Mám pocit, že niektorí chcete voliť Beňovú len preto, že Ďurkovský nedokázal šibnúť čarovným prútikom. Len si uvedomte, že to nedokáže ani ona. Nevolíme predsa z trucu, ale vyberáme lepšiu možnosť a Beňová ňou určite nie je..
Ako zas dlhe karosy su pola mna celkom slusne vozy.. tie kratase by som rovno poslal o srotu.. ale zas ke mesto jednoucho nema prachy na tolko novych kolko rocne potrebuje.. tak lepsie ako keby sa nic nespravilo..
uprimne Bratislava si so svojim rozpoctom zas extra moc vyskakovat nemoze.. hovorim ze urkovsky neni idealny ale mam pocit ze je to prvy primator (teda od cias stredovekych mestanostov ☺ ) co konecne aj nieco spravil pre mesto ono ke to minimalne od 89 v blave pomerne stalo co sa tyka rozvoja (je prava ze sa este aspon podarilo nakupit vecsi pocet busov vtedy) nejake vecsie rekonstrukcie trati neboli uz zopar rokov.. a to sa potom neda vsetko spravit za 2-3 roky myslim ze tie rekonstrukcie boli fajn + este tunel ma prist na rad.. noo tie trolejbusy na dlhace nie su sice dotiahnute ale uz je tam aspon zaklad na ktorom sa da dalej budovat ( po desiatke rokov cistych kecov bez vysledku) rozsirovanie ciest tiez pomohlo - konkretne pri mne napr. galvaniho a tomasicka.. + ta trat do petrzky - uz je celkom rozpracovany ten projekt a buduci rok by sa mohlo zacat stavat.. atd. kopec dalsich veci myslim ze co sa tika dopravy (nemyslim teraz len mhd) mesto do nej vrazilo celkom dost.. a to ze to ma daleko od idealneho stavu je aj zasluhov prechadzajuceho nicnerobenia a aj podfinancovania mesta ako takeho..
Co sa tyka tych veziakov - no uprimne ja som za to aby v bratislave veziaky boli kedze nechcem prave aby bratislava vyzerala ako ta spominana dedina.. ale zas tiez nie hocikde.. napr. tam ako je eurovea a mlynske nivy by mohla byt pekna moderna stvrt s veziakmi.. a podla mna kludne aj oproti.. aj ked mnohi ochranari so mnou asi nebudu suhlasit.. podla mna v samom centre mesta zas nemoze byt vyslovene les.. ako cast by mohol byt pekny park - ktory by naviazal na sad janka krala.. ved tam su v projekte aj nejake zelene zony - tusim aj s nejakym ostrovcekom.. No a Durkovsky sa snazil aj o znizenie napr Auparku.. no a kedze sa neschvalil uzemny plan proti ktoremu najviac brojili zeleni tak teraz je to este horsie a zeleni si len mozu trieskat hlavu o stenu.. Noo a neviem ako je to celkom s kompetenciami primatora co sa tyka tych veziakov a zastavby ale podla napr uz spominaneho Auparku mam pocit ze na to maju asi vecsi vplyv starostovia mestskych casti.. takze aj s tymi dlhacmi by som skvor vinil miestneho starostu (abo starostku)
"zmodernizoval 130 autobusov?"....
to mysli tie CNG karikatury ktore do vzduchu vypustia cierny oblak dymu, skacu jak kobyle, rozpadava ju sa a ludom by mali platit za to ze pri cestovani nimi je ohrozeny ich zivot?
dobra haluz bola aj to ako durkovsky prilakal turistov... asi necital to velke mnozstvo nadavania na Bratislavu zo strany turistov, ktore bolo zverejnene aj na tychto strankach...
tato diskusia na TA3 ma len utvrdilo ze budem volit Benovu
Lenže Ďurkovský mi tam pripadal nie ako primátor hl.mesta, ale ako starosta nejakej dediny. Točiť o tom, ako sa nakúpilo 22 autobusov tam fakt nemusel.
