu celý výkonný aparát = do 12 ľudí. Potom sú samozrejme aj ľudia vo vozovni, to sú technici, tzv. "dielenskí" a pod.
Oproti nášmu vedeniu je dosť zoštíhlená štruktúra aj v DPMŽ.
Iste, žilinský aj prešiovský dopravný podnik robí podstatne menej vozokm, má menej vozov aj vodičov, preto stačí aj menej THPkov. Ale či je ten pomer zamestnancov, vodičov vozov a pod. rovnaký ako v BA...? Na druhej strane rozbujnelá "byrokracia" je povestná v košickom DP.