Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #69879:
A po električkách jazdil aj na autobusoch?
Reply on: S499.1023 #69877:
No vidis, rozprava cudzie prihody. Prva iniciala sedi I. - Ivan ale druha je S. a je z Bratislavy.
Reply on: S499.1023 #69876:
To je preda jedno ci na dvakrat alebo trikrat. Anekdoty casom degraduju...
A nie nemam skusenosti s jazdou elektricky (ale chystam sa do goldich prag, a rad by som skocil na jedno ak budes mat cas, mozes mi vysvetlit) a ja to nezovseobecnujem. Ale treba hovorit aj o takych exotoch, lebo blbec sa najde vsade. Je jasne, ze to nerobia vsetci vodici, to by doprava zrejme stala... Staci sa previest MHD a kazdy vodic by pocas jedneho kola mal niekolko prilezitosti na pokrcenie cudzich plechov..

Je mi jasne ze niekolko tonova elektricka sa nezastavi na par metroch a ked je niekto blbec a vojde jej do drahy s vodica sa stava statista, ale uznaj ze v beuse vzdy boli aj su vodici, ktory si z toho nasli hobby. Je ich zopar, ale su...
Reply on: Ámos #69875:
Ten kolega tvojho tatka má iniciály I.H.? A je to Maďar z Dunajskej Stredy? Ak áno, tak ho odo mňa pozdravuj. Ak nie, tak rozpráva cudzie príhody ako svoje.
Reply on: Ámos #69875:
Ja tomu hovorím legendy starého zbrojnoša. Pod tým mostom boli kríženia s cestou dve, toho vodiča s tou popisovanou príhodou som osobne poznal. Ale to bol exot a nedá sa to nijako zovšeobecňovať. Myslíš, že vodič nemá v čase osobného voľna lepšej zábavy, než chodiť na zápisnice? Ty konkrétne máš vôbec nejakú predstavu o jazdných vlastnostiach električky (brzdná dráha, adhézia, čas do nabehnutia prúdu prípravy)?
Reply on: S499.1023 #69872:
Ale no, niektory vieme svoje... Tatko ma kolegu, byvaly beusak, vodic elektricky a hovoril prihody ako naschval pridal aby niekoho sejmul. Hovoril o prihode pocas vystavby mosta mladeze, ked cez elinovu trat na trikrat prechdzala cesta (nejaka obchadzka). Dva krat presiel s autom popred neho na tesno a ten treti pridal a boli v sebe...
A tiez hovoril o tom ako sa vodici pretekali, kto lepsie niekoho sundal...
Reply on: Sommelier #69839:
Trepeš ty. Strela bude SuperCity s príplatkom 7,- EUR k TCV (3,- EUR pre držiteľov RailPlus).
Reply on: Sommelier #69837:
Hašek (EC 278/279) NIKDY nebol, nie je a v najbližšom čase nebude kreslený ako Ten Italský Shit a to z prostého dôvodu, že TIS nemá schválenie pre Maďarsko (ani sa v najbližšom čase neplánuje). Do Bratislavy bude jazdiť v GVD 2006/07 jeden pár vlakov vedený TIS-om, do Brna celkove tri páry. Vzhľadom k tomu, že je potrebné vyjazdiť ešte SC Pendolino na Ostravu, znamená to mať v turnuse 6 jednotiek zo 7, čo je na hrane.
Reply on: KLF #69822:
Ja by som ho tipoval do kategórie "bez výťahu", čiže maximálne tak 12 rokov. A tú jeho druhú otázku by som nechal bez odpovede, ono 99% ľudí, než sadnú za panel električky, nemá vôbec pojem, o čom to je.
Reply on: KLF #69812:
Ale nie, ja som ti už dal za pravdu veľakrát. Len ty si asi všímaš len tie situácie, keď s tebou nesúhlasím ?. A myslel som, že k tým štatistikám máš pristup, naozaj by na zaujímali. Skúsime nejaký vyhľadávač.
Reply on: Ámos #69861:
Pravdupovediac, tiez by som si to rad precital a tiez sa radsej kukam z okna ako na kohokolvek v blizkosti.
Reply on: Ámos #69856:
ja by som mal zaujem.
Reply on: aquila #69865:
Al eja proti ULFu nic nemam, mne sa lubi (az na tie priserne tvrde sedalda) ja len vravim ze interier porsetry sa mi zda byt o nieco vkusnejsi. kludne to moze byt aj rozdielom 10-15 rokov... Nevkladaj mi do ust veci, ktore som nepovedal...
Reply on: aquila #69866:
neviem preco mi nezobralo aj tuto druhu fotku

http://www.mp-video.at/ULF/GRAZ/copy/Graz_035.JPG
Reply on: aquila #69865:
foto interieru (schvalne v "pracovnom")

http://www.mp-video.at/ULF/GRAZ/copy/Graz_038.JPG
Reply on: Ámos #69859:
tak to ako prrr. viedensky ULF ma konzervativny interier, ale velmi funkcny a clovek tam moze normalne sediet a nie oproti sebe. odhliadnuc od toho, ze tam nestrasi X zeleznych trubiek po celom voze.

a to ani nespominam taky fakt, ze interier v ULFoch je takych 10-15 rokov stary 🙂
Reply on: Ámos #69859:
Pekne vyzerat moze, ale sedenie oproti sebe je podla mna DOST odveci
Ámos, ty si vodic???
Reply on: Ámos #69861:
No posli... pretoze presne ten isty pocit mam aj ja.
Reply on: KLF #69860:
Mne sa ten interier paci, pekny je, ale co je pekne nemusi byt funkcne. Sedenie oproti sebe je pre ludi neprijemne. Poslem ti tu pracu? Docitas sa tam viac...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.