A Bratislava za jeho pôsobenia získala možno pár opravených električkových tratí, ale aj pekný počet výškových budov, a pekne zastavané Dlhé Diely..
Radšej risknem Beňovú ako sa pozerať ďalšie štyri roky na to isté nič čo tu bolo doteraz
"ma u mna plus ze je v strane zelenych"
- pokiaľ viem tak zo Smeru Beňovú ešte zatiaľ nevykopli. A pokiaľ viem tak mnohostraníckosť je na Slovensku nelegálna... ? Takže ťažko bude zelená...
Kokos a cim ta prosim ta presvecila? ? Tim ze trepala nieco o tgv o bratislavy o ktorom dokopy nemala ani sajnu? a tym ze tocila o 30 rocnej vizii ked nemame dobudovane zakladne veci.. to ze vravi ze s elektrickou o petrzky sa nic nerobilo a pritom mesto na to tlaci co moze ale ministerstvo zdrzovalo.. a tiez tocila ze je stale len diskusia ci bude metro - ale to je uz davno pase.. noo a hura strojprudnenie pristavneho mosta - na co tiez mesto tlaci uz par rokov.. kokos ta zila teraz v bruseli alebo co vsak nema paru co sa za posledne 4 roky v bratislave udialo.. ako Durkovsky nie je idealny ale podla man pre mesto spravil celkom dost a ma aspon paru o tom co sa tu dialo a deje..
noooo, takze moj nazor na dnesnu debatu, ktorej som sa nezucastnil, lebo som sa bol zviest 155kou a fotit krasnany a vinohrady
vedenie liniek odvsadial vsade je podla mna dost blbe riesenie, lebo A) interval jednotlivych liniek by bol znacne zly ci sa jedna o elektricky, alebo autobusy a tym padom ak by niekto nechcel cakat na svoju elinu 20 minut, tak by prestupoval co by mohol aj pri lepsom rieseni, ktore je pomocou 2 prestupnych uzlov, ktore som vymyslel...coskoro aj uvediem moj celkovy navrh na nete B)vedenie odvsadial vsade je totalna blbost aj z toho hladiska, ze tento system je len pre urcitu cast ludi, ktori ak su aspon trochu inteligentni, tak pojdu prestupom...nosny system by to bol aspon trochu, ked by kazdy clovek mohol ist prvou elektrickou, ktora pride a maximalne jednym prestupom by sa dostal hocikde v bratislave...teraz hovorim o elektrickach
hmmmm...karloveska radiala/molecova/dlhe diely....tazke tazke...keby do dubravky jazdila len jedna elektricka...pripadne jedna do karlovky, tak by bol interval na molecovej - cize prestupnom uzle dlhych dielov 90-120sekund....ale je tu velike ALE...ANTIpreferencia...aj ked by bol takyto interval, na stopkach by sa elektricky pozbierali a uz by sa robili skupinky suprav, noo, ale nevadilo by to az tak moc, lebo za 5 minut by sa na zastavke zhromazdili ludia a potom by ich 3 supravy odpratali...133hmmm - podla mna je to vymyslene celkom dobre, ALE este lepsie bude, ak sa podla planu v maji kupilo dalsich 6 duobusov a potom by bola prepchata doprava na DD CIASTOCNE vyriesena...respektive keby boli troleje na obratisku molecova, linka 33 by mohla byt obsluhovana 15Tr a 133 25Tr a neboli by potrbne ani dalsie 25Tr...
rozchody su asi uz vyriesene...je uplne jedno aky mame rochod, lebo rovnako velke elektricky sa daju upravovat na rozne rozchody, ale to tu uz bolo povedane...nooo kosice...maju celkom dobry napad s prepojenim zelenic s elektrckami, ale aj tak mam pocit, ze aj keby bol v BA zeleznicny rozchod, tak by sa tu nieco podobne ako v kosiciach nedalo urobit
to je asi tak vsetko...kludne majte pripomienky na moj prispevok a mozete vyvratit moje tvrdenia, ja budem len rad, ked budem vidiet aj ine nazory...mimochodom pripravujem niekolko navrhov dalo by sa povedat zaciatku nosneho systemu elektriciek s 1, alebo 2 prestupnymi bodmi, kde by ste potrebovali maximalne + prestup, aby ste sa dostali hocikde v meste s intervalom okolo 2min a maximalnym cakanim na prestupovom bode 6minut...to je asi vsetko...
