S499: Slovenská strela má byť SuperCity v celej dĺžke? Ja len že v návrhu GVD 06/07 na vlaky.net je to na ČD SC, ale u nás EC. Tak len či sú tvoje informácie novšie, alebo nie
Xcel by som sa spitať jendu či niekto nema taku kusenosť ako ja.Dnes ma revizor požiadal o listok.ukazal som mu ho a povedal že xce vidieť nejaky doklad o tom že som študent.Nikdy to o domna nepitaju a dnes ano.ma si isť vraj vybaviť nejaku karťičku či čo neviete mi niekto poradiť čo na nu nu treba. ? P.S.naštastie mi dal iba zaplatiť 140 SK ?
Ámos:
Pekná prácička, ale chybala tam otázka o tom sedení si oproti sebe a prípadnom správani sa pri takom sedení.
Z osobného posudenia by som priložil, že pokiaľ človek v plnom buse sedí, je mu jedno (pokiaľ má dosť miesta? ), že je niekto oproti. Začne rozmýšlať nad inými vecami alebo pozerá von oknom.
Mne osobne nevadí sedieť niekomu oproti, pokiaľ mám dosť miesta na nohy. Väčšina totiž takých sedení je "na tesno" ?
Možné je všetko. Ja si hlavne nepamätám žiadneho vodiča, ktorý by jazdil najprv bus a potom tram. Postupnosť tram-bus-tram však bola celkom bežná. A pokiaľ ide o toho, ktorého myslím ja, tak treba 10 rokov ubrať.
No tatko uz spi, a nepamatam si to meno ? sorry.(ta moja pamat hovoril mi ho pred hodinou...) Ale tusim to bolo tak nejak. Snad v beuse nepracovali daja vodici Ivan S. (bus aj salina), flegmatik- salamista vek medzi okolo 50 (typujem podla otca cize +/-10rokov)
Hm...ja som vychádzal z toho, že to ostane EC. ?
No keď je to takto, tak to budem radšej chodievať skorším Amicusom (mimochodom, neviete čo ten názov znamená?) a dúfať, že v budúcom semestri mi to bude vychádzať na Hungariu... ? ?
To je preda jedno ci na dvakrat alebo trikrat. Anekdoty casom degraduju...
A nie nemam skusenosti s jazdou elektricky (ale chystam sa do goldich prag, a rad by som skocil na jedno ak budes mat cas, mozes mi vysvetlit) a ja to nezovseobecnujem. Ale treba hovorit aj o takych exotoch, lebo blbec sa najde vsade. Je jasne, ze to nerobia vsetci vodici, to by doprava zrejme stala... Staci sa previest MHD a kazdy vodic by pocas jedneho kola mal niekolko prilezitosti na pokrcenie cudzich plechov..
Je mi jasne ze niekolko tonova elektricka sa nezastavi na par metroch a ked je niekto blbec a vojde jej do drahy s vodica sa stava statista, ale uznaj ze v beuse vzdy boli aj su vodici, ktory si z toho nasli hobby. Je ich zopar, ale su...
Ten kolega tvojho tatka má iniciály I.H.? A je to Maďar z Dunajskej Stredy? Ak áno, tak ho odo mňa pozdravuj. Ak nie, tak rozpráva cudzie príhody ako svoje.
Ja tomu hovorím legendy starého zbrojnoša. Pod tým mostom boli kríženia s cestou dve, toho vodiča s tou popisovanou príhodou som osobne poznal. Ale to bol exot a nedá sa to nijako zovšeobecňovať. Myslíš, že vodič nemá v čase osobného voľna lepšej zábavy, než chodiť na zápisnice? Ty konkrétne máš vôbec nejakú predstavu o jazdných vlastnostiach električky (brzdná dráha, adhézia, čas do nabehnutia prúdu prípravy)?
Ale no, niektory vieme svoje... Tatko ma kolegu, byvaly beusak, vodic elektricky a hovoril prihody ako naschval pridal aby niekoho sejmul. Hovoril o prihode pocas vystavby mosta mladeze, ked cez elinovu trat na trikrat prechdzala cesta (nejaka obchadzka). Dva krat presiel s autom popred neho na tesno a ten treti pridal a boli v sebe...
A tiez hovoril o tom ako sa vodici pretekali, kto lepsie niekoho sundal...
marian555
Pekná prácička, ale chybala tam otázka o tom sedení si oproti sebe a prípadnom správani sa pri takom sedení.
Z osobného posudenia by som priložil, že pokiaľ človek v plnom buse sedí, je mu jedno (pokiaľ má dosť miesta? ), že je niekto oproti. Začne rozmýšlať nad inými vecami alebo pozerá von oknom.
Mne osobne nevadí sedieť niekomu oproti, pokiaľ mám dosť miesta na nohy. Väčšina totiž takých sedení je "na tesno" ?