Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony.sk #69969:
keby bola dobra preferencia, tak nie... ved z tej zastavky by odbacal na dd az ked by skocila zelena... no a ta by skocila par sekund pred pohybom trolejbusu... trofel by odbocil a eliny isli dalej
Reply on: Ike #69968:
Pri nástupe smerom na DD by si trolejbus s električkami nezavadzali?
Reply on: intony.sk #69967:
Davno tam mal byt bus-pruh, ktory uz davno mal viest na zabetonovany elektrickovy zvrsok na elektrickovej zastavke, ktora by bola spolocna pre trolejbus s p.d.a.
Reply on: Ike #69963:
A zo samotnej Molecovej je mi zle ? ľudia prebiehajú na trolejbus na červenú krížom cez cestu a autá zastavia, aby nezrazili (to isté nástupište 70 pri moste). Ráno 80% cetsujúcich vystúpi na Janotovej a beží dolu k električkám. Trolejbus príde na Molecovu poloprázdny. Hlavne, že podľa slov niekoho z magoristiátu už nie je bus-pruh potrebný. Veď akoby, keby bol, predĺžila by sa zas automobilová zápcha.. V trolejbuse je 100 ľudí a 100 ľudí musí trčať v ňom, len preto, že pred ním je 30 aút a v každom jeden človek..
Reply on: intony.sk #69965:
teda> Úplne ma zaráža, že niektorí ľudia radšej budu cestovať polhodinu, AKO 15min. s prestupom..
Reply on: Ike #69963:
zástavky zriediť, v centre zrušiť semafóry, nastaviť PORIADNE preferenciu, niektore zastavky na znamenie! rozhodnúť a nie nechať kecať tajtrlíkov zo Svrčej o nadmernej hlučnosti trolejbusu. Všetci by chceli všetko na 100% fungujúce. Stavať, ale nie pred mojím domom. Zmeny, ale nech sa netýkajú mňa.
Úplne ma zaráža, že niektorí ľudia radšej búdu cestovať polhodinu, ale 15min. s prestupom.. ? ? ? ☠ ?
Reply on: Kami #69958:
je to proste hnus, tieto takpovediac "riešenia". ?
Reply on: intony.sk #69947:
co sa tyka 133, ludom z DD ju doprajem, len sa mi nepaci ako pred par rokmi vykrikovali v dpb ze - Molecova, prestupny uzol, pre DD" a zrazu aha... mame linku rovno pod most... a ta linka ma uspech... nech tak vyskusaju obnovit aj 101, uvidime co na to povedia ludia z DNV....
ale ja viem coho sa boja... vid moj prispevok nizsie.. ak by zaviedli takuto linku, tak vzhladom na to ze by nestala na vsetkych zastavkach, nestala by na kazdom blbom semafore, tak by bola pod NM tak rychlo, ze by trat v dubravke a karlovke mohli rovno rozpredat... a tu je krasne vidno na akom vlasku visi ekologia BA, MHD je taka zla ze spravanie DPB nuti vyuzivat pomalsiu dopravu... pritom je cely problem v 2 veciach
1) antipreferencia
2) zbytocnost zastavok (resp ich zmenenie statusu na "na znamenie")
Reply on: intony.sk #69949:
heh najlepsie na tom je, ze mne z DNV to na botanicku pomaly trva rychlejsie v spicke autom ako elektrickou.... fakt take mnozstvo semaforov co ma elina a este k tomu kde dlho trva znamenie "stoj" ....
Ak idem elinou tak stojim - na drobneho, na alexyho, na svandtnerovej, pri DI, casto davame v karlovke prednost eline, v karlovke je par semaforov pre chodcov, samozrejme vacsina stojime na vsetkych... a zvlast je pripad molecova, odkial by som bol pomaly na botanickej rychlejsie pesi ako elinou cez 2 mimoriadne domrdane krizovatky....

ked to porovnam s autom, tie 3 semafory co cakam na Molecke su nic... no veru antipreferncia aka sa len tak nevidi...
ámos: Ale solarisi sú viac kazové zdroj mám od vodičov.
Reply on: Kami #69958:
vzhladom na spokojnost,ktora v DPB so sorkami vladne, by mi to vobec nevadilo. Aj ked to usporiadanie sedadiel je prinajmensom divne, ak budu aj tieto take lacne ako su ostatne SORy, nevidim dovod preco nie...
Dizajnovo sa mi osobne viac lubi Solaris(hadam zo vsetkych vyrabanych busov), takze by som sa tesil s pokracovania dodavok tychto vozidiel, ale zase SOR ma viac dveri, lepsi pohyb cestujucich zase v zime vascia zima... Odpoved na otazku, ktory voz kupit, zrejme dokaze doniest len verejna sutaz... ?
Reply on: 5510 #69956:
Mne osobne sa prave tie pacia najviac z celeho dizajnu..
Reply on: intony.sk #69947:
to nie len vyzera, ale aj je politicky tah.

Re #69955 Ámos: SOR od zaciatku rata so vsetkymi druhmi pohonu - nafta (az po Euro 5), CNG, aj trolejbus. Motor Iveco sa vyraba aj ako CNG. Je pravdepodobne, ze tie vozy uvidime aj v BA.
Reply on: 5510 #69956:
no to je detail ktory sa nemusi lubit, ale je prakticky, vyrazne ti znizuje zaspinenie karoserie, kedze od kolies ti menej odstrekuje voda...
Reply on: Ámos #69955:
Na tych Sorkach NB 12 a 18 mi vadia tie hnusne zakryte kolesa, vyzera to ako vesmirna lod ?
Reply on: citelis #69952:
to uz predsa vyriesili do verzii NB 12 City a NB 18 City

http://www.sor.cz/produkty/mestske-autobusy/sor-nb-12-city.html
http://www.sor.cz/produkty/mestske-autobusy/sor-nb-18-city.html

Som si isyt, ze nebude take tazke ich prerobit aj na CNG 🙂
Reply on: Valec #69950:
4-ka má v CP uvedené ide po Magnetovú a displejoch Vozovňa Jurajov dvor. Prí Zátiší je to opačne.
Keby to bolo v mojej moci, odpojil by som aj Floriánske nám... Mimochodom, nieviem prečo neboli riešené všetky samostatné prechody pre chodcov cez električkovú trať ako pri Mladej garde. Vrcholom je prechod na Švantnerovej... Dostal som raz odpoveď z DPB, že je donebavolajúce aby chodec stlačil gombík a zastavil niekoľkotonové vozidlo. Lenže práve to sa deje.. ☠
Reply on: SDX #69951:
Na nábreží hej, ale čas stratím na Molecovej.
2640 je už z vnútra poškodená writermi,a to premáva 4 dni....Vraždil by som...... A k tým SOR-om úprimne povedané, estetického hľadiska mi na BN vozidlách prekáže ten otrasný hrb /zníženie prednej časti/...Myslím,že sa to dalo vyriešiť aj krajšie....
Reply on: intony.sk #69946:
Na nabrezi je 133 rychlejsia ako eliny.. minimalne ked nou chodim ja ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.