06 T mala poruchu - prehriatie trakcneho menica...nic vazne, za chvilu to urobili a pokracovala v nocnej prehliadke bratislavy, inac...dnes ma poslednu nocnu jazdu a inaac v 155 odchod 16:50 z predmestia bolo 21 ludi co znamena okolo 45 percentnu obsadenost sedadiel, co je celkom slusne myslim...celkom dobra linka...aj len tak na zvezenie
BigMac: ked si siel v 06 T a bol tam aj durkovsky, tak ta vyhodil??? akoze to si co dovoluje??? zakupil si tu elektricku DPB, kotreho akcionarom je mesto a durkovsky je tak povediac sef??? NIE, tak ta nemal preco vyhodit idiot
richardhudec
vedenie liniek odvsadial vsade je podla mna dost blbe riesenie, lebo A) interval jednotlivych liniek by bol znacne zly ci sa jedna o elektricky, alebo autobusy a tym padom ak by niekto nechcel cakat na svoju elinu 20 minut, tak by prestupoval co by mohol aj pri lepsom rieseni, ktore je pomocou 2 prestupnych uzlov, ktore som vymyslel...coskoro aj uvediem moj celkovy navrh na nete B)vedenie odvsadial vsade je totalna blbost aj z toho hladiska, ze tento system je len pre urcitu cast ludi, ktori ak su aspon trochu inteligentni, tak pojdu prestupom...nosny system by to bol aspon trochu, ked by kazdy clovek mohol ist prvou elektrickou, ktora pride a maximalne jednym prestupom by sa dostal hocikde v bratislave...teraz hovorim o elektrickach
hmmmm...karloveska radiala/molecova/dlhe diely....tazke tazke...keby do dubravky jazdila len jedna elektricka...pripadne jedna do karlovky, tak by bol interval na molecovej - cize prestupnom uzle dlhych dielov 90-120sekund....ale je tu velike ALE...ANTIpreferencia...aj ked by bol takyto interval, na stopkach by sa elektricky pozbierali a uz by sa robili skupinky suprav, noo, ale nevadilo by to az tak moc, lebo za 5 minut by sa na zastavke zhromazdili ludia a potom by ich 3 supravy odpratali...133hmmm - podla mna je to vymyslene celkom dobre, ALE este lepsie bude, ak sa podla planu v maji kupilo dalsich 6 duobusov a potom by bola prepchata doprava na DD CIASTOCNE vyriesena...respektive keby boli troleje na obratisku molecova, linka 33 by mohla byt obsluhovana 15Tr a 133 25Tr a neboli by potrbne ani dalsie 25Tr...
rozchody su asi uz vyriesene...je uplne jedno aky mame rochod, lebo rovnako velke elektricky sa daju upravovat na rozne rozchody, ale to tu uz bolo povedane...nooo kosice...maju celkom dobry napad s prepojenim zelenic s elektrckami, ale aj tak mam pocit, ze aj keby bol v BA zeleznicny rozchod, tak by sa tu nieco podobne ako v kosiciach nedalo urobit
to je asi tak vsetko...kludne majte pripomienky na moj prispevok a mozete vyvratit moje tvrdenia, ja budem len rad, ked budem vidiet aj ine nazory...mimochodom pripravujem niekolko navrhov dalo by sa povedat zaciatku nosneho systemu elektriciek s 1, alebo 2 prestupnymi bodmi, kde by ste potrebovali maximalne + prestup, aby ste sa dostali hocikde v meste s intervalom okolo 2min a maximalnym cakanim na prestupovom bode 6minut...to je asi vsetko...